بیوگرافی کامل شایسته سجادی بازیگر و همسرش + عکس های جدید جنجالی

1

بیوگرافی کامل شایسته سجادی بازیگر و همسرش + عکس های جدید جنجالی

بیوگرافی شایسته سجادی

شایسته سجادی : متولد سال ۱۳۸۰ در تهران بازیگر سینما و تئاتر است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی شایسته سجادی بازیگر و همسرش با عکس و سوابق از تئاتر تا بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

شایسته سجادی

سن دقیق وی ۲۱ ساله است او بازیگری را به تازگی آغاز کرده و از بازیگران اصلی سریال سرگیجه در نقش ملودی است. وی فارغ التحصیل بازیگری در خانه بین الملل بامداد است.

سوابق هنری

خانم شایسته سجادی از بازیگران دهه هشتادی و جوان سینما و تلویزیون ایران است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ از تئاتر شروع کرد و در این عرصه بسیار موفق بوده و آثار زیادی بازی کرده تا جایی که توانست  برای بازی در تئاتر بعد از افتادن نامزد بخش های بازیگری زن در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران شود،بعد از مدت زیاد فعالیت موفق در تئاتر به طور اتفاقی با کلاس های بازیگری اشکان خطیبی آشنا شد و بعد از چند دوره شرکت در کلاس های ایشان توانست وارد سریال شبکه خانگی سرگیجه از نماوا شود، او در این سریال موفق عمل کرده و به شهرت رسیده. نقش او در این سریال ملودی است که پدرش کامران با بازی هادی هجازی فر مرد ثروتمندی است که با دوست صمیمی اش که شریک کاری او نیز هست دچار اختلاف می شود. پیمان با بازی حامد بهداد دوست پدر ملودی است و زندگی ملودی با مرگ پدرش دچار تحول می شود. ناگفته نماند این مجموعه جذاب تنها تجربه او از دوربین نیست بلکه قبل تر با فیلم آوا این تجربه را داشته.

بیوگرافی شایسته سجادی

همسر شایسته سجادی کیست

ایشان در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. یعنی در سن ازدواج نیست و در حال حاضر دانشجو می باشد.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی  shayesteh_sajad است که ۱۰٫۴ هزار فالور دارد،۳۷۲ صفحه را دنبال می کند و تاکنون ۵۸ پست بارگذاری کرده است.    در دسترس عموم قرار دارد.

سریال ها

فیلم ها

  • آوا
  • و…

 عکس های جدید شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه در اینستاگرام

زندگینامه شایسته سجادی

اینستاگرام شایسته سجادی

بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه

شایسته سجادی کیست

آثار شایسته سجادی

همسر شایسته سجادی

شایسته سجادی در سریال سرگیجه

عکس های شایسته سجادی

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “بیوگرافی کامل شایسته سجادی بازیگر و همسرش + عکس های جدید جنجالی

  1. مسیب گفت:

    کلیپ معلم کاشانی مال روز معلم بود

نظرات