آشنایی با بهترین مرکز تخصصی پرینت ارزان و آنلاین ایران

0

امروزه بسیاری از مراکز و مجموعه‌های تخصصی چاپ، خدمات پرینت آنلاین را به‌عنوان یکی از خدمات نوین از طریق ثبت سفارش در سامانه‌ٔ اینترنتی و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش‌ مشتریان را در درب منزل آن‌ها تحویل می‌دهند. این نوع خدمات، صنعت چاپ را با تحولات عظیمی روبه‌رو کرده‌است و تأثیر بسزای آن در کاهش هزینه‌ها و صررفه‌جویی در زمان را نمی‌توان نادیده گرفت. بسیاری از دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، پشت‌ کنکوری‌ها، اداره‌ها و انتشاراتی‌ها از این خدمات استقبال گسترده‌ای کرده‌اند. آن‌ها بدون مراجعهٔ حضوری، به‌راحتی می‌توانند از طریق اینترنت، جزوه‌ها، کتاب‌ها، تحقیقات و متون مختلف را در قالب فایل‌های الکترونیکی به مراکز تخصصی چاپ ارسال کرده و نسخهٔ چاپی آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری دربارهٔ پرینت و مزایای سفارش آن به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار دهیم.

 مرکز تخصصی پرینت ارزان

چرا پرینت کاغذی هنوز هم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؟

در بهترین مجموعه‌های تخصصی ارائه‌دهندهٔ خدمات آنلاین، با توجه به بحران‌های اقتصادی موجود در کشور و برای رفاه حال مشتریان، خدمات پرینت سیاه سفید و پرینت رنگی با قیمتی ارزان و با استفاده از مرغوب‌ترین کاغذها ارائه می‌شود. نسخه‌های چاپی هنوز هم بهترین و پرطرفدارترین گزینه برای مطالعه به‌شمار می‌روند، زیرا استفاده از موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ برای مطالعهٔ به مروز زمان باعث کاهش قدرت بینایی و اذیت شدن چشم و گاهی میگرن می‌شوند. بسیاری از افرادی که مطالب موردنیاز خود را از طریق موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر مطالعه می‌کنند، در اثر نور ساطع‌شده از مانیتور این وسایل، با مشکلات بینایی مواجه می‌شوند.

از طرفی دانشجویان و دانش‌آموزان بر روی صفحات جزوات یا کتاب‌های خود به‌راحتی می‌توانند با استفاده از خودکار یا ماژیک نشانه‌گذاری یا هایلایت کنند تا مطالعه برای آن‌ها خسته‌کننده و تکراری نشود. بسیاری از کسب‌وکارها نیز برای انجام تبلیغات و برندسازی خود، از خدمات پرینت آنلاین استفاده می‌کنند. آن‌ها تبلیغات محیطی و اطلاعات موردنظر خود را در قالب فایل‌هایی حاوی تصویر تراکت، پوستر، کاتالوگ و غیره به یکی از مراکز تخصصی و معتبر ارائه‌دهندهٔ خدمات پرینت ارزان ارسال می‌کنند تا در اسرع وقت، تصاویر ارسال‌شده روی کاغذهای باکیفیت هک شده و به آدرس آن‌ها ارسال شود‌. آن‌ها با توزیع تراکت‌ها و کاتالوگ‌ها در بین مردم و نصب پوسترها در مکان‌های رفت‌وآمد، کسب‌وکار خود را به تعداد زیادی از مشتریان معرفی می‌کنند.‌

دلیل تأکید بر دریافت خدمات آنلاین پرینت از سایت‌های معتبر چیست؟

به بسیاری از افراد که علاقه‌مند به دریافت خدمات print به‌صورت آنلاین هستند، توصیه می‌شود که برای ثبت سفارش خود، به دنبال سایت‌های معتبر باشند. سایت‌های معتبر متعلق به بهترین مجموعه‌های ارائه‌دهندهٔ این خدمات هستند. در این مجموعه‌ها باکیفیت‌ترین خدمات پرینت سیاه سفید و پرینت رنگی با قیمتی ارزان آماده شده و به آدرس مشتری ارسال می‌شوند. پایین بودن قیمت خدمات آنلاین نسبت به بازار به دلیل کاهش حاشیه سود مجموعه‌های معتبر، امکان تماس با پشتیبانی آنلاین در تمام ساعات شبانه‌روز، امکان خرید راحت در هر مکان و زمانی، صرفه‌جویی در وقت، منتظر نماندن در ترافیک برای مراجعهٔ حضوری، امکان خرید حتی در روزهای تعطیل، ارسال سفارش‌ها به درب منزل به‌صورت رایگان و بدون دریافت هزینه، از مهم‌ترین مزایای ثبت سفارش در سایت‌های معتبر به‌شمار می‌روند.

ثبت سفارش پرینت در سایت کوپرینت چه مزایایی دارد؟

یکی از مراکز تخصصی که سفارش‌گیری پرینت به‌صورت آنلاین را پس از کرونا، بصورت جدی با ارسال رایگان برای مثبت ۴۹۰۰۰ تومان (در زمان کرونا) در ایران رواج داد و به خاطر همین خدمات نوین مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرد، سایت کوپرینت بود. این مجموعه با بهره‌گیری از پرسنلی حرفه‌ای، ماهر و مجرب، از بهترین نوع کاغذهای موجود در بازار و همچنین از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های‌ چاپ دنیا استفاده می‌کند. بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی، با این مجموعه همکاری کرده‌اند و برای ثبت سفارش‌های چاپ سیاه سفید و چاپ رنگی خود، از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شده‌اند. مزایای ثبت سفارش در این سایت عبارت‌اند از:

  • ارائه پنل کاربری نوین به کاربران سایت؛
  • دریافت فایل به‌صورت آنلاین، چاپ تصاویر داخل فایل و ارسال آن به آدرس مشتری؛
  • ارسال سفارش‌ها طی ۱۲ الی ۴۸ ساعت پس از ثبت در سایت؛
  • امکان سفارش آنلاین پرینت کتاب، جزوه، پوستر، تراکت و غیره؛
  • استفاده از کاغذهای فوتوگلاسه، گلاسه، معمولی و مقوا برای چاپ؛
  • دریافت ارزان‌ترین قیمت از مشتریان برای ارائه خدمات؛
  • ارائه امتیاز به مشتریان در هر خرید آنلاین برای تخفیف ویژه؛
  • ارسال سفارش‌ها در بسته‌بندی‌های بسیار زیبا و شیک؛
  • اطلاع‌رسانی به مشتریان دربارهٔ روند آماده‌سازی و ارسال سفارش‌ها از طریق پیامک؛
  • ارسال پیشتاز به سراسر شهرها و روستاهای ایران؛
  • ارسال رایگان برای سفارش‌های بالاتر از ۱۴۹۰۰۰ تومان؛
  • پشتیبانی بسیار سریع و خیلی خوب؛
  • بالا بودن درصد رضایت مشتریان از خدمات سایت؛
  • ارائه پنل ویژه کسب درآمد (بازاریابی) و پورسانت‌دهی.

مرکز تخصصی پرینت ارزان

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مربوط به دریافت خدمات آنلاین پرینت و فواید آن برای دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید، ادارات، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف را توضیح دهیم و درنهایت بهترین مرکز پرینت آنلاین تخصصی، این نوع خدمات را به شما معرفی کنیم. امیدواریم مطالعهٔ این مطلب باعث افزایش اطلاعات شما شده باشد.

نظرات