فیلم جنجالی و باورنکردنی آواز افغانی نوید محمدزاده و واکنش های جالب را ببینید

1

فیلم جنجالی و باورنکردنی آواز افغانی نوید محمدزاده و واکنش های جالب را ببینید

انتشار فیلم آواز افغانی خواندن نوید محمدزاده به زبان افغانی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در زیر کلیپ آوازخوانی نوید محمدزاده با آهنگ افغانی به نام زیم زیم را بشنوید

فیلم آواز افغانی نوید محمدزاده

اتنشار فیلم آواز افغانی نوید محمدزاده به زبان افغانی در شبکه های اجتماعی باتاب گسترده ای داشته و مورد توجه کاربران قرار گرفته است و با استقبال زیاد همراه بود. کلیپ آوازخوانی نوید محمدزاده با آهنگ افغانی به نام زیم زیم را بشنوید

 

سکانسی از سریال آکتور به تازگی در شبکه های مچازی منتشر شده که در آن نوید محمدزاده و احمد مهرانفر آهنگ عاشقانه افغانی زیم زیم را می‌خوانند. زیم زیم یکی از ترانه های افغانی معروف است که بسیار قدیمی و محبوب می باشد.

نوید محمدزاده با بازی در فیلم ابد و یک روز به شهرت رسید و با بازی در فیلم عصبانی نیستم ماندگار شد . او جچوازیر جشنواره زیادی را از آن خود کرده است.

نوید محمدزاده بازیگر معروف سینما که به تازگی در سریال اکتور بازی ، در سکانسی از این سریال جدید نمایش خانگی آهنگ افغانی را همراه با احمد مهرانفر همخوانی می کند، حرکتی که تاکنون از این بازیگر دیده نشده و حالا برای کاربران و مخاطبان تازگی دارد.

محمدزاده بیشتر در نقش منفی و پرخاشگر و عصبانی و جدی در فیلم ها بازی کرده است، حالا اجرای آهنگ توسط او آن هم افغانی چهره ای دیگر از او به نمایش گذاشت.

او به تازگی با یک دختر افغانی به نام فرشته حسینی، ازدواج کرده و حالا کاملا به زبان افغانستانی آشنایی دارد.

فرشته حسینی بازیگر افغانی تبار است که در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است.

این زوج اخیراً در سریال قورباغه با هم همبازی بودند و پس از پایان سریال دوستی و نامزدی خود را رسانه ای کردند. نوید محمدزاده بازیگری را از سال ۸۲ و در شهر کرج آغاز کرد.

1 دیدگاه در “فیلم جنجالی و باورنکردنی آواز افغانی نوید محمدزاده و واکنش های جالب را ببینید

  1. ... گفت:

    حدشم همین بوده
    کرد و افغان چه شود…

نظرات