بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش ابراهیم منصورلی و دخترش + زندگی و سوابق

0

بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش ابراهیم منصورلی و دخترش + زندگی و سوابق

نرگس معدنی پور کیست

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و شهردار سابق منطقه ۱۳ تهران است که اینروزها وارد حواشی و جنجال های زیادی شده است. نرگس معدنی‌پور متولد سال ۱۳۴۹ در تهران و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرائی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران و همسرش ابراهیم منصورلی همراه با عکس ها و تصاویر و سوابق شغلی و نرگس معدنی پور کیست و چرا مشهور شد در این صفحه به آنها می پردازیم.

نرگس معدنی پور شورای شهر تهران

بیوگرافی نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران

نرگس معدنی‌پور متولد ۲۳ مهر ۱۳۴۹ در تهران سیاستمدار، شهردار منطقه ۱۳ تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران است که اینروزها خبرساز شده است. او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرائی است.

بیوگرافی نرگس معدنی پور در شورای شهر تهران

 

سوابق و فعالیت ها

معدنی پور از دانش اموختگان رشته مدیریت اجرایی و یکی از اعضای شورای شهر تهران است که در حال حاضر به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران مشغول فعالیت می باشد. فاطمه منصورلی دختر نرگس معدنی پور است.

خانم معدنی پور در دوران قالیباف (شهردار تهران) به عنوان شهردار منطقه ۱۳ تهران انتخاب شد.

او اولین زنی است که از سوی محمد باقر قالیباف حکم شهرداری منطقه را دریافت کرد و قبلا مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بوده است.

سوابق و فعالیت های نرگس معدنی پور

نرگس معدنی‌ پور دارای فوق لیسانس مدیریت اجرائی با گرایش استراتژیک است و پیش از دوره پنج‌ساله مدیرکلی‌اش در اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، رئیس فرهنگ‌سرای فردوس بود. این فرهنگ‌سرا پیش از این با عنوان فرهنگ‌ سرای دختران شناخته می‌شد.

وی در طول مدیریت خود توانست چهار دوره گواهی مدیر نمونه را از جشنواره شهید رجایی در شهرداری تهران را کسب کند.

ازدواج و همسر نرگس معدنی پور 

ازدواج و همسر نرگس معدنی پور

ایشان سال ها پیش با فردی به نام ابراهیم منصورلی ازدواج کرده و دارای فرزند به نام فاطمه متولد سال ۱۳۸۰ و یک پسر به نام احسان می باشد.

پیج اینستاگرام و راه ارتباطی

برای ارتباط با این عضو شورا ، منتخب شورای شهر ششم، می توانید از سایت شورای شهر به نشانی: shora.tehran.ir استفاده کنید .

او قبلا مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بوده است و در تدوین چارچوب آموزش سواد زندگی خانوادگی و تهیه دانشنامه خانواده نیز نقش بنیادین ایفا کرد . تدوین برنامه راهبردی کیفیت بخش زندگی و توسعه پایدار در شهر تهران از دیگر اقدامات برجسته خانم نرگس معدنی پور در زمان فعالیت در شهرداری تهران است.

فاطمه منصورلی دختر نرگس معدنی پور 

معدنی‌پور دارای فوق لیسانس مدیریت اجرائی است و پیش از دوره پنج‌ساله مدیرکلی‌اش در اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، رئیس فرهنگسرای فردوس بود. این فرهنگ‌سرا پیش از این با عنوان فرهنگ‌ سرای دختران شناخته می‌شد.

عضو شورای شهر تهران

معدنی پور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰برگزار شد، به همراه دختر سردار شهید قاسم سلیمانی (نرجس سلیمانی)، زهرا شمس احسان و سوده نجفی به شورای شهر تهران راه پیدا کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دی ماه ۱۴۰۱ با گلایه از جایگزینی مدیران جدید و بدون سابقه با مدیران با سابقه و قدیمی سازمان فرهنگی و هنری گفت: متاسفانه شاهد هستیم در پی این تغییرات جای جدیدی برای مدیران قبلی پیش بینی نشده که این روند برخلاف رویه حاکم بر این سازمان بوده که همیشه برای نیروهای خود شان و منزلت قائل می شد و پیش از هرگونه تغییر جای جدید به افراد پیشنهاد می کردند.
معدنی پور ادامه داد: نباید به بنیه تخصصی و کارشناسی پرسنل سازمان فرهنگی و هنری بی توجه باشیم، از شهردار درخواست می‌شود نسبت به موارد مذکور دستور لازم را صادر کرده و ارائه گزارش را داشته باشند.

سوابق مدیریتی

شهردار منطقه ۱۳

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران

رئیس فرهنگسرای فردوس

رئیس فرهنگسرای دختران

نظرات