بیوگرافی و زندگینامه یاسمینا باهر بازیگر و همسرش + عکس های جدید

0

یاسمینا باهر : متولد ۱۶ اسفند ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی یاسمینا باهر بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

یاسمینا باهر

او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه غیرانتفاعی سوره است.

سوابق هنری

وی از کودکی کار تئانتر می کرد و علاقه زیادی به آن داشت تا اینکه به عنوان اولین كاری كه بازی كرد یک كار رسانه‌ ای به اسم كادوی دربه‌در  به كارگردانی یوسف تیموری و نویسندگی علی مسعودی بود. این موضوع گذشت تا اینكه نزدیک ۵ سال بعد آقای مسعودی برای یک سریال شش قسمتی ایشان را معرفی کرد. سریال شب شیشه ای در سال ۹۲ اولین حضور یوی در سریالهای تلویزیونی بود. بازی در این سریال به عنوان اولین تجربه بازیگری این بازیگر جوان در تلویزیون بود و نقطه آغازی برای فعالیت های پررنگ تر او شد. ایشان با سریال آقا و خانم سنگی و دیوار به دیوار ۱ و ۲ به شهرت رسیدند.

بخشی از گفتگو با ایشان :

چگونه با همسرتان امریل ارجمند آشنا شدند :

داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود،بعد از مدتی رابطه ما از شکل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند. طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیر یل هم با یکدیگر آشنا شدیم و بعد از شناخت کافی که ۴ سال طول کشید با یکدیگر ازدواج کردیم.

چگونه جذب سینما و تلوزیون شدید :

از دوران مدرسه كه كار تئاتر انجام می‌دادم. چیزی كه مرا جذب كرد این بود كه در كنار زندگی روزمره‌ام می‌توانم یك زندگی و یك شخصیت متفاوت را هم تجربه كنم. بازیگری این خاصیت و ویژگی را دارد.

بیوگرافی یاسمینا باهر

همسر یاسمینا باهر کیست

امیریل ارجمند همسر ایشان است که سال ۹۳ عقد کردند و سال ۹۸ صاحب فرزند شدند.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

  • بدون اجازه
  • کادوی در به در
  • و…

دیگر عکس های یاسمینا باهر

زندگینامه یاسمینا بهر

آثار یاسمینا باهر

اینستاگرام یاسمینا باهر

گفتگو با یاسمینا باهر

یاسمینا باهر و همسرش

همسر یاسمینا باهر

عکس های یاسمینا باهر

یاسمینا باهر در دیوار به دیوار

یاسمینا باهر و فرزندش

همراه ما باشید

نظرات