بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

0

عکس و بیوگرافی غزال نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز کیست؟ بیوگرافی بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز زندگی شخصی و عکس جنجالی بدون گریم همراه با مصاحبه غزاله نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز با عکس های جدید و واقعی و بدون گریم و سوابق هنری را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز کیست بیوگرافی و عکس های جدید جنجالی

غزال نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز است. سریال «شهباز» از ۸ بهمن از شبکه یک تلویزیون در حال پخش است. این سریال که تازه شروع به پخش کرده و با بازی غزاله نظر در نقش سیمین جذاب و دیدنی شده است، در ادامه غزال نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز را برای شما آماده کرده ایم.

بیوگرافی غزال نظر بازگز

غزال نظر متولد اردیبهشت ۱۳۶۶ است و از ۱۴ سالگی وارد حرفه ی بازیگری شده است. غزال نظر به تازگی در سریال شهباز در نقش سیمین بازی کرده است.

بیوگرافی غزاله نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز

سوابق هنری

غزاله نظر از همان کودکی به تئاتر علاقه داشت و در تئاتر به اجرای نقش می پرداخت.او فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است که در علاوه بر بازیگری به وکالت نیز می پردازد.

وی بازیگری را در سن چهارده سالگی در تئاتر شروع کرد. او در تئاتر های زیادی حضور داشته است به طوری که حتی با بازیگرانی مانند علی نصیری و شهاب حسینی هم بازی بوده است. اولین تجربه بازی در فیلم برای غزال نظر در فیلم تنگا رقم خورد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند شهاب حسینی ، جعفر دهقان ، نیما رئیسی و سروش صحت بازی کرد.

عکس بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز

الو به تازگی در سریال های احضار و سریال ملکاوان در کنار بازیگران مطرحی مانند داریوش فرهنگ ، کمند امیر سلیمانی و نازنین فراهانی به ایفای نقش پرداختند.

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

مصاحبه غزاله نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز

غزاله نظر گفته: فیلم تنگنا در آن زمان بهترین تجربه بازیگریم محسوب می‌شد. زیرا هم کارگردانی و هم فیلم‌نامه خوبی داشت و در کنارش شهاب حسینی هم به‌عنوان بازیگر حضور مؤثری در این فیلم داشت . هم‌بازی شدن با شهاب حسینی در تنگنا باعث شد تا مسائل جدیدی را در حوزه بازیگری بیاموزم . حضورم در اعتراف هم باعث شد بازهم تجربیات متفاوت‌تری را در حوزه تکنیک‌های بازیگری به دست بیاورم . در هر جلسه تمرینی نمایش با نکات و حرف‌های جدیدی روبه‌رو می‌شدم و تمام عوامل بازیگری از این فرصت مغتنم بهره لازم را بردند. در تئاتر خیلی مهم است با کارگردانی کارکنید که دارای ایده و نظریه باشد و حرفی برای گفتن هم داشته باشد . حضور استاد علی نصیریان در اعتراف مزیت دیگری برای من بازیگر بود که از نزدیک با شیوه بازیگری ایشان آشنا بشوم.

سریال شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر پلیسی،معمایی و اجتماعی است. این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه‌های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است.

نظرات