جدیدترین مدل های بافت مو ۲۰۲۳ + نکات مهم درباره بافت مو

0

بافت مو ۲۰۲۳ : امروزه بسیاری از خانم ها به بافت مو علاقه دارند و مو هایشان را می بافند. به همین منظور ما علاوه بر مدل های جدید نکات مهم درباره بافت هم برای شما خانم ها آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بافت مو

جدیدترین مدل های بافت مو ۲۰۲۳ + نکات مهم درباره بافت مو

به صورت کلی باید بگوییم بافت مو بسیار متنوع است و مدل ها و انواع مختلفی دارد و هر بافت متناسب با چهره ای است و برای همه چهره ها همه بافت پسندیده نمی شود. همچنین علاوه بر بافتن موی طبیعی می توان مو های بافته شده مصنوعی را لابه لای مو های طبیعی به کار برد و آن ها را آراست.

نکات مهم بافت مو

انواع مدل های شیک بافت برای انواع صورت با هر نوع سلیقه ایی :

مدل آفریقایی : مدل آفریقایی نوعی بافت دائمی و محکم است که مو ها را لوله لوله می کند و ظاهر مو ها شبیه به موی سوخته می شود. بافت آفریقایی نوعی بافت سنتی میان مردم آفریقا است و به جهت این که هوای آن منطقه گرم می باشد بافته می شود زیرا باعث می شود تمامی مو ها یک جا جمع شوند.

بافت مو آفریقایی

بافت آفریقایی دخترانه و زنانه جدید

نوع خطی : این مدل خطی می باشد که در جلوی سر انجام می شود و مو های جلو با کشیدگی و محکم بافته می شوند به طوری که پوست سر نمایش داده می شود این نوع بافت میان جوانان بسیار ترند شده و مورد استفاده آن ها قرار می‌ گیرد.

انواع بافت مو

بافت خطی دخترانه شیک و خاص

مدل تیغ ماهی :  تیغ ماهی نوعی از بافت‌ های موقت است که موی سر به صورت اریب در آن جای می گیرد. همچنین این مدل در هر جایی از سر شروع می‌ شود و می‌ توان آن را از فرق سر و جلوی مو تا پایین ادامه داد و یا این که می توان فقط پشت مو را از این نوع بافت آراست.

بافت تیغ ماهی

بافت شیک و مجلسی دخترانه مدل تیغ ماهی برای انواع سلیقه ها

انواع بافت متناسب با انواع صورت :

موی آفریقایی همان طور که قبلا هم گفتیم بافت‌ موی لوله‌ ای است که به فرم صورت های کشیده بیشتر می آید. اما مدل موی مکزیکی و خطی به علت این که حالت ریز تری دارند به فرم صورت های گرد می آیند. صورت های بیضی شکل هم بافت موی ریز و هم بافت موی درشت را پذیرا هستند و از فرم صورت هایی هستند که انتخاب بافت مو برای آن ها بسیار آسان می باشد.

بافت مو متناسب با صورت

بافت ساده و اما شیک برای همه ی خانم ها در هر موقعیت ها

روش های مراقبتی بافت :

یکی از روش های مراقبتی برای مو های بافته شده طرز شستن آن ها است. موی بافته شده نباید زیر دوش با فشار آب گرفته شود زیرا باعث کشیدگی موی سر شما می شود. سعی کنید شامپو های معمولی کفایت می کند و نیاز به شامپو های جداگانه نیست. پس از شستن موها نوبت به خشک کردن آن ها می رسد برای خشک کردن باید از سشوار استفاده کرد و رها کردن آن ها به صورت مرطوب و به حال خود باعث پوسیدگی و از بین رفتن و خرد شدن مو می شود.

مدل های شیک و خاص بافت  برای دختر ها و زنان :

روش مراقبت از بافت مو

مدل جدید  شیک و مجسی بافت دخترانه و زنانه ۲۰۲۳

مدل های شیک بافت مو

بافت خاص دخترونه برای مجالس مهم

مدل های جدید بافت مو

بافت یکطرفه دخترانه و زنانه ساده و شیک سال جدید ۲۰۲۳

راهنمای بافت مو دخترانه

بافت فانتزی مو شیک و خاص مناسب دختر خانم های خوش سلیقه

همراه ما باشید

نظرات