آیا ۲۹ دی ادارات تعطیل است؟| آخرین خبر تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

0

آیا ۲۹ دی ادارات تعطیل است؟| آخرین خبر تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

آیا فردا پنجشنبه ۲۹ دی ادارات تعطیل است؟| آخرین خبر تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ اعلام شد به دلیل صرفه جویی در گاز و سرمای شدید و آلودگی هوا و بارش برف در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان کرمانشاه تعطیل شد؟، وضعیت تعطیلی ادارات شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف) کدام شهرها اداراتشات فردا تعطیل است؟ را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی ادارات کرمانشاه فردا پنجشنبه ۲۹ دی ماه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه:

بنابر مصوبه جلسه کمیته تأمین پایدار سوخت زمستانی استان کرمانشاه، به منظور پایداری جریان گاز در استان و کشور، روزهای پنج شنبه ۲۹ دی و ۶ بهمن تمام دستگاه های اجرایی و واحدهای آموزشی استان به جز واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، تعطیل و ارائه خدمات به ارباب رجوع به صورت دورکاری خواهد بود./ایرنا

در جلسه کمیته هماهنگی تأمین سوخت زمستانی استان کرمانشاه علاوه بر تعطیلی ادارات و بانک‌ها و غیرحضوری شدن مدارس امروز استان، روزهای ۲۹ دی و ۶ بهمن نیز تعطیل اعلام شد.

بنابر مصوبه جلسه شنبه شب کمیته هماهنگی تأمین سوخت زمستانی استان کرمانشاه، با هدف حفظ پایداری و مدیریت شبکه گاز، یکشنبه ۲۵ دی ماه همه ادارات، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کل استان تعطیل و مدارس استان غیرحضوری است. همچنین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هم با نظر رؤسای دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

همچنین طبق مصوبه کمیته مذکور، روزهای پنجشنبه ۲۹ دی ماه و ششم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

این تعطیلی‌ها شامل دستگاه‌های خدمات رسان شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها نمی‌شود.

کمیته مدیریت سوخت زمستانی از همه مردم کرمانشاه خواست که با هدف تأمین پایداری سوخت برای همه هموطنان، در مصرف گاز کوشا باشند.

آیا 29 دی ادارات تعطیل است؟| آخرین خبر تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

آیا ادارات فردا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟

فوری : تا این ساعت ادارات استان گیلان و کرمانشاه فردا پنجشنبه ۲۹ دی تعطیل است. تعطیلی ادارات و شرکت ها و موسسات دیگر شهرها و استان ها را تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم.

گیلان تعطیل شد

ایسنا: استاندار گیلان با قدردانی از همراهی مردم در مدیریت مصرف انرژی گاز و برق، خواستار تداوم این همکاری در صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی شد و گفت: پنجشنبه جاری، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل خواهد بود.

براساس مصوبه ششمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز و برق استان به ریاست استاندار گیلان، روز پنجشنبه، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان تعطیل است.

اسدالله عباسی در جلسه قرارگاه جهادی مدیریت گاز و برق گیلان با اشاره به تعطیلی روز پنج شنبه جاری گفت: با توجه به همراهی مردم استان در مدیریت مصرف انرژی و در تداوم این همکاری در صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و به منظور راه اندازی تعدادی از سی.ان.جی ها و واحدهای تولیدی که مورد تقاضای مردم بوده است، پنج شنبه جاری تعطیل خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی راه حل نهایی برای کمک به مدیریت مصرف انرژی نیست، اظهار کرد: همانگونه که رئیس محترم جمهوری بیان کردند تعطیلی ها باعث به سختی افتادن مردم می شود اما در این شرایط تعطیلی را پذیرفتیم تا مردم به زحمت نیافتند.

استاندار گیلان با بیان اینکه از فردا تعدادی از جایگاه های سی.ان.جی به منظور رفاه حال مردم بازگشایی می شوند، گفت: پنجشنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در دو روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت گیرد و از شنبه ساعت کاری ادارات و تمامی فعالیت های مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه ها به روال عادی خود برمی گردد.

عباسی اضافه کرد: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان از پایان وقت اداری چهارشنبه، ۲۸ دی ماه تا اول وقت اداری شنبه اول بهمن ماه اقدام کنند.

تعطیلی دارات کرمنانشا

این خبر تکمیل میشود…

نظرات