آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

81

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

فوری: آخرین وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف و قطعی گاز و برودت هوا مدارس این شهرها تعطیل شده است: کدام‌مدارس روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا و بارش برف را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس برخی شهرهای استان اصفهان در روز چهارشنبه ۲۸ دی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و تاخیر شروع به کار برخی از مدارس در شهرستان های استان در روز چهارشنبه(۲۸ دی‌ماه) به علت بارش برف خبر داد.

جلال سلمانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف، مقطع ابتدایی مناطق سمیرم، دهاقان، شهرضا، باغبهادران و زرین شهر فردا (۲۸ دی ماه) تعطیل خواهد بود. سایر مقاطع تحصیلی این شهرستان نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

وی گفت: مدیران مدراس به نحوی برنامه ریزی کنند که مدارسی که فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد، این تاخیر در ساعت پایانی جبران شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امتحانات داخلی مدارس مقطع متوسطه شهرستان‌های ذکر شده با تشخیص مدیر در ساعات آموزشی فردا برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس 28 دی 1401

جزئیات تعطیلی‌مدارس فردا ۲۸ دی ۱۴۰۱

فوری: تا این لحظه و ساعت تعطیلی‌مدارس فردا چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ مشخص شده به علت کمبود و صرفه جویی در گاز و سرمای شدید هوا و بارش برف و و آلودگی هوا در استان خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، سنندج، کردستان واقعیت دارد، برای تعطیلی مدارس دیگر شهرها و استان ها تا ساعاتی تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد که به اطلاع شما در این صفحه کامل و جامع می رسد .

با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف و آلودگی هوا و کمبود گاز، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تعدادی از استان‌ها در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه تا پایان هفته تعطیل شده است.

تعطیلی مدارس و ادارات تهران چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ آیا تعطیل است؟

فوری: روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات فردا گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود.

فوق تکمیلی : مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل شد

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.

علیرضا مزینانی عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیر حضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن فردا همه مدارس تهران و دانشگاه ها به صورت غیر حضوری برگزار می شود.البته همه ادارات باز است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: همچنین همه کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی فردا چهارشنبه شنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

مزینانی در تشریح دیگر مصوبات کارگروه گفت: ممنوعیت فعالیت کارخانه های شن، ماسه، بتن و آسفالت و جلوگیری از تردد شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی و نیز جلوگیری از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور در روز سه شنبه از مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران است.

وی همچنین با اشاره به توقف فروش و صدور مجوز طرح ترافیک روزانه خودروها از سوی شهرداری تهران، افزود: طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل برای فردا در تهران اجرایی می شود.

دبیرکارگروه هماهنگی مواقع اضطرار هوا تصریح کرد: همچنین جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه ها توسط شهرداری تهران و ممانعت از فعالیت های عمرانی تشدیدکننده آلودگی هوا و مقابله و نظارت بر پسماندسوزی توسط شهرداران استان، ممنوعیت مصرف نفت کوره و مازوت در کلیه واحدهای نیروگاهی، صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی استان و جانمایی پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر نیز برای روز چهارشنبه شنبه ۲۸ دیماه از دیگر مصوبات است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین بر استفاده از ماسک های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی آحاد مردم و به ویژه گروه های حساس شامل کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار، شاغلان پلیس راهور و شهرداری ها که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز را دارند، تاکید کرد.

مزینانی در ادامه از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضرور و فعالیت های ورزشی و مستمر در محیط های باز پرهیز کنند.

تکمیلی ۱: تعطیلی مدارس و ادارات خراسان جنوبی چهارشنبه ۲۸ دی

کلیه فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس، مراکزپیش دبستانی و کودکستان های استان چهارشنبه ۲۸ دی ماه جاری تا پایان هفته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

عباس زاده معاون استاندار درخصوص وضعیت مدارس و مراکز آموزشی هم در شرایط موجود گفت: وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان، توسط دانشگاه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد:کلیه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو شده و امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد

تکمیلی ۲: مدارس ابتدایی زنجان چهارشنبه ۲۸ دی تا پایان هفته شنبه تعطیل است

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد و در این میان فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بجز بانک‌های منتخب و دستگاه‌های خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹/۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول (در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی)، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه‌ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه‌های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

تکمیلی ۳: مدارس قزوین تا پایان هفته تعطیل غیرحضوری شد

به اطلاع هم استانی های عزیز در قزوین می رسانیم کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان قزوین تا آخر هفته جاری به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

تکمیلی ۴: تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان سنندج چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱

🔹به علت برودت هوا و اختلال در تردد، مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان سنندج در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری است.

روابط عمومی فرمانداری سنندج اعلام کرد، به علت برودت هوا و اختلال در تردد، به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت فرماندار ، مدارس شهری و روستایی پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

🔹ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ساعت ۹ شروع بکار خواهند کرد

تکمیلی ۶: غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی کردستان تا آخر هفته

مدارس مقاطع ابتدایی شش شهرستان استان کردستان تا آخر هفته غیرحضوری اعلام شد.

تکمیلی ۷: دورکاری اداره‌های استان خراسان رضوی لغو شد

استانداری خراسان رضوی: دورکاری اداره های این استان که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.

فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی، اداره ها، بانک ها و نهادهای عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و فقط با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.

تکمیلی ۸: تمام مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان یزد فردا تعطیل است

مدیر کل بحران استانداری یزد:‌
🔹با توجه به بارش برف و یخ زدگی معابر همچنین به منظور مدیریت مصرف انرژی، کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های تفت، مهریز و بهاباد فردا چهارشنبه تعطیل است.

🔹همچنین مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در سایر شهرستان های استان برای روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه تعطیل است.

تکمیلی ۹: مدارس البرز ۲۸ و ۲۹ دی ماه غیر حضوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

🔹چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه آموزش تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی، دانشگاه های این استان به‌ منظور مدیریت مصرف گاز و شرایط آلودگی هوا به صورت غیرحضوری است.

تکمیلی ۱۰: ادارات، بانک‌ها و مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه تعطیل است

مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری:
🔹به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است./ایسنا

تکمیلی ۱۱: برخی مدارس استان اصفهان چهارشنبه تعطیل شد

آموزش و پرورش استان اصفهان:
🔹به علت بارش سنگین برف، مقطع ابتدایی مناطق سمیرم، دهاقان، شهرضا، باغبهادران و زرین شهر فردا (۲۸ دی ماه) تعطیل خواهد بود.

🔹سایر مقاطع تحصیلی این شهرستان نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

تکمیلی ۱۲: چهارشنبه، مدارس ۵ شهرستان استان فارس مجازی شد

آموزش‌و پرورش فارس:
🔹در پی بارش شدید برف فعالیت حضوری تمام مدارس شهرستان‌های پاسارگاد، آباده، سپیدان، خرم‌بید، منطقه درودزن، منطقه کامفیروز، اقلید فردا تعطیل و کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تکمیلی ۱۳: مدارس همدان فردا غیر حضوری شد

این خبر در حال تکمیل است….

وضعیت هواشناسی و آلودگی هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی از امروز تا پایان هفته روند افزایش نسبی بیشینه دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی تا پایان هفته به دلیل سکون نسبی جو، وارونگی دمایی نزدیک سطح زمین، عدم وزش باد قابل ملاحظه و در صورت تولید آلودگی توسط کانون‌های انتشار افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در ساعات پرتردد در مناطق شهری پرجمعیت و صنعتی استان مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا چهارشنبه (۲۸ دی)کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس آخرین داده‌های سازمان هواشناسی در برخی نقاط ۲۴ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود. بارش باران و برف کولاک به استان بوشهر، سه‌شنبه به نیمه غربی خوزستان، جنوب اصفهان، یزد، شمال کرمان، جنوب خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و چهارشنبه به شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نفوذ می‌کند

81 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

  1. پناه گفت:

    اصفهانیا آب شش دارن ایا؟؟؟

  2. رها خانومم گفت:

    آقای مسعول اصفهان فک کنم خارج از اصفهان زندگی میکنن آلودگی اصفهان رو نمیبنن .
    کمی درک بدی نییس .

  3. 💜kosar💜 گفت:

    💜تو رو خدا تعطیل کنید 💜
    💜حالا چی میشه یک روز تعطیل کنید💜
    💜فردا امتحان ریاضی دارم خیلی استرس دارم💜
    💜خوزستان و تعطیل کنید هم هوا سرده هم آلودس 💜
    💖💖💖💖💖💖💖

  4. سوگند بوته ساز گفت:

    با تبریز چه مشکلی دارین آخه بابا مدارس تبریز رو هم تعطیل کنین خیالمون راحت شه دیگه اح 😒 امروز خواهر کوچیکم رفته بود مدرسه اونجا سرماخورده الانم حالش اصلا خوب نیست کمی به فکر بچه ها باشین دیگه اصلا به فکر ما نیستین کمی بخشش داشته باشین توروخدا توی مدرسه ها هم که سوفاژ روشن نمیکنن به خاطر گاز ما تو کلاس یخ می‌بندیم توروخدا به جان هرکی که دوست دارین مدرسه همه‌ی شهر هارو تعطیل کنین لاقل سرمانخوریم و اینم که وضعیت هوامونه اح

  5. تعطیل کنید توروخدا گفت:

    سلام خواهش میکنم مدارس اصفهان رو تعطیل کنید
    هوا اصلا خوب نیست

  6. مصطفی گفت:

    اصفهان خیلی هوا الوده هست همه بچه‌ها مریض شدن خواهشن کمی به فکر بچه های اصفهان باشین از این هوای آلوده مریض شدن به فکر بچه های اصفهان باشین

  7. مصطفی گفت:

    اصفهان خیلی هوا الوده هست ولی کسی توجه ای نداره
    بچه های من با این هوای آلوده مریض شدن خواهشن مدرسه ها را تعطیل کنید تا بچه های دیگه بیشتر مریض نشدن اگر به فکر مردم اصفهان هستین من که بچه هام
    را نمیزارم برن به فکر بچه های دیگه اصفهان باشین
    به فکر بچه های اصفهان باشین هوا خیلی الوده هست

  8. هوا سرده اصفهان گفت:
    3
    1

    این چه وضعیه خیلی هوا سرده امروزه خیلی بارون آمده و اصلا نمیشه بری بیرون الان ۳ روز مدارس اصفهان بازه و تمام استان ها ی ایران تعطیل تمام دانش آموزان تهران خوبه بااینکه سرده
    ولی آموزش پرورش تعطیل کرده چون به فکر دانش آموزان هستند

  9. صغرا گفت:

    با یزدی ها چه مشکلی دارید آخه قبلا ک داشتیم سرما یخ میزدیم بعدشم ک آلودگی هوا شد الانم ک برفه بابا تعطیل کنید بره😐🤌🏻

  10. R گفت:

    الان الودگی اصفهان روی ۱۵۲ گف تو شبکه ولی تو سایتا میگن بالای ۱۶۰ این هیچی اصفهانم ک جزو الوده ترینه سردم ک هس مدارسم شوفاژ روشن نمیکنن الان یعنی شهرای دیگه خیلی خونشون رنگی تر اصفهانه؟

  11. احمد گفت:

    اصقهان تعطیل نشد

  12. bai گفت:

    امتحانای ترم اول پایه نهم هم تعطیل میشه؟ یا نه؟

  13. یه بنده خدا گفت:

    ناموصن تعطیل کنید اصفهان و آنقدر هوا الودس که خیلی الودس 🙂 جرعت نداریم دهن باز کنیم ، خفه میشیم .

  14. omid گفت:
    5
    13

    کسی نمیدونه اصفهان تعطیل است یا نه؟

  15. کاکاسنگی گفت:
    33
    2

    با تبریز چه مشکلی دارید کل دنیا رو تعطیل میکنین به جز تبریز و اصفهان:///

  16. حتی اگه تعطیل نشه من غایبم گفت:
    19
    2

    واقعا خیلی بی انصافی اگه تعطیل نکنید البته از کی تا حالا ما ها برای شما مهم بودیم. “امید ما به دانش آموزاست” آره قشنگ معلومه چقدر به ما امید دارید. مدرسه همه شوفاژا خراب گازم که نیست تعطیلم که نمی‌کنید من نمی‌فهمم الان دقیقا دارید چی کار میکنید؟ مملکت که نیست، سیرکه‌.

  17. اصفهانی گفت:

    هوای اصفهان بشدت آلودس اصلا نمیشه نفس کشید انگار آدم داره خفه میشه هوا هم که انقدر سرده که آدم یخ میزنه تو این هوا. یه بارون یا برفی هم نمیاد که آلودگی هوا خوب بشه فقط سرماش میاد . فردارا تعطیل کنید.
    یا حق✋🏻

  18. علی گفت:

    دوستان خودتون نکشبد جلسه هم برگزار نشد مدارس اصفهان بازه برید درستونو بحونید

  19. برهان گفت:

    تبریز دما منفی ۹ درجه اس شاخص آلودگی ۱۳۰ میریم کلاس سوفاژ خاموش اونوقت حضوری؟!

  20. شیشه فروش گفت:

    تعطیل کنید اصفهانو

  21. ارتباط گفت:

    تهران تعطیل شد
    شبکه ی ۶ ایران خبر داد چهارشنبه‌ ۲۸ دی تهران تعطیل است

  22. A گفت:

    تورو قرآن اصفهان رو به تعطیلید

  23. باران گفت:

    توروخدا فردا را تعطیل کنید من فردا امتحان ریاضی دارم😕😕😕🙄🙄🙄

  24. امیر گفت:

    تعطیل شد….

  25. ۱۱۲۲۸ گفت:

    البرز تعطیل شد…

  26. ۱۱۲۲۸ گفت:

    ایووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول تعطیل شد……

  27. Zhra گفت:
    66
    3

    ناموصا اصفهانو تعطیل کنید هوا هم آلودس هم سرده مگ ید با اصفهان همه بچه ها سرما خوردن مدرسه هم شوفاژ هارو زیاد نمیکنه کل خانواده ما سرما خوردن آلودگی هوا خیلی زیاده باید تعطیل کنید

  28. ۱۱۲۲۸ گفت:

    ایوووووووو‌‌‌‌‌‌‌‌‌وووووووووول فردا تعطیل شده.

  29. فرشته مرگ گفت:

    چرا مدارس اصفهان تعطیل نمی‌کنید هم هوا آلوده هست هم ما تویی کلاس ها از سرما یخ میزنیم مگه ما چ گناهی کردیم

  30. نه به جبرانی گفت:

    بنظرتون راسته میگن بعدا جبرانی روزای تعطیل رو کلاس میذارن باید بیایم؟

  31. برگ سیاه🌚 گفت:
    23
    7

    تعطیل کردن الان شیکه خبر داره زیر نویس میکنه 😐👍🏾

  32. Parmis گفت:
    71
    11

    مدارس رو جز تعطیلی مجازی هم برگزار نکنید نت ضعیفه درس رو نمیفهمیم واقعا الکی هم نمره کم میکنن معلما ک چرا جواب نمیدید. این نت تا ویس ها و فیلما رو باز کنه صبر عیوب میخواد که ما نداریم هر کسی موافقه لایک کنهه

  33. لولو هلو گفت:
    20
    6

    تعطیل کنید ک هیچی کلاس هارو مجازی هم برگزار نکنید الان قضیه تنبلی بچه ها نیست ما خعلی هم زرنگی قضیه الان نه ک ضعیفه و واقعا کلاس رو نمیفهمیم این نت صبر عیوب میقاد

  34. مجتبی گفت:

    # تعطیلی مدارس

  35. مرگ گفت:
    35
    9

    جان هرکی دوست دارید تعطیل کنید تهرانو من فردا عربی دارم هیی نخوندم واقعا میخوام بمیرم. ترجیح میدم از سرما و آلودگی بمیرم تا برم مدرس. فقط یه چهارشنبس آخه چی از شما کم میشه فقط من بدبخت قراره بدبخت تر شم نکنید این کارو با ما. بذارید از شنبه برنامه ریزی داشته باشیم ما به خدا برای عربی یک روز کافی نیست. الطفتا التحصیل الکنید.

  36. خوش خبر گفت:
    19
    19

    تهران تعطیل شد

  37. بردیا صادقی گفت:
    14
    152

    ترو خدا چهارشنبه اصفهان رو تعطیل نکنید ، همش تعطیل بوده دیگه از همه ی درس هایی که توی چهارشنبه هست عقب افتادیم.خواهش میکنم اصفهان رو تعطیل نکنید.

  38. علی گفت:
    53
    3

    امیدوارم تعطیل باشه

  39. فرد گفت:
    26
    6

    تعطیل کنن بهتره با این وضع ولی روزایی ک برف میومد رو نباید….

  40. H گفت:
    52
    1

    اگه قراره تعطیل کنید زودتر بگید آدم بدونه امتحان بخونه یا نه . فکر کنم کنم تو هیچ جای دنیا کائنات ساعت ۶ عصر به کسی الهام نمی کنن که تعطیل کنیم بهتره یا نه😐😐😐

  41. H گفت:
    23
    1

    اگه قراره تعطیل کنید زودتر بگید آدم بدونه امتحان بخونه یا نه . فکر کنم کنم تو هیچ جای دنیا کائنات ساعت ۶ عصر به کسی الهام نمی کنن که تعطیل کنیم بهتره یا نه😐😐😑

  42. امیید گفت:
    90
    2

    چرا اصفهان که شهر صنعتی هست و این قدر آلوده هست را تعطیل نمی کنید بخدا بچها ها چه گناهی کردن اصلا شما اصفهان را جز آدم به حساب میارید یعنی چه که مدیر کل آموزش و پرورش گفته آلودگی هوا با برقراری مدارس به وجود نیامده که با تعطیل شدنش بخواد از بین بره . اینو میگن چون خودشون دانش آموز ندارند حتما الودگی به خاطر هر چی باشه دانش آموز را تعطیل کنید چند سال دیگه خدای نکرده هموش مشکلات ریوی می گیرند

  43. Mmd گفت:
    29

    من صبح که رفتم مدرسه بااین هوا آلوده،سرما اینقدر تو مدرسه یخ بود که نگو تازی گاز هم که نیس بابا تعطیل کنید.فردا یخ میبندیم

  44. ناشناس گفت:
    24
    1

    البرزم تعطیل کنن کاش هم سرده هم الوده..

  45. مهراد گفت:
    34
    7

    تبریز هوا خیلی آلوده هست خیلی خیلی
    تبریز و تهران و البرز رو تعطیل کنید

  46. najeoi گفت:
    19
    2

    تعطیل کنید دیگه هوا خیلی آلوده شده

  47. ناشناس گفت:
    21
    3

    اگه می خواستید یه هفته تهران و تعطیل کنید خو از همون اول میرفتید چرا هی لفت میدید آدم نصفه شب خبر دار میشه که فردا تعطیله یا نه خو عزیزم با این الودگی‌مطمئنا باید تعطیل کنید شاخص الودگی‌خیلی رفته بالا

  48. نامم چیست ؟!!! گفت:
    28
    1

    امتحان فردا سختههههه.تعطیل کنین یک کلمه هم نخوندم :|||||||||||||

  49. /: گفت:
    14
    4

    طبق معمول یزد هیچوقت تعطیل نمیکن/:

  50. ب ت چ گفت:
    13
    3

    کارو گیر آوردین تهرانو چرا اعلام نمی کنید تعطیله یا نه یه هفته تعطیل کنید دیگه مسخرسو در اوردن جون خوار مادراتون تعطیل کنید 🫤

  51. محسن گفت:
    17
    1

    فردا چهارشنبه تعطيله دوستان خبر از بچه هاى بالا

  52. اشکان گفت:
    47
    4

    تهران بیرون میری انگار لوله اگزوز خاور تو دهنته
    تعطیل کنید بره

  53. جوجه گفت:
    11
    1

    منطقیش اینه که تعطیل کنن به نظرم هوا خیلی آلودست 😐

  54. تینا گفت:
    6
    48

    کاش تعطیل نشه تهران:)

  55. جوجه گفت:
    18
    1

    تعطیل شد یا نه

  56. گلپری گفت:
    15
    5

    شیرازم تعطیل کنیدتوروخدا

  57. تا گفت:
    28
    6

    فردا چهار شنبه البرز رو تعطیل کنید هوا خیلی الودس

  58. خواهان تعطیلی مدارس گفت:
    36
    2

    :/من نمیدونم منی ک مریضم چه خاکی باید بریزم سرم فردا باز باشه شبا این قدر استرس میکشم
    یهو بگین تعطله ۳ روز ۴ روز هرشب به جای این ک بهتر بشم بد تر میشم بجای بهتر شدن(بخاطر استرس و سرما)

  59. 😐 گفت:
    10
    1

    فردا تعطیل شد یا نه چی شد ما نفهمیدیم

  60. ناشناس گفت:
    10
    2

    آقای روابط عمومی استانداری تهران از کی تا حالا شاخص ۱۸۰ شده قابل قبول؟؟؟ شاخص آلودگی الان خطرناک برای همه گروه های سنی هست و به طور حتم فردا باید تعطیل شود به خاطر سلامت دانش آموزان
    در ضمن پیش بینی شده آلودگی هوا فردا نه تنها پایین نمیاد بلکه افزایش هم خواهد داشت و احتمالا فردا از این هم وضع هوا بدتر شود. لطفا رسیدگی و برای سلامت دانش آموزان و کارمندان فردا تعطیل شود.

  61. Arven گفت:
    44
    1

    جدن مشکلتون چیه با اصفهان

  62. Arven گفت:
    54

    تهران آلودگی ۱۴۰ بود تعطیل کردید
    اصفهان ۱۶۹ بود تعطیل‌نکردید💀
    شوفاژ خاموشه کلاسا سرده
    هوا ام انقد آلوده اس که فقط داریم سرب و گوگرد تنفس میکنیم
    نمیدونم مشکلتون چیه با اصفهان:/

  63. سوفیا گفت:
    49

    ناموصن با اصفهان مشکل دارین، بابا تعطیل کنین انقدر هوا آلوده هست که چشم چشو نمیبینه، بابا تعطیل کنید ، همش بقیه استان هارو تعطیل می کنید اه

  64. سوفیا گفت:
    44

    ناموصن با اصفهان مشکل دارین، بابا تعطیل کنین انقدر هوا آلوده هست که چشم چشو نمیبینه، بابا تعطیل کنید ، همش بقیه استان هارو تعطیل می کنید اه

  65. دانش آموز گفت:
    37
    12

    ایا تهران تعطیل نیس؟!

  66. زز گفت:
    69
    2

    بابا همه جارو تعطیل کنین دیگه شماهاهم ….

  67. لولو هلو گفت:
    54
    5

    اقا تهرانو تعطیل کنید سرما بخوریم خوبح؟ یا از آلودگی هوا خفه شیممم؟

  68. طاها گفت:
    11
    1

    باسنی ان اگر تعطیل نکنند

  69. امیر گفت:
    4
    1

    “قابل قبول” آررره

  70. او... گفت:
    31
    2

    یکم شعور داشته باشید اصفهان رو برا الودگی زیادی که داره و سرما تعطیل میکردین ولی حیف!…

  71. گدای تعطیل گفت:
    7
    5

    مارمولک دهنت سرویس 🤣🤣🤣🤣

  72. پارسا گفت:
    6
    1

    اقا فردا کرج تعطیله؟

  73. یه بنده خدایی گفت:
    52
    1

    اصفهان امروز سرد بود همه ی بچه ها یه کاپشن ضخیم پوشیده بودن ولی بازم سر و پاهاشون تو کفش داشت یخ میزد مدرسه هم که شوفاژ هامون رو زیاد نمیکنه،هوا هم آلوده اس یه سری بچه ها صداشون مثه قورباغه شده بود از آلودگی.:(
    ما سرما بخوریم کی میخواد جواب پس بده؟
    اونم توی این گرونی که خدا تومن پول دارو میشه
    نمیخوام مثه بقیه بچه ها برا اینکه تعطیل بشم و نروم مدرسه بگم تعطیل کنید ولی یکم بخشش داشته باشید و عقلتون رو به کار بندازید که نمیشه بچه ها رو فرستاد توی این هوای سرد و آلوده

  74. برگ سیاه🌚 گفت:
    12
    2

    تعطیل کنید بره یه دقیقه رفتم نون بخرم دیدم دارم خفه میشم 😐

  75. کمککک .نمیکشممم گفت:
    32
    1

    امروز به خاطر الودگی و سرمای اصفهان ، سرماخوردم .و به ما میگن برین تو حیاط بعد امتحانا تو این سرما ! مامانم اومد دنبالم و علاوه بر اینکه همه ی خونواده مریض شدن نمیدونم چطوری امتحان فردا رو بخونم؟؟ حتما انقد واجبه به خاطر امتحاناتون سلامتی ما رو به خطر بندازین؟

  76. برگ سیاه🌚 گفت:
    7
    3

    شاخص آلودگی ۱۸٠ و وضعیت تهران قابل قبوله؟
    منطقیه 😐🤝
    داداش سر ۱۵۰ مدارسو تعطیل میکردین حالا شده ۱۸۰ میگین قابل قبول؟ تازه میگن فردا به ۲۰۰ میرسه یعنی رسما وضعیت بسیار خطرناک برای همه گروه ها

  77. 🙂💔 گفت:
    100
    6

    من حالم خرابه کل خانوادمون مریض شدن ، میدونم دوباره فشارم شب میاد رو ۳ و رو تخت بیمارستانم ، چرا بازی میدید مارو ؟ یهو بگید این هفته تعطیله دیگه ، الان فردا امتحان داشته باشم چه خاکی تو سرم بریزم ، با این حال مگه میشه درس خوند
    هم هوا آلودس هم خیلی سرده واس منی که بدنم ضعیفه و صبح ساعت ۶ باید پاشم برم مدرسه اون موقع که بیرون جهنمه انقدر سرده
    🚶‍♀️💔

  78. ثنا گفت:
    90
    3

    جان ننه هاتون تعطیل کنید سرده

  79. کاربر گفت:
    151
    13

    با استان اصفهان مشکل دارید؟!!

  80. مارمولک گفت:
    75
    55

    تعطیل نکنی بی تی اس فنی

  81. اصغرزاده گفت:
    96
    13

    اقا تعطیل کنید واقعا هم سرده هم هوا خیلی الوده شده تو تهران

نظرات