بیوگرافی بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری و فرزندانش + عکس ها و شغل

0

بیوگرافی بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری و فرزندانش + عکس ها و شغل

بهجت قاسمی متولد سال ۱۳۴۱ همسر شهید مجید شهریاری و عضو هیئت علمی دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی است. در ادامه بیوگرافی دکتر بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری با عکس و سوابق و زندگی شخصی و فعالیت ها و فرزندانش و بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریار کیست و الان کجاست می پردازیم.

بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری کیست

بیوگرافی بهجت قاسمی

دکتر بهجت قاسمی متولد سال ۱۳۴۱ همسر شهید مجید شهریاری و استاد دانشگاه اهل ایران است که در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی مشغول بکار است. او فارغ التحصیل رشته فیزیک هسته‌ای از دانشگاه شریف است. شهید مجید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشورمان همسر بهجت قاسمی می باشد که در آذر سال ۱۳۸۹ مورد ترور عوامل موساد در تهران قرار گرفت. در خانم دکتر در همراه همسرش بود و او نیز مجروح شد.

بیوگرافی دکتر بهجت قاسمی

سوابق

بهجت قاسمی دانش آموخته رشته فیزیک هسته ای در دانشگاه امیرکبیر است. او هم اکنون استاد دانشگاه و عنوان عضو هیئت علمی دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی است. وی کارشناسی فیزیک را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه شریق گذارند.

ازدواج، همسر و فرزندان

خانم قاسمی زمانی که ۲۷ سال داشت با مجید شهریاری استاد دانشگاه که ۴ سال از خودش کوچکتر بود و ۲۳ سال داشت، ازدواج کرد. ثمره این ازدواج دو فرزند یک دختر و یک پسر به نام محسن و زهرا می باشد.

سن بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری

نحوه آشنایی و ازدواج

وی دانشجوی فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه پلی تکنیک و شریف تهران بود در دوران دانشجویی با شهید شهریاری آشنا شد و با وی ازدواج کرد.

دکتر بهجت قاسمی درباره نحوه آشنایی و ازدواجش می گوید: یکی از دوستانی که در اصفهان هم کلاس بودیم مهندسی امیرکبیر قبول شد و شاگرد مهندس شهریاری شد. صمیمیت زیادی با این دوستم داشتم، یکبار تماس گرفت و گفت وسط هفته می‌خواهد به منزلمان بیاید، دوستم آمد و دیدم صغری و کبری می‌چیند، معلوم بود می‌خواهد حرفی بزند، اما تعلل می‌کند. تا اینکه آخر سر پیشنهاد شهید شهریاری برای خواستگاری از من را مطرح کرد. باورم نمی‌شد، خیلی جا خوردم گفتم ایشان که خیلی بچه هستند، گفت به هر حال این پیغام را داده. اولش خیلی برایم غیرقابل هضم بود، اما مدتی بعد وارد مرحله فکر کردن شدم.

عکس های جدید بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری

عکس های بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری

اولین قرار را مقابل دانشگاه شریف در پارکی گذاشتیم. تمام حرف‌های زندگی را در آن دو ساعت زدیم و به این دلیل طولانی نشد که آشنایی اولیه را در دانشگاه شریف و پلی تکنیک داشتیم. راجع به نماز و تدین و این‌ها سوالی نداشتیم. گفتم من صداقت در زندگی برایم مهم است.

سه ماه نامزد بودیم و دوره خوبی برای شناخت بود. عروسی را در سالن سلف سرویس دانشگاه گرفتیم. خانم آقا را هم جدا کردیم. من ۲۷ سالم بود و او ۲۳ سالش. با لباس عروس به خوابگاه رفتم و زندگی ساده و بی تکلفمان را شروع کردیم. یک سویت خوابگاهی بود اتاقی ۱۲ متری بود حتی میز نداشتیم.

آنقدر با ایمان بود. این ایمان از رفتار و نگاه و حرکاتش تراوش می‌کرد و احساس می‌کردم مراقب صحبت و نگاه کردن و رفتارش است و این نشات گرفته از خلوص ایمانی‌اش بود.

گفتنی است که شهید مجید شهریاری در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد. وی متاهل و دارای دو فرزند به نام‌های محسن و زهرا بود.

زندگینامه بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری

بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری اهل کجاست

بیوگرافی بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری و فرزندانش + عکس ها و سوابق

نظرات