جدیدترین مدل های صندلی نماز ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

صندلی نماز : صندلی نماز یکی از اقلام مهم برای افرادی است که به دلیل مشکلات جسمی نمی توانند این فریضه را به راحتی به جا بگذارند. به همین جهت ما مدل های جدید صندلی نماز همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

صندلی نماز

جدیدترین مدل های صندلی نماز ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

انواع صندلی نماز :

مدل چوبی : یکی از پرکاربردترین و بهترین انواع صندلی ها موارد چوبی می باشند که می توان از آنها برای تمام افراد استفاده نمود. این صندلی ها دارای مقاومت خوبی بوده و اغلب برای افرادی که دارای وزن زیادی هستند کاربرد دارد. قیمت صندلی نماز چوبی نیز به مراتب مقرون به صرفه است و امکان خرید آن برای تمام افراد مهیا است.

صندلی نماز چوبی

صندلی نماز فلزی : امروزه در بازار با مواردی صندلی نماز تاشویی روبرو می شوید که اغلب فلزی هستند و می توانید آنها را به راحتی در هر مکان قرار داده و حمل نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که این صندلی ها بسیار سبک می باشند از همین رو گزینه خوبی برای جابجا نمودن هستند.

صندلی نماز فلزی

مدل پلاستیکی :یکی دیگر از انواع صندلی های نمار پرکاربرد، انواع پلاستیکی است. این صندلی ها چون از پلاستیک تولید شده اند، وزن کمی دارند و دارای قیمت به نسبت پایینی نیز می باشند البته باید به این مورد نیز دقت نمود که استحکام و مقاومت آنها به نسبت سایرین نیز کمتر می باشد. از این گزینه اغلب برای افرادی استفاده می شود که وزن پایینی دارند.

انواع صندلی نماز

نکات مهم خرید  :

جنس: با توجه به وزن و شرایط آب و هوایی می توانید از میز و صندلی های مناسب استفاده نمایید، عموما برای افرادی که وزن بالایی دارند، صندلی های چوبی و برای اشخاصی که فضای زیادی در اختیار ندارند، نمونه های تاشو و فلزی پیشنهاد می گردد.

راهنمای خرید صندلی نماز

صندلی نماز تاشو یا ثابت: طبیعتا با توجه به فضایی که در اختیار دارید می توانید از گزینه های تاشو یا ثابت بهره ببرید طبیعتا موارد تاشو گزینه بهتری هستند زیرا فضای زیادی را اشغال نمی نمایند.

قیمت: با توجه به ویژگی های  آن در داخل بازار دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. به طور مثال قیمت موارد پلاستیکی به مراتب ارزان تر و موارد فلزی و تاشو نیز دارای قیمت بیشتری هستند.

قیمت صندلی نماز

وزن: یکی دیگر از فاکتورهای مهم توجه به وزن آن می باشد. اگر مایلید تا وزن صندلی شما زیاد نباشد و آن را به راحتی به هر مکان حمل نمایید، توصیه می نماییم تا از انواع پلاستیکی بهره ببرید. البته این مورد تا حد زیادی تحت تاثیر وزن فرد نیز قرار دارد.

صندلی نماز تاشو

مدل جدید صندلی نماز

بهترین جنس صندلی نماز

نکات مهم خرید صندلی نماز

همراه ما باشید

نظرات