بازیگر نقش داوود در سریال مترجم کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش داوود در سریال مترجم کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بیوگرافی بازیگر نقش داود در سریال مترجم کیست

مجتبی پیرزاده بازیگر نقش داوود در سریال مترجم است. که پیش از این در سریال های سایه بان و فیلم تومان به عنوان بازیگر حضور داشته است و به چهره ای مطرح و معروف در سینما و تلویزیون ایران تبدیل شد. در ادامه به بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر نقش داود در سریال مترجم همراه با عکس های جدید و تصاویر و سوابق بازیگری او در مجله حرف تازه می خوانید. با ما همراه باشید.

بازیگر نقش داوود در سریال مترجم کیست

بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر نقش داوود در سریال مترجم

مجتبی پیرزاده بازیگر نقش داوود در سریال مترجم متولد ۱۳۶۴ تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است و با سریال سایه بان اولین تجربه تصویری خود به شهرت رسید.

مجتبی پیرزاده در فیلم های زیادی بازی کرده و از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است.

اولین قسمت از سریال مترجم به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان، ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی روی آنتن نماوا پخش شد.

بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر نقش داوود در سریال مترجم

مترجم سریالی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است. مترجم دومین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی پس از سریال نهنگ آبی و در ادامه همکاری‌های موفق او با سعید ملکان است. این سریال معمایی بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. مجتبی پیرزاده بازیگر نقش داوود در سریال مترجم می باشد.

«مجتبی پیرزاده» بازیگر با سابقه و قدیمی کشورمان است که به تازگی در سریال مترجم در نقش داود بازی کرده است.

عکس بازیگر نقش داوود در سریال مترجم

سوابق بازیگری

مجتبی پیرزاده بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در فیلم های سینمایی بسیاری همچون تومان، مجبوریم، غلامرضا تختی و شکستن همزمان بیست استخوان حضور داشته است.

او در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم تومان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

پیرزاده با بارزی در تئاتر وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون در نمایش های زیادی را روی سن اجرا کرده و با کارگردانان زیادی در عرصه تئاتر همکاری کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش داوود در سریال مترجم

بیشترین شهرت مجتبی پیرزاده به دلیل بازی در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی در نقش سهراب است.

حالا در جدیدترین کار هنری در سریال نمایش خانگی مترجم در کنار بازیگران مطرحی چون صابر ابر و مهرانه مهین ترابی و …. هنرنمایی می کند.

درباره داستان اولین کار بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی درباره مترجم جوانی است که مسیرهای جدید و پرپیچ و خمی را در کار خود کشف می کند که به کشف رازی خانوادگی می انجامد، رازی که نه تنها زندگی خانوادگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

نظرات