فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره موسیقی و واقعیت های ماجرای توهین از زبان خودش

0

در حالیکه سخنرانی رائفی پور درباره موسیقی و ماجرای توهین به هنرمندان موسیقی با الفاظ زشت صدای برخی چهره های موسیقی و هنرمندان را دراورده، اما این سخنرانی به ۱۲ سال پیش برمیگردد و جدید نیست و واقعیت ماجرا چیز دیگه ای است.

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره موسیقی و واقعیت های ماجرای توهین از زبان خودش

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره موسیقی و واقعیت های ماجرای توهین از زبان خودش

سخنرانی رائفی پور درباره موسیقی و ماجرای توهین به هنرمندان موسیقی با الفاظ زشت صدای برخی چهره های موسیقی و هنرمندان را دراورده، اما این سخنرانی به ۱۲ سال پیش برمیگردد و جدید نیست

فیلم منتشر شده از سخنرانی علی اکبر رائفی پور درباره موسیقی که امید حاجیلی و بهزاد عبدی آن را با عنوان توهین به موسیقی و موسیقی دان ها در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، مربوط به ۱۲ سال پیش است و جدید نیست. در فیلم زیر سخنرانی رائفی پور درباره موسیقی و هنرمندان موسیقی را ببینید:

بنا بر گفته ها کلیپ تقطیع شده از سخنرانی ۱۲ سال پیش رائفی پور بر علیه موسیقی ایران و توهین به هنرمندان موسیقی از روز گذشته که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، با واکنش های تندی همراه بوده و باعث انتقاد از این فعال حوزه مهدویت شده است.

ساعاتی پیش رائفی‌پور کارشناس و سخنران مذهبی نسبت با انتشار ویدئویی جدید نسبت به کلیپ تقطیع شده از سخنرانی ۱۲ سال پیش خود درباره موسیقی توضیحاتی داد که در زیر می بینید:

واکنش رائفی پور به کلیپ تقطیع شده از سخنرانی ۱۲ سال

گفتنی است، موسسه فرهنگی هنری پژوهشی مصاف ایرانیان یکی از مهمترین پایگاه‌های مهدویت و دشمن شناسی در کشور است که توانسته اعتماد مخاطبان گوناگون ، از طیف‌های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی ، علی الخصوص در میان جوانان به خود جلب کند .
مصاف هم اکنون بزرگترین جنبش سایبری کاملا مستقل فرزندان انقلاب در فضای اینترنتی محسوب میشود و به لطف پروردگار توانسته است باحضور مستقیم در دانشگاه‌ها نقش بسزایی در روشنگری فضای غبارآلود علی الخصوص در میان جوانان ایفا نماید و به حمد خدا از وجهه بسیار مطلوبی نیز در میان جوانان و دیگر اقشار جامعه از هر گروه و گرایش سیاسی برخوردار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

همچنین محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار ویدیویی از سخنرانی علی اکبر رائفی پور ضمن ابراز تاسف در خصوص انتشار چنین محتوایی در مورد هنرمندان موسیقی، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی به جامعه هنری ایران را بر نمی تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرده است.

دبیر هنری جشنواره موسیقی فجر اقدام به بازنشر ویدیویی قدیمی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور، حاوی لفظی ناشایست و رکیک درباره هنرمندان موسیقی، پرداخت و ادامه همکاری با جشنواره را به عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی منوط دانست.

اسماعیلی در واکنش به این ویدیو درباره هنرمندان موسیقی گفت: وزارت فرهنگ هیچ توهینی را به جامعه هنری نجیب ایران برنمی‌تابد. اداره کل حقوقی وزارتخانه این موضوع را پیگیری حقوقی و قضایی کند.

نظرات