اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

0

اینروزها شاهد پخش سریال سرگیجه در پلتفرم نماوا هستیم و حالا این سریال بعد از پخش اولین قسمت سریال مورد توجه بیننده های سریال های نمایش خانگی قرار گرفته است. سریال سرگیجه جدیدترین سریال اختصاصی نماوا با بازی درخشان و شاهکار مثلث حامد بهداد و هادی حجازی فر و رعنا آزادی ور است در بستر اینترنتی و شبکه خانگی هر هفته دوشنبه ها توزیع میشود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه + خلاصه داستان و نقش بازیگران

اسامی بازیگران سریال سرگیجه با نقش

داستان و بازیگران سریال سرگیجه : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال سرگیجه با نقش همراه با اسامی عوامل با بازی حامد بهداد، هادی حجازی فر، رعنا آزادی ور،هومن سیدی، شبنم مقدمی و زندگی شخصی و خصوصی بازیگران سریال سرگیجه… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال سرگیجه یک مجموعهٔ تلویزیونی در شبکه خانگی در ژانر درام،معمایی رازآلود و عاشقانه است که نخستین سری آن به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی مشترک محمد منعم و همایون حجازی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو در سال ۱۴۰۰ تولید و در ۲۰ قسمت از ۲۶ دی ۱۴۰۱ پخش گردید. این مجموعه به ماجرای خیانت زن و شوهری و داستان رازآلود و معمایی درباره دو مرد به نام های پیمان و کامران و یک زن به نام فریبا می‌پردازد که مشغول حل معمای خیانت و قتل هستند.

سریال سرگیجه به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

بازیگران سریال سرگیجه از بازیگران مطرح و مشهور زیادی هستند که در آن به ایفای نقش پرداختند. از همه مهمتر درخشش حامد بهداد و هادی حجازی فر در نقش اصلی بیشترین بازخورد را داشته و مخاطبان جذب هنرنمایی حیرت انگیز خود در این سریال کرده است

در مجموعه نمایش خانگی سرگیجه، حامد بهداد برای نقش اصلی بازی می کند، هادی حجازی فر در نقش کامران، رعنا آزادی ور در نقش فریبا، هومن سیدی ، شبنم مقدمی ، شایسته سجادی در نقش ملودی، مهراوه شریفی نیا، علی عمرانی، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، عرفان ناصری، فرید سجادی حسینی و میلاد معیری، رضا بای ، پیام رضوانی، مریم شیرازی و بازیگر خردسال… نقش‌ آفرینی کرده اند.

موضوع و خلاصه داستان سریال سرگیجه

در مورد داستان سریال سرگیجه اینکه مردی به نام پیمان با کامران درگیر می شود و گمان می کند که زنش فریبا با کامران رابطه عاشقانه دارد و به او خیانت می کند. بعد از درگیری، کامران گم و گور می شود و همه فکر می کنند که پیمان او را کشته است.

آرتین پسر پیمان است که نقش او را امیررضا جوکار بازی می کند. نقش ملودی را نیز شایسته سجادی بازی می کند. داستان سرگیجه درباره مردی به نام پیمان (حامد بهداد( است که بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می‌شود، گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته است، ماجرایی که شاید به‌ قیمت زندگی پیمان تمام شود… .

نقش ها و شخصیت ها در سریال سرگیجه

  • هادی حجازی فر در نقش کامران
  • حامد بهداد در نقش پیمان
  • رعنا ازادی ور در نقش فریبا
  • هومن سیدی
  • علی عمرانی
  • پیام دهکردی
  • فرید سجادی حسینی
  • ژرژ هاشم زاده
  • عرفان ناصری
  • مریم شیرازی
  • میلاد معیری
  • شایسته سجادی در نقش ملودی
  • رضا بای
  • پیام رضوانی

موضوع و خلاصه داستان سریال سرگیجه

رعنا آزادی‌ ور

رعنا آزادی‌ ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ تهران، بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد. او فعالیت حرفه‌ ای خود را در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم «مارمولک» آغاز کرده و در آثار شاخصی چون «پارک‌ وی»، «شیرین»، «خاک آشنا»، «درباره الی»، «محمد رسول‌ الله»، «خشم و هیاهو» و «چهارراه استانبول» به ایفای نقش پرداخته است.

سریال سرگیجه

هومن سیدی

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت، کارگردان، فیلمنامه‌ نویس و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است. او پس از پایان دبیرستان کار خود را با حضور در کلاس‌ های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد، سپس به تهران آمد و در کلاس‌ های بازیگری کارنامه شرکت کرد.

هادی حجازی‌ فر

هادی حجازی‌ فر بازیگر نقش کامران در سریال سرگیجه

متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در شهر خوی آذربایجان غربی، بازیگر سینما و تلویزیون و فیلنامه نویس و کارگردان تئاتر و سینما است. وی دانش‌ آموخته رشته کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

حجازی‌فر اینروزها سریال خانگی پوست شیر در نقش نعیم را در فیلم‌نت دارد و رعنا آزادی‌ور نیز نقش یکی از همسران ناصرالدین‌ شاه را در سریال «جیران» به‌عهده دارد.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. وی فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شیفی نیا» بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر «ملیکا شریفی نیا» بازیگر است. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۸ با «دزد عروسک ها» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» آغاز کرد.

مهراوه شریفی نیا در سریال سرگیجه
شبنم مقدمی

شبنم مقدمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. تحصیل کرده ی ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدرسه ی فیلمنامه نویسی سوره و مدرسه ی بازیگری سینما، امین تارخ است است. و در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شبی که ماه کامل شد، خجالت نکش، اکسیدان و ابد و یک روز حضور داشته است.

اسامی بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد در سریال سرگیجه

حامد بهداد ایران متولد سال ۱۳۵۲ در شهر مشهد است. او از ۹ سالگی تئاتر بازی کرده و عاشق بازیگری است. او اولین حضور خود در سینمای حرفه‌ ای را با فیلم «آخر بازی» تجربه کرده است. بعد از این تجربه‌ های اولیه در «بوتیک» حمید نعمت‌ الله و «کافه ستاره» سامان مقدم در نقشی فرعی درخشید.

بازیگران سریال سرگیجه

تعداد قسمت های سریال سرگیجه

این سریال در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از نماوا پخش خواهد شد

تیزر سریال سرگیجه

در حال بارگذاری….

عوامل

کارگردان:بهرنگ توفیقی‌

تهیه‌کننده:مهدی بدرلو

نویسنده:محمد منعم و همایون حجازی

آهنگساز حسام ناصری
کشور سازنده ایران
زبان اصلی فارسی
شمار قسمت‌ها ۲۰ قسمت
تهیه‌کننده مهدی بدرلو
فیلم‌برداری بهنام کریمی
تدوین‌گر حمید نجفی‌راد
مدت ۴۵ دقیقه
شبکهٔ اصلی نماوا
انتشار اولیه ۲۶ دی ۱۴۰۱

نظرات