چهار دلیل برای انتخاب طراحی آشپزخانه ای که کابینت جزیره دارد.

0

افزودن کابینت جزیره آشپزخانه به طراحی آشپزخانه شما، ایده ای عالی برای استفاده حداکثری از فضای موجود آشپزخانه است. تصور اکثر مردم از کابینت جزیره آشپزخانه، معمولاً المانی بزرگ و جاگیر هست. با این حال، لازم نیست حتما اینگونه باشد.

امروزه کابینت جزیره آشپزخانه در اندازه ها، سبک ها و پیکربندی های مختلف ساخته می شوند. در این پست سعی داریم به صورت مختصر و مفید در مورد ۴ دلیل صحبت کنیم که چرا فکر می کنیم جزیره آشپزخانه برای طراحی آشپزخانه شما مفید است.

 کابینت جزیره

  1. گسترش فضای میز کار آشپزی

مزیت شماره یک اضافه کردن کابینت جزیره به طراحی آشپزخانه شما این است که فضا و میز کار بیشتری به شما می دهد. که در نتیجه آن می توانید با میزهای درهم و برهم خداحافظی کنید. شما می توانید با صرف یک زمان کوتاه در آشپزخانه خود، به راحتی به همه وسایل دسترسی داشته باشید. و این فضای جدید میز را در مثلث کار آشپزخانه خود بگنجانید.

مثلث کار آشپزخانه یک مفهوم در طراحی آشپزخانه است که بر یافتن تعادل بین زیبایی شناسی و کاربردی بودن تمرکز دارد. و این کار را با حذف تا حد امکان بین ایستگاه‌های آشپزی و مکان یابی آنها در اطراف ۳ منطقه اصلی آشپزخانه: پخت (اجاق یا فر)، آماده‌سازی (سینک)، و نگهداری مواد غذایی (یخچال) انجام می‌دهید. با توجه به انواع پیکربندی های موجود، کابینت جزیره آشپزخانه شما می تواند نقش هر یک از این سه ایستگاه را پر ایفا کند.

  1. افزایش فضای ذخیره سازی

گاهی اوقات، بزرگترین مشکلات ذخیره سازی ما به دلیل تلاش برای گنجاندن وسایل کوچکی است که دقیقاً در کابینت آشپزخانه شما قرار نمی گیرند. مخلوط‌کن‌ها، مایکروویوها و سرخ‌کن‌های هوا تقریباً برای سبک زندگی سریع ما ضروری شده‌اند، اما همیشه در گزینه‌های ذخیره‌سازی موجود ما قرار نمی‌گیرند. جزایر آشپزخانه جدیدتر دارای طرح های یکپارچه هستند تا بتوانند این موارد را با دسترسی آسان ذخیره کنند.

همچنین ممکن است کابینت جزایر آشپزخانه را در نظر بگیرید که شامل مواردی مانند سینک ظرفشویی یا اجاق گاز است. اینها اکسسوری های عالی و جدید هستند که بسیاری از خریداران خانه ممکن است در یک خانه با آشپزخانه اپن متوجه آنها شوند. علاوه بر این، پریزهایی که دارای پورت های USB و شیرهای آب جوش نیز از ویژگی های محبوب جزیره آشپزخانه هستند.

انتخاب جزیره آشپزخانه چند منظوره برای آشپزخانه های کوچکتر حیاتی است. برای این موارد، جزیره‌های متحرکی را توصیه می‌کنیم که به راحتی می‌توان آنها را به داخل و خارج از مکان منتقل کرد. به عنوان مثال، یک جزیره متحرک روی چرخ می تواند یک ایستگاه آماده سازی غذا باشد که بعداً به ایستگاه آبکاری منتقل می شود.

از نظر ویژگی های جزیره آشپزخانه چیزهای زیادی وجود دارد، حتماً در مورد انواع کابینت جزیره ممبران تحقیق و بررسی کنید تا ایده ای از آنچه ممکن است برای شما جالب باشد را به دست آورید!

  1. مکانی برای نمایش مهارت های میزبانی آشپزخانه مدرن

کابینت جزیره

یک جزیره آشپزخانه در مرکز آشپزخانه قرار دارد که بیشترین توجه را در فضای زندگی شما به آن می دهد. جزایر آشپزخانه یک مکمل عالی برای میزبانی از مهمانان است. چه برای یک شام به سبک بوفه دور هم جمع شوید یا بخواهید نوشیدنیهای تعطیلات خود را با دوستان خود سرو کنید، یک جزیره آشپزخانه به طور کاربردی برای هر منطقه پذیرایی از مهمان خدمت می کند.

  1. غذا بخورید یا در خانه کار کنید.

کابینت جزیره

علاوه بر فضای اضافی روی میز، شما همچنین می توانید طیف گسترده ای از جزایر آشپزخانه را پیدا کنید که دارای صندلی هستند. این جزیره آشپزخانه سبک می تواند مکانی عالی برای صرف صبحانه در صبح یا شاید انجام تکالیف بعد از مدرسه باشد. داشتن یک مکان تمیز و راحت برای تقسیم وعده های غذایی می تواند صبح های شما را برای یک لقمه سریع بهتر کند.

نتیجه گیری نهایی

کابینت جزیره

باید در نظر داشته باشیم که جزیره کابینت آشپزخانه در تمام سبک های کابینت اعم از سبک کابینت کلاسیک، کابینت مدرن و کابینت نئوکلاسیک کاربردی است. و در طراحی انواع کابینت های گلاس ، کابینت ممبران و کابینت پلی یورتان در صورت امکان انتخاب جزیره کابینت آشپزخانه از لحاظ بصری بسیار زیبا و از لحاظ عملکردی بسیار مفید است.

جزایر آشپزخانه یک راه عالی برای افزایش کارایی و شخصیت طراحی آشپزخانه شما هستند. آنها برای جمع شدن مهمانان، نوشیدن یک فنجان قهوه خوب در صبح، و برای به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی با کسانی که در زندگی شما هستند عالی هستند.

مجموعه ما با برند ماهر چوب، دارای سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و تولید و اجرای انواع کابینت آشپزخانه، در سبک ها و متریالهای مختلف می باشد. این مجموعه به همراه تیم متخصص و طراحان حرفه ای خود در نظر دارد هنر و تخصص خود در زمینه اجرای انواع کابینت آشپزخانه را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت نقد و اقساط برای کاربران علاقه مند به انجام رساند. از این فرصت استثنایی استفاده کرده و به ما و سابقه ما اعتماد کنید. در صورت تمایل برای شروع سفارش هستید یا اگر به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان کابینت ماهرچوب در همه مراحل از اندازه گیری تا سفارش در کنار شما هستند.

نظرات