دوره های تخصصی آرایش های دائم و نیمه دائمی

0

دوره های تخصصی آرایش های دائم و نیمه دائمی

روش ها و متدهای زیبایی روز به روز در حال افزایش هستند و همواره افراد زیبایی میل به انجام تکنیک های زیبایی دارند. تکنیک های زیبایی بیشماری برای افزایش زیبایی اجزای چهره وجود دارد. از عمل های زیبایی و روش های تهاجمی و غیرتهاجمی بسیاری برای رفع نواقص چهره می توان استفاده کرد.

دوره های تخصصی آرایش

یکی از تکنیک های بسیار محبوب برای رفع نواقص ابرو، استفاده از تاتو می باشد. تاتو ابرو سالیان سال است که انجام می شود ولی هرساله، روش جدیدی از تاتو ابرو توسط یکی از مسترهای حرفه ای در این حوزه معرفی می شود. تاتو ابرو در سال های اخیر، متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده است و به دلیل اینکه تکنیک میکروبلیدینگ، نتیجه نهایی بسیار طبیعی دارد، بانوانی زیادی علاوه بر انجام این روش، به آموزش میکروبلیدینگ هم علاقمند هستند.

برای گذراندن دوره های آموزشی ۰ تا ۱۰۰ میکروبلیدینگ می توانید در دوره های آموزشی آکادمی مریم حمزه ای شرکت کنید و از مزایای بینظیر این دوره ها بهره مند شوید. با شرکت در دوره های تخصصی آکادمی مریم حمزه ای از پشتیبانی نامحدود تا رسیدن به درآمد میلیونی برخوردار می شود. همچنین پس از پایان دوره های آموزشی می توانید به بازار کار معرفی شوید یا در صورت رسیدن به حد نصاب انتظارات آکادمی مریم حمزه ای در یکی از ۷ شعبه مراکز تخصصی مریم حمزه ای مشغول به کار شوید.

تکنیک های آرایـش دائم و نیمه دائم

تکنیک های تاتو در دسته آرایش های دائم و نیمه دائم وجود دارد زیرا این تکنیک دارای ماندگاری طولانی مدت است و اگر پس از گذشت چندین سال هم دچار کمرنگ شدن شود، به راحتی با انجام یک جلسه ترمیم، می توانید زیبایی را به تاتو زده شده برگردانید.

تاتو برای زیبایی اجزای چهره اعم از لب، چشم و ابرو کاربرد دارد. با استفاده از تکنیک های تاتو ابرو مانند میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و میکروپیگمنتیشن ابرو می توانید برای رفع نواقص ابرو استفاده کنید. همچنین از تکنیک تاتو می توانید برای داشتن خط چشم و بن مژه دائمی و نیمه دائمی استفاده کنید. تاتو چشم و تاتو ابرو از نظر تکنیک با یکدیگر متفاوت هستند و برند رنگی که برای تاتو چشم استفاده می شود با برند تاتو ابرو متفاوت می باشد.

یکی دیگر از تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم، رژ لب دائم می باشد. با انجام این تکنیک می توانید منجربه افزایش زیبایی رنگ لب ها شوید. این تکنیک برای حجم دهی لب کاربرد ندارد ولی به دلیل پررنگ تر شدن لب، منجر به بزرگتر دیده شدن لب می شود. تاتو رژ لب دارای تکنیک های متفاوتی اعم از شیدینگ لب و تاتو رژ لب کامل می باشد که نتیجه نهایی متفاوتی دارند.

ماندگاری آرایش های دائم و نیمه دائم

با توجه به افزایش روز افزون آرایش های دائم و نیمه دائم سوالات بسیار زیادی در این زمینه مطرح می شود. متقاضیانی که میل به انجام تکنیک های تاتو دارند در زمینه ماندگاری این تکنیک ها سوالات بسیاری می پرسند. در پاسخ باید بگوییم که تکنیک های زیبایی اعم از تاتو ابرو، تاتو خط چشم، ساکورالیپس و غیره ماندگاری بین ۱ الی ۳ سال دارند.

اگر پس از انجام تکنیک های زیبایی دائم و نیمه دائم به خوبی نکات مراقبتی را رعایت کنید، می توانید مدت زمان ماندگاری را افزایش دهید. همچنین مراجعه منظم برای جلسات ترمیم اولیه، در افزایش میزان ماندگاری نتیجه نهایی تاثیر بسیار زیادی دارد. پس از گذشت سال ها و زمانی که تاتو کمرنگ شد، می توانید از ترمیم مجدد برای بازگرداندن زیبایی اولیه به تاتو استفاده کنید.

با توجه به اینکه تکنیک های تاتو ماندگاری بالایی دارند، حتما یک مرکز تخصصی باسابقه و حرفه ای را برای انجام خدمات زیبایی انتخاب کنید تا از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید.

نظرات