کاملیا طلاچی کیست؟ بیوگرافی کاملیا کاظمی طلاچی برنده لاتاری با عکس و سوابق

0

کاملیا طلاچی کیست که برنده خوش شانس بلیت لاتاری شده و ۶۰ میلیون دلار در بلیت بخت آزمایی برده است. ادامه معرفی و بیوگرافی کاملیا کاظمی طلاچی دختر ایرانی برنده لاتاری ۶۰ میلیون دلاری با عکس و پیج اینستاگرامش در پایین صفحه ببینید:

کاملیا طلاچی کیست؟ بیوگرافی کاملیا کاظمی طلاچی برنده لاتاری با عکس و سوابق

بیوگرافی کاملیا کاظمی طلاچی کیست

کاملیا طلاچی با نام کامل کاملیا کاظمی طلاچی متولد دهه ۶۰ و ایرانی الاصل است که در حال حاضر در شــهر ریچموند هیل تورنتو کانادا زندگی می کند. او مشاور املاک شــرکت ریمکس ریل ترون است و سال هاست در رچموند تورنتو، منطقه ایرانی نشین ساکن می باشد.

کاملیا کاظمی طلاچی پس از برنده شدن در لاتاری نامش بر سر زبان ها افتاد، وگرنه یک شهروند عادی و یک مشاور املاک معمولی بود، اما حالا یک بانوی مولتی میلیونر است که می تواند با پولی که برنده شده، زندگیش را تغییر اساسی بدهد.

کاملیا طلاچی کیست؟

ماجرای شرکت در بلیت بخت آزمایی

این خانم خوش شانس ایرانی روز ۲۹ نوامبــر ۲۰۲۱ بلیت بخت‌آزمایی را خرید و بعد از دو ماه در نهایت برنده شد، او در پمپ بنزینــی در انتاریو فهمید که برنده ۶۰ میلیون دلار کانادا شده است. به گفته خودش: برای چک کردن بلیت در پمپ بنزین متوقف شدم و بلیت را به صندوق‌دار دادم که ببیند اوضاع چطور اســت و وقتی صدای جیرینگ جیرینگی از صندوق بلند شــد، فهمیدم برنده شده‌ام، اما نمی‌دانســتم رقم آن چقدر است؟

پیج اینستاگرام کاملیا طلاچی

بعد از مدتی از کمپانی بخت‌آزمایی و بازی انتاریو به فروشــگاه زنگ زدند و خبر دادند که ۶۰میلیون دلار برده‌ام. شوکه شده بودم و دیدم که زندگی‌ام از جلوی چشمانم می‌گذرد. مدام فکر می‌کردم که آیا این خبر واقعی است؟ نمی‌توانستم تمرکز کنم. تنم می‌لرزید. آنقدر شوکه شده بودم که کارمند پمپ بنزین به من کمک کرد تا آرام شوم و بتوانم بدون اینکه مادرم را هم نگران کنم، به ماشــینم برگردم.

کاملیا طلاچی کیست؟ بیوگرافی کاملیا کاظمی طلاچی برنده لاتاری با عکس و سوابق

وقتی به خانه رسیدم، لحظه‌ای ایستادم تا دعا کنم و آرام شوم. بعد رو به خانواده‌ام ایستادم و گفتم: من برنده بزرگ لاتاری در ریچموند هیل هستم! خواهرم فکر کرد که دارم شوخی می‌کنم. اما وقتی شروع کردم به خوشــحالی کردن و بالا و پایین پریدم، باورشان شد. همه خانواده برای من خوشحال بودند. او حتی زمانی که در برنامه تلویزیونی این چک ۶۰میلیون دلاری را تحویل گرفت، هنوز هم باور نکرده بود که برنده این بخت‌آزمایی بزرگ شده و به مجری برنامه گفته بود که به نظرم این اتفاق خیلی سورئال است! کاملیا بلیتش را از رســتورانی در خیابــان ریچموند هیل خریده بود. او از ســال‌ها پیش طرفدار ایــن بخت‌آزمایی است و هرســال هم بلیت لوتومکس می‌خرد.

کاملیا طلاچی کیست؟ بیوگرافی کاملیا کاظمی طلاچی برنده لاتاری با عکس و سوابق

کاملیا بلیت لاتاری را از رســتورانی در خیابــان ریچموند هیل خریده بود. او از ســال‌ها پیش طرفدار ایــن بخت‌آزمایی است و هرســال هم بلیت لوتومکس می‌خرد.

کارآفرینی و گردشگری با پول لاتاری

او هم اکنون یکــی از مولتی‌میلیونرهای کاناداســت و می‌خواهد با این ۶۰ میلیــون دلار، کارآفرینی کند و برای دیگران شغلی بســازد. او عاشق هنر اســت و می‌خواهد شاهکارهای تاریخی جهان را ببیند و تصمیم گرفته است که با خانواده‌اش ســفرهای زیادی به کشورهای مختلف داشــته باشــد

نظرات