دریافت ویزای تضمینی ایتالیا | ویزای شنگن در کوتاه ترین زمان | تسویه پس از تحویل ویزا | شرکت مهاجرتی هومان ویزا

0

مشـاوره اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا

۰۹۱۲۸۴۰۰۹۲۱ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۸۷۸ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۶۷۶ – ۰۹۱۲۰۶۲۷۸۲۰

ویزای ایتالیا تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا + ویزای شنگن| فوری و در کوتاه ترین زمان

منطقه شینگن، ۲۶ کشور اروپایی شامل ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین است.

شهروندان اتحادیه اروپا، که قصد دارند بیش از ۹۰ روز در این کشور اقامت کنند باید برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند و شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای اقامت تا ۹۰ روز (اقامت کوتاه مدت) در این کشور نیازمند اخذ ویزای شینگن هستند.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که ویزای شینگن ندارند و یا درخواست آنها برای اخذ ویزای شینگن رد شده است، در صورتی که بخواهند بیش از ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند به ویزای ایتالیا نیاز دارند و باید درخواست اخذ ویزای این کشور را با توجه به اهداف مهاجرتی خود بنمایند.

ویزای ایتالیا تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

نکته: در صورتی‌که برای مقامات ذی ‌صلاح ایتالیا محرز شود که دیگر شرایط صدور ویزا برای شما وجود ندارد، ویزای ایتالیا شما باطل می‌ شود.

مشـاوره آنلاین، تلفنی و حضوری با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا درباره نحوه دریافت ویزای شنگن تضمینی| ویزای ایتالیای تضمینی

۰۹۱۲۸۴۰۰۹۲۱ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۸۷۸ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۶۷۶ – ۰۹۱۲۰۶۲۷۸۲۰

انواع ویزای ایتالیا

انواع ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

ویزای تحصیلی: برای اینکه متقاضی بتواند ویزای تحصیلی ایتالیا را دریافت کند باید ابتدا برای اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه ها و یا مراکز آموزشی معتبر این کشور اقدام کند و پس از اینکه با درخواست پذیرش تحصیلی او از سوی دانشگاه مقصد موافقت شد، متقاضی می تواند با دریافت دعوتنامه برای اخذ ویزای تحصیلی درخواست نماید.

ویزای کاری: متقاضی برای اخذ ویزای کار ایتالیا ابتدا باید یک پیشنهاد کار از سوی کارفرمای ایتالیایی دریافت کند. با داشتن پیشنهاد کار در ایتالیا و یافتن شغل مناسب متقاضی می تواند مجوز کار در این کشور را دریافت کند و برای او ویزای کاری ایتالیا صادر می شود.

ویزای سرمایه گذاری (ویزای طلایی): متقاضی می تواند با خرید ملک در ایتالیا و یا سرمایه گذاری در این کشور اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا بنماید و به این ترتیب اقامت دائم این کشور را دریافت کند. مهمترین شرط صدور ویزای سرمایه گذاری به درخواست متقاضی این است که بخش عمده سرمایه گذاری متعلق به متقاضی (سرمایه گذار) باشد.

ویزای توریستی: دارنده ویزای توریستی ایتالیا می تواند تا ۹۰ روز در هر ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشد. مهمترین شرط اخذ ویزای توریسی ایتالیا گردش حساب بالا و تمکن مالی متقاضی است.

ویزای همراه: افرادی که بستگان آنها در ایتالیا زندگی می‌ کنند، می‌ توانند برای دریافت ویزای خانوادگی اقدام کنند. این ویزا، اجازه ورود به ایتالیا را به همسر، فرزندان یا والدین تحت تکفل شهروندان خارجی مقیم ایتالیا را می‌ دهد.

ویزای خوداشتغالی: خوداشتغالی یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا است و شهروندان خارجی می توانند با تاسیس یک شرکت در ایتالیا اخذ ویزای خوداشتغالی ایتالیا را درخواست کنند. برای اخذ ویزای خوداشتغالی متقاضی باید مدارکی مانند کپی جواز یا گواهی تاسیس کسب و کار، صورت حساب بانکی کسب و کار در سه ماه گذشته، اسناد و اظهارنامه مالیاتی و غیره را ارائه نماید.

ویزای ترانزیت: ویزای ترانزیت ایتالیا به دو نوع فرودگاهی و دریایی تقسیم می ‌شود و امکان ترانزیت در فرودگاه یا اسکله برای تغییر وسیله نقلیه سفر را فراهم می‌ کند. ویزای ترانزیت فرودگاهی ایتالیا فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد و دارنده این ویزا نمی‌ تواند از منطقه ترانزیت فرودگاه خارج شود و ویزای ترانزیت دریایی می ‌تواند حداکثر تا ۵ روز نیز اعتبار داشته باشد.

ویزای بازنشستگی: اخذ ویزای بازنشستگی برای افرادی مناسب است که تصمیم دارند در این کشور بدون کار کردن زندگی کنند و از تمکن مالی برای پرداخت هزینه های خود بدون اشتغال در ایتالیا برخوردارند. در صورتی که متقاضی دارای درآمد مستمری ثابت و منابع مالی بالایی باشد، می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

ویزای پزشکی: افرادی که قصد دارند برای استفاده از خدمات درمانی و پزشکی به ایتالیا سفر کنند برای آنها ویزای پزشکی ایتالیا صادر می شود.

سوالی داری درباره نحوه دریافت ویزای شنگن تضمینی| ویزای ایتالیای تضمینی فوری و در کوتاه ترین زمان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بپرس:

۰۹۱۲۸۴۰۰۹۲۱ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۸۷۸ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۶۷۶ – ۰۹۱۲۰۶۲۷۸۲۰

مدارک اخذ ویزای ایتالیا | فوری و تضمینی

* فرم درخواست ویـزای ایتالیا

* عکس پرسنلی جدید (عکس باید حداکثر برای ۶ ماه گذشته باشد)

* پاسپورت معتبر با حداقل ۹۰ روز اعتبار و حداقل دو صفحه خالی (برای اخذ ویزای تحصیلی اعتبار پاسپورت باید حداقل یکسال باشد.)

* مدارک مربوط به اقامت متقاضی مانند مدارک رزرو هتل، دعوتنامه از میزبان، کپی پاسپورت و اجازه اقامت میزبان متقاضی در ایتالیا

* بلیت رفت ‌و برگشت

* بیمه مسافرتی

* اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

* مدارک اثبات تمکن مالی (متقاضی باید بتواند هزینه های اقامت در این کشور را در طول مدت اقامت پرداخت کند.)

* مدارک اثبات وضعیت اجتماعی متقاضی مانند سند ازدواج، شناسنامه فرزندان، گواهی فوت همسر و…

مدارک اخذ ویزای ایتالیا برای افراد زیر ۱۸ سال (تضمینی )

در صورتی که متقاضی بخواهد برای فرزند زیر ۱۸ سال خود ویـزای ایتالیا را درخواست نماید، باید مدارک زیر را ارائه نماید:

* گواهی تولد کودک

* فرم درخواست ویزا که توسط پدر و مادر کودک امضا شده باشد.

* رضایت‌ نامه پدر و مادر برای سفر و مدارک حمایت مالی آنها از فرزند زیر ۱۸ سال خود

* کپی تأیید شده شناسنامه و پاسپورت والدین

* در صورتی که یکی از والدین حضانت فرزند را داشته باشد برای اخذ ویـزای ایتالیا ارائه حکم دادگاه خانواده الزامی است.

* اگر فرد زیر ۱۸ سال به ‌تنهایی و یا با شخص دیگری غیر از والدین خود به ایتالیا سفر می‌ کند، باید قیم داشته باشد و باید اصل و کپی صفحه پاسپورت قیم، مجوز محضری والدین و تأیید محضری قیم توسط والدین را به مسئولین کنسولگری ارائه دهد.

سوالی داری درباره نحوه دریافت ویزای شنگن تضمینی| ویزای ایتالیای تضمینی فوری و در کوتاه ترین زمان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بپرس:

۰۹۱۲۸۴۰۰۹۲۱ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۸۷۸ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۶۷۶ – ۰۹۱۲۰۶۲۷۸۲۰

مدارک اخذ ویزای شینگن ایتالیا فوری و تضمینی

مدارک لازم برای اخذ ویـزای شینگن ایتالیا عبارتند از:

* پاسپورت معتبر با حداقل ۹۰ روز اعتبار و حداقل دو صفحه خالی

* دو قطعه عکس پرسنلی با پس زمینه سفید، بدون روتوش و حداکثر برای ۶ ماه اخیر باشد.

* مدارک اثبات تمکن مالی ( صورت‌ حساب‌ های بانکی، صورت ‌حساب‌ های کارت اعتباری یا موجودی شش ماه گذشته)

* رزرو هتل

* کپی صفحه اول پاسپورت، کپی ویزاهای شینگن و سایر ویزاهای معتبر به عنوان سابقه سفر

* اجازه خروج محضری با مهر دادگستری و امور خارجه

* ترجه رسمی مدارک شغلی به زبان ایتالیایی یا انگلیسی

* برنامه دقیق سفر به ایتالیا

* دعوتنامه از بستگان مقیم ایتالیا

* مدارک اثبات رابطه خویشاوندی متقاضی با میزبان که مقیم ایتالیا است.

سوالی داری درباره نحوه دریافت ویزای شنگن تضمینی| ویزای ایتالیای تضمینی فوری و در کوتاه ترین زمان از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بپرس:

۰۹۱۲۸۴۰۰۹۲۱ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۸۷۸ – ۰۹۳۳۶۲۶۷۶۷۶ – ۰۹۱۲۰۶۲۷۸۲۰

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا

⭕اخذ ویزا و اقامت ترکیه، اسپانیا، پرتقال، اتحادیه اروپا و کانادا و کشورهای حوزه خلیج فارس

⭕ بررسی امکان مهاجرت و دریافت ویزا برای کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی

⭕ مشاوره سرمایه گذاری بین المللی

⭕ ثبت شرکت در اروپا ، آمریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس

⭕ اخذ نمایندگی از شرکت های تجاری

⭕ برگزاری دوره های خصوصی و فشرده آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی (آزمون تافل تضمینی، آزمون آیلتس آکادمیک تضمینی، آزمون GRE تضمینی ، آزمون OET تضمینی، ….

⭕ معرفی فرصت های سرمایه گذاری و شغلی سایر کشورها

⭕ و خدمات مهاجرتی گسترده دیگری که در مشاوره رایگان به متقاضیان مهاجرت شغلی، تحصیلی … ارائه می شود.

منبع : HOOMANVISA.COM

نظرات