چند مدل شلوار لی دخترانه داریم؟

0

این موضوع درست است که معمولاً دختر بچه‌ها علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن دخترانه در مهمانی‌های رسمی دارند اما همیشه پوشیدن شلوار را در خانه، خیابان و یا حتی مهمانی‌های دوستانه و غیر رسمی ترجیح می‌دهند چون با این نوع لباس بچه گانه راحت‌تر هستند و می‌توانند فعالیت بیشتری داشته باشد. در بین شلوارهای مختلف و جنس‌های متفاوت، شلوار لی دخترانه بچه گانه در سراسر دنیا بسیار محبوب و پر فروش است. این جنس شلوار در مدل‌های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. در ادامه شما را با انواع شلوار لی آشنا خواهیم کرد و استایل های زیبای تابستانی و زمستانی با این نوع پوشاک کودک را معرفی خواهیم کرد.

 شلوار لی دخترانه بچه گانه شیک و جدید

شلوار لی دخترانه جذب یا Skinny

این مدل شلوار لی دخترانه بچه‌گانه کاملاً جذب است. یعنی از بالا تا پایین بر پای فرزند شما جذب و تنگ است. معمولاً از این شلوار برای تمام استایل‌ها و در هر جایی مانند خیابان، خانه و یا مهمانی استفاده می‌شود. Skinny crop نیز مانند همین شلوار لی دخترانه بچه‌گانه است با این تفاوت که قد کوتاه‌تری دارد یعنی مچ پای کودک با این شلوار نمایان است. این مدل معمولاً با صندل در تابستان و یا نیم‌بوت در زمستان پوشیده می‌شود.

شلوار لی دخترانه راسته

شلوار لی دخترانه بچه‌گانه راسته در دو نوع تولید می‌شود. در نوع اول شلوار در قسمت باسن جذاب است اما در قسمت‌های پایین‌تر آزادتر و راسته می‌شود. در نوع دوم شلوار از قسمت کمر تا پایین در یک راستا قرار گرفته است و در هیچ قسمتی تنگ یا گشاد نیست. معمولاً این مدل شلوار لی دخترانه در بهار و تابستان با یک تیشرت یا با یک شومیز دخترانه جدید و شیک پوشیده می‌شود.

شلوار لی دخترانه بچه گانه شیک و جدید

شلوار لی دمپا

این نوع شلوار لی دخترانه بچه‌گانه معمولاً با قد بلندی تولید می‌شود. غالبا شلوار نوع دمپا، از زانو به پایین گشادتر می‌شود و روی کفش فرزند شما را می‌پوشاند. معمولاً از این شلوار لی دخترانه دمپا در استایل‌های کژوال و اسپرت استفاده می‌شود. مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه محل مناسبی برای استفاده از آن هستند. بهتر است که از شلوار لی دخترانه بچه‌گانه دمپا با تیشرت و یا شومیز دخترانه تنگ استفاده شود.

شلوار لی دخترانه مدل بوت کات

این نوع شلوار لی دخترانه بچه‌گانه از کمر تا زانو تنگ است اما از زانو به بعد به صورت مثلثی گشاد می‌شود. این مدل نیز می تواند روی کفش فرزند شما را بپوشاند. درست است که نوعی شلوار دمپا محسوب می شود اما بر خلاف آن به خاطر ظاهری که دارد با نیم بوت در زمستان نیز پوشیده می‌شود. می‌دانید که برای کودکان هیچ‌گاه کفش پاشنه دار پیشنهاد نمی‌شود اما بعضی از کفش‌ها یا نیم بوت‌ها پاشنه‌های بسیار کوتاهی در حد سه سانت دارند. اگر می‌خواهید فرزند خود را به یک مهمانی رسمی ببرید و از این مدل کفش‌های استفاده کنید، شلوار لی دخترانه بچه گانه بوت کات را بر تن فرزند خود کنید و تیپی زیبا برای او بیافرینید.

شلوار لی دخترانه بچه گانه شیک و جدید

شلوار لی مدل زاپ دار

چند سالی می‌شود که مدل زاپ دار وارد بازار شده است و بسیاری از تولیدکنندگان از شلوارها را زاپ دار تولید می‌کنند. درقسمت جلویی این مدل شلوار لی دخترانه پارگی های وجود دارد که در آن بخش‌ها، پا نمایان می‌شود. این مدل شلوار لی فقط در استایل‌های اسپرت استفاده می‌شود؛ یعنی فقط با تیشرت یا تاپ و یا بافت اسپرت پوشیده می‌شود.

شلوار لی دخترانه ملوانی

این نوع شلوار جین، قسمت جلو دارای جیب است. البته گاهی هم به جای جیب ردیفی از دکمه در جلوی شلوار لی دیده می‌شود. مدل ملوانی در تیپ های خاص و نیمه رسمی استفاده می‌شود. اگر فرزند شما نمی‌خواهد در یک مهمانی پیراهن دخترانه بپوشد، شما می‌توانید شلوار ملوانی را با یک شومیز دخترانه زیبا بر تن فرزند خود کنید.

شلوار لی گشاد

شلوار گشاد از قسمت کمر تا پایینی‌ترین قسمت آن، گشاد طراحی شده است. با این نوع شـلوار لی دخترانه می‌توانید اسپرت‌ترین تیپ را برای فرزندتان در نظر بگیرید. مثلاً در زمستان این لباس با هودی گشاد و کتانی، کژاول و جذاب است.

شلوار لی دخترانه بچه گانه شیک و جدید

لی مدل پاکتی

شلوار لی پاکتی، نوعی است که در قسمت پایین پارچه‌های شلوار به سمت بالا تا خورده و دوخته شده است. این مدل معمولاً در تابستان و با لباس‌های اسپرت پوشیده می‌شود. بهتر است از صندل و یا کتانی برای این استایل فرزند خود استفاده کنید.

لی مدل لوله تفنگی

ممکن است از خود بپرسید که شلوار لی دخترانه جذب یا اسکینی چه فرقی با مدل لوله تفنگی دارد. تفاوت آنها در این است که مدل لوله تفنگی در قسمت زانو به پایین تنگ‌تر می‌شود اما در مدل جذب تمامی بخش‌های شلوار به صورت یکسانی جذب پا می‌شوند.

شلوار لی دخترانه بچه گانه شیک و جدید

شلوار لی دخترانه مام استایل

شلوار لی مام استایل دخترانه  نوعی است که طرفداران بسیار زیادی در بین کودکان دارد زیرا هم راحت است و هم با هر تیپ و استایلی هماهنگی دارد. پوشیدن و در آوردن مام استایل نیز برای فرزندتان راحت خواهد بود. فاق این مدل بلند است و قد آن نیز معمولا تا بالای مچ پا ادامه دارد.

شلوار لی دخترانه بچه گانه شیک و جدید

استایل‌های زیبای لی

شلوار جین معمولاً با هر استایلی زیبا می‌شود. اگر فرزند شما علاقه‌ای به پوشیدن پیراهن دخترانه رسمی و یا پیراهن دخترانه اسپرت ندارد، شما می‌توانید با انتخاب شـلوار لی مربوطه به استایل‌های مختلف، تیپ‌های جذابی برای او بیافرینید. در تابستان شلوار جین مام استایل، گشاد و پاکتی بسیار محبوب هستند و با تاپ یا تیشرت و کتانی، صندل یا کفش تابستانی پوشیده می‌شود. شـلوار لی دخترانه بچه‌گانه جذب، لوله تفنگی و بوت کات در زمستان طرفداران بیشتری دارند. شما می‌توانید شلوارهای جین را با شومیز دخترانه، تیشرت، نیم‌تنه و تاپ در فصول گرم سال بر تن فرزند خود کنید. از بلوز بافت، هودی، کاپشن و پالتو در فصول سرد استفاده کنید. به یاد داشته باشید که معمولا این نوع پوشاک کودک با رنگ‌های آبی، سرمه‌ای، مشکی، طوسی، یخی و سفید در بازار موجود هستند. شلوار لی می‌تواند دارای گلدوزی با طرح‌های مختلف نیز باشد. می‌توانید در تیپ‌های نیمه رسمی از کمربندی شیک برای کودک خود استفاده کنید.

به سایت لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه کنید و از انواع شلوار لی و پوشاک مختلف کودک دیدن فرمایید. شما این امکان را دارید که قبل از نهایی کردن خرید در این وب‌سایت و یا صفحه اینستاگرام، با کارشناسان این مجموعه مشاوره داشته باشید تا انتخابتان آگاهانه و هوشمندانه باشد.

نظرات