راه های سفر به کیش از شیراز و نکاتی که باید بدانید!

0

کیش یکی از زیباترین و محبوب ترین جاذبه های دیدنی ایران است و سالانه هزاران نفر از شهرهای مختلف به آن سفر می کنند. سواحل بکر و زیبا و امکانات تفریحی و رفاهی لوکس، دلایل کافی برای سفر به مروارید خلیج فارس محسوب می شود. به همین دلیل، یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی ایران، به فرودگاه کیش منتهی می‌شود. اگر ساکن شیراز هستید و دوست دارید تا تعطیلات متفاوتی سپری کنید، با خرید بلیط شیراز کیش به این جزیره رویایی سفر کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید.در این مطلب قصد داریم راه های سفر به کیش از شیراز و فاصله زمانی آن ها را با هم بررسی کنیم.

سفر زمینی شیراز به کیش

سفر زمینی از شیراز به کیش

بسیاری از افراد که به دنبال تجربه سفر بسیار مقرون به صرفه به جزیره کیش هستند، سفر زمینی را انتخاب می‌کنند. خوشبختانه به دلیل مناسب بودن شرایط جاده ای در شهرهای مختلف ایران، امکان سفر زمینی وجود دارد. اما برای سفر زمینی به کیش، باید خود را به یکی از دو اسکله آفتاب و چارک برسانید. فاصله شیراز تا اسکله آفتاب ۵۲۳ کیلومتر و تا اسکله چارک ۵۱۸ کیلومتر است و بین ۷ الی ۸ ساعت زمان می‌برد. بعد از رسیدن به اسکله، می‎توانید با شناورهای دریایی یا لندیگراف به کیش بروید. اگر قصد دارید به صورت زمینی به کیش سفر کنید، توجه داشته باشید که مسیر دریایی چارک به کیش طولانی تر از بندر آفتاب به کیش است. اما اگر دوست ندارید مدت زمان ۸ ساعته در راه باشید، سفر هوایی از شیراز به جزیره بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

سفر هوایی به کیش از شیراز چگونه است؟

راحت ترین راه سفر به جزیره زیبا و رویایی کیش، رزرو بلیط شیراز کیش است. مسیر هوایی شیراز به جزیره حدود ۳۷۰ کیلومتر بوده و پرواز آن بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زمان می‌برد. از این رو می توانید در زمانی بسیار کوتاه خود را به جزیره برسانید و از آب و هوای گرم و مرطوب آن، لذت ببرید. پرواز شیراز به کیش توسط شرکت های هواپیمایی گوناگونی انجام می‌شود، بنابراین طبیعتا نوع هواپیما و ایرلاین در تعیین قیمت بلیط شیراز به کیش موثر است. اما همواره می توانید با رعایت نکات ساده ای، بلیط هواپیما ارزان بخرید.

سفر زمینی شیراز به کیش

برای پیدا کردن ارزانترین پرواز شیراز کیش، انتخاب یک مرجع مطمئن برای رزرو  اولین اقدام است. فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند. از این رو برای رزرو پرواز کیش با بهترین قیمت کافیست سری به فلای تودی بزنید.

برای خرید بلیط هواپیما بهتر است زمان هایی را برای سفر انتخاب کنید که تعطیلات رسمی در پیش نباشد. طبیعتا در این ایام افراد زیادی تصمیم به سفر دارند و همین موضوع در افزایش قیمت ها تاثیرگذار است. از طرف دیگر در این مواقع کیش شلوغ می‌شود و ممکن است ازدحام زیاد در جاذبه های گردشگری جزیره شما را آزرده کند. اما در عوض بعد از تعطیلات، یا اواسط هفته زمان مناسبی برای سفر به کیش و لذت بردن از جاذبه های آن است.

نحوه رزرو ارزان پرواز شیراز به کیش در فلای تودی

پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما کیش در فلای تودی کار بسیار راحتی است. برای این کار باید به منوی پرواز در فلای تودی بروید و وارد بخش‌ پرواز داخلی شوید. در این قسمت مبدا شیراز، مقصد کیش را وارد کرده و نوع بلیط خود را انتخاب کنید، در ادامه اطلاعات دیگری نظیر تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پروازی را نیز وارد کرده و کلید جستجو را بزنید. بعد از چند ثانیه فهرستی از پروازهای دارای جای خالی به مقصد کیش و روز انتخابی‌تان را خواهید دید.

سفر زمینی شیراز به کیش

شاید فکر کنید برای خرید بلیط هواپیما با ارزانترین قیمت، باید تمام فهرست را بررسی کنید و این امری زمان‌بر است؛ اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد، چرا که این فهرست بر اساس قیمت و از ارزانترین به گرانترین مرتب شده؛ بنابراین اولین مورد در لیست پروازها، ارزانترین آنهاست و از این رو دسترسی شما به بلیط کیش لحظه آخری بسیار آسان خواهد بود. با کلیک روی پرواز مورد نظر، وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه، بلیط هواپیما به صورت آنی برای شما صادر خواهد شد. به همین سادگی، خرید بلیط هواپیما کیش را با کمترین قیمت انجام دهید و از سفر ارزان و به‌صرفه خود، لذت ببرید.

 بهترین زمان سفر به کیش چه فصلی است؟

همه شهرهای جنوبی ایران از جمله کیش، دارای آب و هوای گرم هستند؛ از این رو بهترین زمان سفر به این جزیره دوست داشتنی نیمه دوم سال است که گرمای هوا کاهش پیدا کرده و آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. اما اگر گرمای هوا شما را آزرده خاطر نمی‌کند، نیمه اول سال نیز زمان خوبی برای سفر به کیش است؛ چرا که این زمان مسافران کمی به جزیره سفر می‌کنند، بنابراین قیمت خدمات سفر به کیش بسیار ارزان می‌شود. اما اگر می‌خواهید در بهترین زمان به کیش سفر کنید، آبان ماه را انتخاب کنید.

نظرات