بیوگرافی عدل هاشمی پور و همسر و فرزندانش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

0

بیوگرافی عدل هاشمی پور و همسر و فرزندانش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

سردار عدل هاشمی پور متولد اول مهر ۱۳۴۰ در کهگیلویه نظامی، سیاستمدار، نماینده سابق کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی است که در حال حاضر به عنوان رییس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کوثر فعالیت می‌ کند. در ادامه با بیوگرافی عدل هاشمی پور و همسرش و فرزندانش با عکس و زندگینامه و سوابق وی آشنا شوید

عدل هاشمی پور و دامادش کیست

زندگینامه سردار عدل هاشمی پور

عدل هاشمی پور یکی از سرداران سپاه در قرارگاه خاتم الانبیا و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی است که در حال حاضر به عنوان رییس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کوثر فعالیت می‌کند. وی نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی می باشد.

بیوگرافی سردار عدل هاشمی پور

سوابق

سرتیپ دوم پاسدار عل هاشمی‌پور دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد بهبهان بوده و در دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس حضور داشت.

او فعالیت های اجرایی گسترده در قرارگاه خاتم الانبیا داشته و سپس وارد سیاست شده است.

مهندس عدل هاشمی پور عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کیمیا اندیمشک، رییس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کوثر می باشد. از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار هاشمی پور در دوره نمایندگی و نایب کمیسیونی انرژی ، وارد کردن شرکت پتروپارس به عنوان یکی از برجسته ترین شرکت های ساخت واحدهای پتروشیمی ، برای ساخت پترشیمی واحد دهدشت بود که تحرک خوبی در عملیات اجرایی آن آغاز شد .

زندگینامه سردار عدل هاشمی پور

هاشمی پور در زمان عقد قرارداد ساخت پتروشیمی دهدشت با پتروپارس گفته بود : برنامه های بلند مدت اتخاذ شده در خصوص اجرای این پروژه عظیم صنعتی با وجود حضور شرکت پتروپارس که از قوی ترین سازنده های پتروشیمی در کشور است متوقف نخواهند شد و جوانان جویای کار به ویژه رشته های مرتبط آماده بکارگیری در پتروشیمی دهدشت در نیمه اول سال ۹۹ باشند.

همسر و فرزندان عدل هاشمی پور

سردار عدل هاشمی پور سالها پیش ازدواج کرده و دارای یک دختر و دو پسر می باشد.

 فرزندان عدل هاشمی پور

نماینده مجلس مجلس دهم

عدل هاشمی‌پور با کسب ۵۸٬۹۹۵ رای از مجموع ۱۳۶٬۵۱۸ رای معادل ۴۳٫۲۱٪ درصد آرا به مجلس راه پیدا کرد.

او در سال ۱۴۰۰ معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «عدل هاشمی» را به‌عنوان «رییس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر» منصوب کرد.
در جلسه اعضاء هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر که در دفتر این سازمان برگزار گردید ، طی حکمی از سوی معاون ریاست جمهوری ، عدل هاشمی پور به عنوان ریاست هیات مدیره این سازمان منصوب و لوح حکم انتصاب و با حفظ سمت مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز این سازمان تحویل ایشان شد.
سازمان اقتصادی کوثر بزرگترین مجموعه اقتصادی متعلق به بنیاد شهید است که این سازمان دارای هلدینگ های متعدد و شرکتهای بزرگ در زمینه های اقتصادی ، صنعت و معدن ، انرژی ، کشاورزی و گردشگری فعالیت دارد.

هاشمی پور یکی از چهرهای شناخته شده استان است،که ضمن فعالیت های اجرایی گسترده در قرارگاه خاتم الانبیا ، دور قبل نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بود.

همسر عدل هاشمی پور

سوابق مدیریتی

  • نماینده سابق مجلس در دوره دهم
  • رییس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر
  • مدیرعامل شرکت نفت و گاز کوثر
  • نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی مجلس در دوره دهم

سوابق عدل هاشمی پور

عدل هاشمی پور کیست

نظرات