آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ (جدید)

با توجه به برنامه تعطیلات و آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ مشخص شد به علت برودت هوا و بارش برف و آلودگی هوا و بارندگی در تهران و البرز ، قزوین ، زنجان ، مشهد ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، اصفهان ، کرمانشاه ، یزد ، اهواز ، خوزستان ، آبادان ، همدان ، اراک ، ایلام ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، قم ، لرستان ، بیرجند ، خوی ، سلماس، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال و بختیاری ، یاسوج ،کردستان ، سنندج ، اردبیل که آیا تعطیل است یا خیر. اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در این صفحه لحظه به لحظه منتشر خواهد شد

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 بهمن 1401 (جدید)

مدارس این شهرها روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل شد

⚠️ فوری اطلاعیه غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان های استان کردستان در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

‌⁩به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان به دلیل بارش رحمت الهی [برف] غیرحضوری شدن برخی مراکز پیش دبستانی و مدارس استان در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به صورت زیر است.‌👇🏻⁩

‌⁩در سنندج، کامیاران و دهگلان فقط مدارس روستایی در تمامی مقاطع تعطیل و غیرحضوری شدند.

‌⁩در سقز و دیواندره همه‌ی مدارس در تمامی مقاطع تعطیل و غیرحضوری هستند.

‌ در شهرهای قروه و بیجار فقط‌ مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری، و مدارس روستایی در همه‌ی مقاطع تعطیل‌
و‌غیرحضوری شدند.

‌احتمال تعطیلی کامل مدارس سنندج وجود دارد.

🔹مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در سطح شهر کامیاران فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شد.

مدارس فیروزکوه فردا غیرحضوری است

🔹 آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

*****

در حال حاضر فقط مدارس شهرهای سلماس و خوی تا پایان هفته به دلیل زلزله تعطیل است و مدارس دیگر شهرها و استان ها فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل نیست و تمامی دانش اموزان باید در سر کلاس ها حاضر باشند.

توجه: برنامه تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۱۲ بهمن (۱۴۰۱) و اخبار لحظه به لحظه مربوط کدام مدارس فردا تعطیل است را در این صفحه پیگیری کنید…

لازم به ذکر است که مدارس آذربایجان شرقی، پردیس و رودهن و فیروزکوه، چهار محال و بختیاری روز گذشته به خاطر بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر تعطیل شدند

مدارس خوی چهارشنبه ۱۲ بهمن تعطیل است

مدارس شهرستان خوی فرد ۱۲ بهمن بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله تعطیل اعلام شد.

آموزش وپرورش آذربایجان غربی اعلام کرد، به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تا پایان چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه و پایان هفته جاری تعطیل شد.

سلماس تا پایان هفته تعطیل است

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله، مدارس شهرستان خوی و سلماس از فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری تعطیل است. کلاس های درس در شهرستان سلماس بصورت غیرحضوری و در سامانه شاد برگزار خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است…

وضعیت آب و هوای کشور فردا ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

پیش بینی وضع هوا فردا ۱۲بهمن ۱۴۰۱، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، چهارشنبه (۱۲ بهمن) بارش در شمال غرب تضعیف شده و در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور و همچنین بخش‌هایی از شمال غرب فارس و بوشهر ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه (۱۳ بهمن) سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، مرکز، شرق و شمال شرق فعالیت خواهد داشت.

 

نظرات