ببینید‌| زنده بودن ساحل در سریال پوست شیر لورفت؛ ساحل دختر نعیم زنده است!

1

ببینید‌ | زنده بودن ساحل در سریال پوست شیر لورفت ساحل دختر نعیم زنده است! در قسمت ششم فصل دوم سریال پوست شیر مشخص شد که ساحل دختر نعیم زنده است و به قتل نرسیده و این آغاز ماجرای هیجانی و معمایی زنده بودن ساحل است که رضا و نعیم را از خوشحالی به آغوش هم می کشاند. اما ایا واقعا ساحل زنده است؟

ببینید‌| زنده بودن ساحل در سریال پوست شیر لورفت؛ ساحل دختر نعیم زنده است!

ببینید‌| زنده بودن ساحل در سریال پوست شیر لورفت؛ ساحل دختر نعیم زنده است!

در بخش پایانی قسمت ششم فصل دوم سریال پوست شیر که به تازگی منتشر شده مشخص شد که ساحل در سریال پوست شیر زنده است و این آغاز ماجرای هیجانی و معمایی قتل ساحل است که رضا و نعیم را از خوشحالی به آغوش هم می کشاند.

قسمت ۶ فصل دوم سریال پوست شیر در بخش نمایش خانگی منتشر شد و این قسمت مخاطبان و بینندگان سریال را به شدت غافلگیر کرد تا بیش از پیش از به پیچیدگی های این سریال اضافه شود.

در قسمت ششم فصل ۲ سریال پوست شیر، صمد قاتل ساحل فیلمی را برای رضا و نعیم ارسال می کند که نشان می داد ساحل زنده است، از طرفی دیگر نعیم و رضا به دنبال صمد قاتل ساحل می گردند تا از او انتقام بگیرند، اما درست در هنگام ناامیدی و یاس، صمد فیلمی برایشان از ساحل می فرستد و می گوید که او هنوز زنده است. گویا صمد ساحل را ربوده و بعد از دزیدنش حالا در جایی زندانی کرده است که در فیلم زیر می بینید:

سریال پوست شیر وارد قسمت های هیجانی و پیچیده میشود تا روز بروز به مخاطبانش را به چالش دعوت کند، چالشی معمایی به نام قتل ساحل و دزدیدن و ربودن دختر نعیم.حتما در قسمت های بعدی خواهیم دید که چه بر سر ساحل امده و کجاست و صمد چه خصومتی با رضا و نعیم دارد؟

آیا ساحل در سریال پوست شیر زنده است و واقعیت دارد یا نه

در بخشی از قسمت ۶ فصل ۲ سریال پوست شیر ساحل که پیشتر گفته شده است که به قتل رسیده، در ماشین در صندلی عقب با دست و پای بسته است و نشان می دهد او زنده است.

در خلاصه سریال پوست‌شیر آمده است: نعیم که ۱۵ سال زندانی بوده حالا از زندان آزاد می شود و به دیدار دخترش می رود . در سفر شمال با دخترش دختر او توسط افرادی دزدیده و کشته می شود. خشم نعیم بر افروخته می شود و خود او به دنبال قاتل ان دخترش میگردد. شهاب حسینی در این سریال نقش یک پلیس را ایفا می کند.

واکنش ها

برخی کاربران بر عقیده هستند که ما می دانستیم ساحل زنده است و برخی نیز گفتند که ازمایش دی ان دی بعد از مشاهده جسد سوخته ساحل گرفته شد و و گفتند که مرده… حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت ساحل چطور میشود و آیا زنده است یا فیلمی که صمد فرستاده واقعی نیست و برای قبل از قتل دختر نعیم است.

1 دیدگاه در “ببینید‌| زنده بودن ساحل در سریال پوست شیر لورفت؛ ساحل دختر نعیم زنده است!

  1. فرهاد گفت:

    خیلی سطحی میشه اگر کار ناپدری باشد

نظرات