بهترین زمان رزرو آنلاین هتل

0

بهترین زمان رزرو آنلاین هتل

چه زمانی برای رزرو هتل مناسب است؟

هیچ گردشگری دوست ندارد بدون مشخص بودن محل اقامتش به سفر برود. انتخاب هتل برای اقامت یکی از اقدامات ضروری پیش از سفر است. پیش از اینکه چمدان خود را ببندید نیاز دارید به جست‌وجوی هتل مناسب بپردازید، اما چه زمانی برای رزرو هتل مناسب است؟

 

شاید پیدا کردن هتل را برای لحظه‌ی آخر پیش از پرواز بگذارید، اما سوال این جا است آیا انتخاب هتل در لحظه‌ی آخر کار درستی است؟ پیش می‌آید که گردشگران از یک ماه قبل اقدام به جست‌وجو برای هتل می‌کنند و رزرو هتل را خیلی پیش‌تر از سفر انجام می‌دهند. آیا زودتر رزرو کردن هتل تاثیری در قیمت آن دارد؟

 

در سامانه رزرو هتل هیپوتریپ جست‌وجویهتل بسیار آسان است و با مشخص کردن مقصد می‌توانید از هتل‌های هر شهر و قیمت اقامت برای هر شب مطلع شوید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

رزرو آنلاین هتل

زمان‌بندی برای رزرو هتل به صورت آنلاین

پیش از این که شروع به جست‌وجو کنید، باید به زمان سفر خود دقت کنید. زمان سفر شما در چگونگی برگزاری آن تاثیر مستقیم دارد. تعطیلات مهم مانند تابستان و عید نوروز، تعطیلات چند روزه‌ی میان‌هفته‌ای و تعطیلات آخر هفته زمان‌های پرترافیک سفر است و به همین دلیل ممکن است برای رزرو آنلاین هتل در لحظه‌ی آخر با مشکل روبه‌رو شوید و خیلی راحت بدون جا بمانید!

با توجه به این که چه زمانی را برای سفر انتخاب کرده‌اید و بر اساس تقویم و تعطیلات رسمی می‌توانید زمان مناسب برای رزرو آنلاین هتل را مشخص کنید. اگر در تعطیلات رسمی خاصی به سفر می‌روید که احتمالا گردشگران دیگر هم برای سفر به مقصد شما اقدام کرده‌اند، باید از یک ماه قبل برای رزرو آنلاین هتل اقدام کنید.

در سامانه هیپوتریپ امکان تعیین تاریخ برای رزرو هتل ارزان وجود دارد. می‌توانید با مشخص کردن تاریخ سفر و زمانی که به شهر مقصد می‌رسید، رزرو هتل خود را از یک ماه قبل تایید کنید.

رزرو هتل در لحظه آخر

شاید شما هم این حرف را شنیده باشید: «اتاق‌های هتل و صندلی‌های هواپیما مانند روزنامه هستند. اگر در تاریخ مناسب به فروش نروند دیگر به کار نمی‌آیند.» اما باید توجه داشته باشید این تنها یک نظریه است. بسیاری افراد با کمک کمی شانس می‌توانند در لحظه‌ی آخر هتل و پروازهای ارزانی پیدا کنند، اما این قانون همیشگی نیست.

بسیاری از گردشگران تصور می‌کنند اگر رزرو هتل را برای آخرین لحظه بگذارند، می‌توانند از پیشنهاد‌های ویژه‌ی هتل مانند تخفیف اتاق‌های خاص استفاده کنند. اما باید بدانید همیشه این طور نیست، بعضی از هتل‌ها از این ترفندها برای جلب نظر مسافران استفاده می‌کنند و این شیوه‌ای رایج است. اما اگر در انتظار یک پیشنهاد ویژه هستید و هنوز رزرو آنلاین هتل را انجام نداده‌اید باید منتظر این باشید که این پیشنهاد در هتل مورد نظرتان ارائه نشود.

نظر ما این است که برای رزرو هتل کمی بیشتر وقت بگذارید و در روزهای مختلف هفته اقدام به جست‌وجوی هتل مناسب در سامانه هیپوتریپ کنید. در این صورت شانس بیشتری را برای به دست آوردن یک پیشنهاد ویژه خواهید داشت.

قیمت‌ها را مقایسه کنید

با بررسی قیمت در زمان‌های مختلف، می‌توانید بهترین قیمت را برای مناسب‌ترین هتل پیدا کنید. به عنوان مثال رزرو هتل در مشهد ممکن استدر تعطیلات آخر هفته کمی گران‌تر باشد. اگر امکان جابه‌جایی تاریخ سفر برای‌تان وجود دارد، می‌توانید روزهای دیگری را برای سفر انتخاب کنید تا قیمت اقامت در هتل برای شما ارزان‌تر شود.

همچنین می‌توانید قیمت هتل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. با کمی جست‌وجو درمی‌یابید هتل در کدام منطقه از شهر مقصد قرار دارد. قیمت هتل‌هایی که در خارج از شهر و دور از جاهای دیدنی شهر است ممکن است ارزان‌تر باشد، اما به همان میزان باید برای کرایه تاکسی هزینه کنید تا بتوانید به جاهای دیدنی شهر بروید.

بهترین زمان برای رزرو هتل به صورت آنلاین چه زمانی است؟

با توجه به توضیحات ارائه شده، بهترین زمان برای رزرو آنلاین هتلمتفاوت است. برای این که بهترین زمان را انتخاب کنید همان طور که گفته شد باید به تاریخ سفر، تقویم و تعطیلات پیش رو و شهر مقصد دقت کنید. ابتدا هدف خود از سفر را مشخص و سپس بهترین زمان برای سفر را متناسب با برنامه‌ی کاری و شخصی‌تان انتخاب کنید. حالا با توجه به بودجه‌تان، زمان مناسب برای رزرو آنلاین هتل را مشخص کنید.

یک جست‌وجوی ساده دروب‌سایت هیپوتریپ اطلاعات لازم را درباره‌ی قیمت و امتیاز هتل به شما نشان می‌دهد.

اگر زمان کمی تا سفر باقی مانده، بهترین راه این است که همین حالا جست‌وجو برای هتل مناسب را آغاز کنید.

نظرات