خواص باور نکردنی زردچوبه برای لک و روشن کردن پوست صورت

0

امروزه نیز به رسم قدیم، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که به جای استفاده از محصولات مضر شیمیایي، از روش‌های گیاهی و سنتی برای سلامت و زیبایی پوست خود استفاده کنند. زردچوبه یکی از همین موارد است که اتفاقا خواصش برای پوست، بسیار فراوان است. هرچند که زردچوبه را بیشتر برای مصارف خوراکی به کار می‌برند، اما جالب است بدانید که این ادویه، می‌تواند برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی نیز مفید باشد.

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به خواص زردچوبه برای پوست صورت. بد نیست بدانید که امروز برخی از برندهای تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست، از خواص این گیاه بهره گرفته و محصولاتی را برپایه آن تولید کرده‌اند. ما در این مطلب یکی از بهترین برند محصولات پوستی خارجی که محصولات خود را با زردچوبه کار کرده است نیز، به شما معرفی خواهیم کرد.

 خواص زردچوبه برای پوست صورت

خواص زردچوبه برای پوست صورت

از جمله مهم‌ترین خواصی که زردچوبه برای پوست ما دارد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خواص زردچوبه برای پوست صورت

۱- روشن‌کننده طبیعی پوست

زردچوبه را می‌توان به‌عنوان یک روشن‌کننده طبیعی پوست استفاده کرد. استفاده از ماسک زردچوبه یا محصولاتی که در ترکیبات آن‌ها زردچوبه به کار رفته، به شما کمک خواهد کرد که پوستی روشن‌تر و درخشان‌تر داشته باشید.

۲- درمان‌کننده جای زخم

زردچوبه دارای ترکیبی به اسم کورکومین است. این ماده می‌تواند در بهبود جای زخم و جای جوش بسیار مفید باشد. استفاده از ماسک یا محصولات حاوی زردچوبه در دراز مدت، می‌تواند لک‌های روی پوست شما را از بین ببرد.

۳- درمان جوش و آکنه

یکی از مهم‌ترین خواص زردچوبه که شرکت‌های تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست از آن بهره می‌گیرند، خواص درمانی زردچوبه برای جوش و آکنه است. زردچوبه می‌تواند با خاصیت لایه‌برداری خود، جوش و آکنه را در یک دوره استفاده از بین ببرد.

این نکته را به شما بگویم که اگر روی صورتتان جای جوش دارید در مطلب قاتل جوش صورت از سایت گاندی شاپ می توانید با بهترین محصولات برای درمان این مشکل آشنا شوید.

۴- تنظیم چربی و PH پوست

از دیگر خواص که زردچوبه دارد، می‌توانیم به فواید ضدچربی آن اشاره کنیم. استفاده از زردچوبه  یا محصولات حاوی آن، می‌تواند ترشح غدد چربی را محدود کرده و از طرفی میزان بازی یا اسیدی بودن پوست را نیز کنترل کند. همین باعث می‌شود که از بروز جوش و آکنه نیز جلوگیری شود.

 ۵- کاهش التهابات و آرام‌بخش

اگر پوست شما دچار التهاب، حساسیت، سوزش و یا خارش است، استفاده از زردچوبه و یا محصولاتی که در آن زردچوبه به کار رفته است، می‌تواند بسیار مفید باشد. این ماده یک ضدالتهاب طبیعی است و  برای حل این دسته از مشکلات، بسیار مفید است.

 ۶- پیشگیری از پیری زودرس

زردچوبه و محصولاتی که از آن در ترکیبات خود استفاده کرده‌اند، می‌توانند از پیری زودرس پوست جلوگیری کنند. زردچوبه می‌تواند به کلاژن‌سازی کمک کند و با افزایش آن، تولید سلول‌های جوان در پوست را افزایش دهد. همین عامل باعث می‌شود که بروز چین و چروک در پوست، به تعویق بیفتد.

 ۷- خواص ضد سرطانی

و در آخر، باید به خواص ضدسرطانی زردچوبه نیز اشاره کنیم. زردچوبه سرشار از آنتی‌اکسیدان است و این حجم از آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند با رادیکال‌های آزاد سطح پوست، مقابله کنند. همین عامل باعث می‌شود که احتمال سرطان پوست، تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

 معرفی برند نیتروژنا

همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، امروزه بسیاری از برندهای تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست، با آگاهی از خواص زردچوبه، آن را در ترکیبات محصولات خود نیز به کار می‌برند. برند نیتروژنا، یکی از همین برندهاست و پرفروش‌ترین محصولاتش، همگی بر پایه زردچوبه تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

برند نیتروژنا از سال ۱۹۳۰ میلادی شروع به کار کرده است و به همین دلیل، می‌توان آن را یکی از پرسابقه‌ترین برندها در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست دانست.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که محصولات نوتروژینا در تولید محصولات خود همیشه بر آن‌ تاکید دارد، عدم ایجاد حساسیت و التهاب برای پوست است.

محصولات نیتروژنا، محصولات خود را با شعار سازگاری ۱۰۰ درصد با پوست، تولید و به بازار عرضه کرده است. خوشبختانه باید گفت که این برند، در تحقق این شعار، کاملا موفقیت‌آمیز عمل کرده است؛ محصولات نیتروژنا را می‌توان از جمله بی‌ضررترین محصولات مراقبت از پوست در بازار دانست. تحقیقات انجام شده و همچنین نظر مشتریان، نشان داده مه محصولات نیتروژنا، هیچ‌گاه برای پوست، ایجاد حساسیت نخواهند کرد.

این برند با آگاهی از خواص زردچوبه، برخی از محصولات خود را بر پایه همین گیاه دارویی تولید کرده است. مهم ترین محصولات دارای زردچوبه نیتروژنا را در بخش بعدی به شما معرفی خواهیم کرد.

تمامی محصولات نوتروژینا را می توانید از وبسایت گاندی شاپ بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

محصولات حاوی زردچوبه نیتروژنا

چنان که در بخش قبلی هم به آن اشاره کردیم، دو تا از پرفروش‌ترین محصولات برند نیتروژنا، در ترکیبات خود دارای زردچوبه هستند. این دو محصول، به شرح زیر هستند:

خواص زردچوبه برای پوست صورت

۱- ژل شوینده زردچوبه نیتروژنا مدل Spot Controlling

اگر پوستی چرب دارید و از جوش و آکنه خسته شده‌اید، نیاز به محصولی دارید که بتواند این مشکل را برای شما حل کند. پیشنهاد ما، ژل شوینده حاوی زردچوبه نیتروژنا است. این ژل برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه بسیار مفید است و تاثیر آن بر پوست، باعث شده است که از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار رود. از جمله خواص این ژل شوینده، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حاوی آنتی‌اکسیدان و مواد آنتی‌باکتریال
  • مناسب برای رفع جای جوش و درمان لک‌ها
  • حاوی سالسیلیک اسید و لایه‌برداری ملایم
  • فاقد صابوی و مواد قلیایی مضر برای پوست
  • ضدالتهاب و تسکین‌دهنده پوست صورت
  • التیام‌دهنده پوست و کاهش قرمزی

۲- کرم آبرسان زردچوبه نیتروژنا مدل Soothe and Clear

برای اینکه بتوانید خواص شوینده زردچوبه را به حداکثر میزان ممکن برسانید، بهتر است که از یک آبرسان سازگار با آن نیز استفاده کنید. آبرسان زردچوبه نیتروژنا برای این مورد، بهترین انتخاب است.

این محصول یکی از پرطرفدارترین محصولات برند نیتروژنا به شمار می‌رود و می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. از خواص و مزایای این کرم می‌توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه
  • کاهش چربی پوست و کنترل آن
  • تنظیم PH پوست صورت
  • کاهش آکنه و رفع جوش
  • روشن‌کننده پوست و کاهش لک‌‌های پوستی
  • تسکین‌دهنده پوست و کاهش التهابات
  • محافظت از پوست صورت در برابر پیری زودرس
  • بدون الکل، روغن و مواد مضر شیمیایی

خرید محصولات برند نیتروژنا

با توجه به آن چه که درباره محصولات حاوی زردچوبه نیتروژنا گفتیم، بدون شک به خرید آن‌ها، بسیار ترغیب شده‌اید. اکنون سوال اینجاست که کدام فروشگاه می‌تواند برای خرید محصولات این برند مناسب باشد؟ از آنجایی که این محصول وارداتی است، امکان تقلبی بودن آن نیز بسیار است و به همین دلیل، باید به دنبال مرجعی مطمئن برای خرید آن بود.

پیشنهاد ما به شما برای این مورد، وبسایت گاندی شاپ است. این وبسایت، یک فروشگاه آنلاین برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت است پوست است. شما می‌توانید تمامی محصولات برند نیتروژنا را در همین فروشگاه گاندی شاپ پیدا کنید. علاوه بر آن، می‌توانید محصولات ده‌ها برند برتر دیگر را نیز پیدا کنید.

گاندی شاپ یک مرجع مطمئن برای خرید محصولات مراقبت از پوست است؛ ضمانت صد در صدی اصل بودن کالاها، قیمت مقرون به صرفه و کمتر از رقبا، ارائه مشاوره تخصصی توسط  کارشناسان زیبایی و ارسال به سرتاسر ایران، از جمله مهم‌ترین مزایای خرید از گاندی شاپ است. شما می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی «gandishop.com» برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنید.

نظرات