رزرو هتل های ارزان و مسافرخانه در تهران با اسنپ روم

0

سفر به شهر تهران می‌تواند چالش‌های متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد؛ یکی از این چالش‌ها پیدا کردن مسافرخانه تهران یا هتل ارزان تهران است.

همانطور که می‌دانید هتل‌ها و مسافرخانه‌های زیادی در شهر تهران وجود دارد؛ اما اینکه کدام یک از آن‌ها می‌تواند برای شما اقامتی خوش و به صرفه را به ارمغان بیاورد، شرط است.

 اسنپ روم

شما می‌توانید بهترین و ارزانترین مسافرخانه تهران را از طریق سایت اسنپ روم رزرو کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از هتل‌ها یا مسافرخانه‌های تهران را به شما معرفی کنیم و درباره مزایای اسنپ روم بیشتر برای شما صحبت کنیم.

هتل سه ستاره مشهد

این هتل در خیابان مفتح، چهارراه طالقانی و در نبش کوچه معیر قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به رزرو هتل ارزان تهران یا مسافرخانه تهران داشتید، می‌توانید آن‌ها را از طریق اسنپ روم رزرو کنید. این هتل دسترسی بسیار خوبی نسبت به اماکن مهم و دیدنی شهر و همچنین وسایل نقلیه عمومی شهر دارد.

ازجمله امکانات آن هم می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان، رستوران، لابی، اینترنت، صندوق امانات و…. اشاره کرد.

برخی از قوانین این هتل عبارتند از:

۱-برای تمدید اقامت خود باید از ۲۴ ساعت قبل با کارکنان اسنپ روم هماهنگ کنید.

۲-تمدید اقامت شما تنها با تایید کارشناس اسنپ روم و همچنین با دریافت فرم پذیرش نهایی می‌شود.

۳-ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه آن ۱۲ ظهر است.

۴- اگر دیرتر از ساعت تعیین­شده اتاق را تخلیه کنید باید هزینه‌ای به عنوان جریمه پرداخت نمایید.

۵-در صورت نبودن اتاق یا رزرو شدن آن توسط فرد دیگر، امکان تمدید آن وجود ندارد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره رزرو ارزانترین مسافرخانه تهران یا هتل ارزان تهران می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

هتل ارزان تهران

هتل یک ستاره ممتاز ثامن

این هتل در میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر و مقابل خیابان ملت قرار گرفته و پلاک آن ۴۷۸ است؛ بنابراین برای رزرو هتل در این محدوده می‌توانید هتل ممتاز ثامن را از اسنپ روم رزرو کنید. این هتل دارای ۲ طبقه و ۲۸ اتاق بوده و از با سابقه‌ترین هتل‌های خیابان امیرکبیر محسوب می‌شود که دارای دسترسی خوبی نسبت به مکان‌های دیدنی و مهم و وسایل نقلیه عمومی است.

این هتل قبل از سال ۱۳۹۳ مهمانسرای تهران گل نام داشت و بعد از بازسازی به هتل ثامن تهران تبدیل شد. ازجمله امکانات آن هم می‌توان به اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ، لابی، صبحانه، اینترنت، صندوق امانات و….. اشاره کرد.

برخی از قوانین این هتل عبارت است از:

۱-در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید با کارکنان اسنپ روم تماس بگیرید.

۲-امکان پذیرش با صیغه­نامه در این هتل وجود ندارد.

۳- لغو و کنسلی رزرو در روزهای تعطیلات رسمی و ایام نوروز ممکن نیست.

۴-پذیرش زوجین تنها با ارائه مدارک محرمیت امکان‌پذیر است.

۵-زمان ورود و تحویل­گرفتن اتاق ساعت ۱۴ و زمان تخلیه آن ساعت ۱۲ است.

۶-در صورت تخلیه­کردن اتاق دیرتر از زمان تعیین­شده، باید مبلغی را به عنوان جریمه به هتل پرداخت کنید.

مسافر خانه تهران

جمع بندی

تنها دغدغه سایت اسنپ روم و تمامی کارکنان آن فراهم آوردن انواع اقامتگاه‌ها مانند مسافرخانه تهران برای شما مسافران عزیز با کمترین بودجه است.

نکته قابل توجه در خصوص اسنپ روم این است که این یکی از زیرمجموعه های گروه اسنپ است که با چندین سال فعالیت مفید، توانسته است به یکی از برندهای موفق در زمینه رزرو ارزانترین مسافرخانه تهران تبدیل شود.

ازجمله امکانات اسنپ روم می‌توان به موارد مختلفی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، نزدیک بودن اقامتگاه‌های آن به مناطق مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی، خدمت‌رسانی و امکانات عالی، امکان رزرو با کمترین بودجه و….. اشاره کرد.

نظرات