آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی استقلال و ملوان بهمن ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی استقلال و ملوان بهمن ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

خرید بلیت الکترونیکی بازی استقلال و ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر بهمن ۱۴۰۱ با اعلام باشگاه استقلال آغاز شد و بلیط فروشی بازی استقلال و ملوان با حضور تماشاگران می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر ۶ بهمن ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی استقلال و ملوان بهمن ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

بلیط فروشی بازی استقلال و ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر بهمن ۱۴۰۱

سامانه بلیت فروشی دیدار استقلال و ملوان از ساعت ۱۴:۰۰ روز پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ به روی علاقمندان حضور به ورزشگاه باز می شود.

بلیت فروشی این دیدار از دقایقی پیش آغاز خواهد شد و هواداران استقلال می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

بازی دو تیم ملوان و استقلال از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر، روز پنجشنبه ششم بهمن ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که بلیط های این بازی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه فروخته می شود.

بلیت فروشی بازی استقلال و ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر بهمن 1401

قیمت جدید بلیت

تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

بر اساس قیمت‌های جدید بلیت‌های پشت دروازه ۱۰۰ هزارتومان و بلیت‌ های روبروی جایگاه ۲۰۰ هزارتومان به فروش می‌رسند.

علاوه بر این، قیمت بلیت‌ها در جایگاه ویژه نیز به یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

دیدار استقلال مقابل ملوان روز (پنجشنبه ۶ بهمن) و از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار استقلال و ملوان از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

راهنمای خرید بلیط فوتبال

ضمن خیر مقدم به بانوان محترم و ورزش دوست در ورزشگاه آزادی به اطلاع میرساند نکات زیر را هنگام تهیه بلیت رعایت نمایید :

– هنگام ثبت نام ، تمامی اطلاعات فردی را به درستی و کامل وارد نمایید و حتما جنسیت خود را به صورت صحیح انتخاب نمایید. زیرا تنها بانوان امکان خرید بلیت در جایگاه مد نظر را خواهند داشت
– محل استقرار تخصیص یافته بانوان در طبقه دوم ضلع جنوبی با نام جایگاه بانوان می باشد. به بانوان تیم میزبان طبقه دوم بلوک ۶ و ۷ و بانوان تیم میهمان طبقه دوم بلوک ۹ اختصاص داده شده است.
– آقایان تیم میهمان می توانند بلیت طبقه اول ضلع جنوبی بلوک های ۱۱ و ۱۲ را خریداری نمایند.

– لطفا برای عبور از گیت های کنترل تردد حتما کارت ملی خود را همراه داشته باشید. توجه کنید که دستگاه تنها با خواندن کارت ملی و در صورت تهیه بلیت مجوز عبور خواهد داد. در غیر این صورت همراه داشتن چاپ بلیت به صورتی که بارکد آن خوانا باشد الزامی است.

– توجه داشته باشید گیت های ورودی در ورزشگاه تنها مجوز عبور به بلیت معتبر برای همان موقعیت را خواهند داد. لذا بلیت خریداری شده برای موقعیت شمال، جنوب و جایگاه ها تنها در گیت های ورودی مربوط به همان موقعیت معتبر خواهند بود و در ورودی های دیگر ورزشگاه مجوز عبور نخواهند داشت. این قانون فارغ از خانم و یا آقا بودن هواداران محترم و برای تمامی تماشاگران یکسان می باشد.

– با توجه به نکته فوق بانوان گرامی به هیچ عنوان با جنیست آقا و در موقعیت آقایان اقدام به خرید بلیت نکنید.زیرا به هیچ عنوان گیت ها و عوامل انتظامی مجوز عبور نخواهند داد و و طبق دستورالعمل جدید ابلاغی آقایان و خانم هایی که با جنسیت غلط اقدام به خرید بلیت می نمایند، تا اطلاع ثانوی حساب کاربری آنان مسدود خواهد شد و مجاز به ورود به ورزشگاه در بازی های آتی نمی باشند.

– از همراه داشتن کیف دستی و هرگونه اقلام ممنوعه و خطر ساز و یا هر شیء که قابلیت پرتاب داشته باشد جدا خودداری نمایید. از ورود این اقلام هنگام ورود به استادیوم جلوگیری خواهد شد.

– تماشاگران عزیز به این نکته توجه داشته باشند که از ابتدای فصل جاری، شماره‌های صندلی با بلیط مطابقت داده می‌شود و بر این اساس هر تماشاگر روی صندلی‌ای که قبلا رزرو کرده و برای آن بلیط صادر شده خواهد نشست.

 

نظرات