بیوگرافی روبرتو تورس بازیکن فولاد و همسرش + زندگی خصوصی و عکس های جدید

0

بیوگرافی روبرتو تورس بازیکن فولاد و همسرش + زندگی خصوصی و عکس های جدید

روبرتو تورس فوتبالیست و بازیکن فوتبال تیم فولاد میباشد او متولد ۷ مارس ۱۹۸۹ ‏در اسپانیا است و سابقه بازی در تیم های تیم بی اوساسونا در سگوندا دیویسیون بی و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد در ادامه صفحه بیوگرافی روبرتو تورس و همسرش با سوابق و آمار تیم ها و حواشی و جنجال های اخیر او می پردازیم.

زندگینامه روبرتو تورس بازیکن فوتبال فولاد

زندگینامه و بیوگرافی روبرتو تورس فوتبالیست

روبرتو تورس با نام کامل روبرتو تورس مورالس از فوتبالیست های قدیمی و با سابقه اسپانیا می باشد که سال ها در پست هافبک هجومی برای تیم اوساسونا و تیم ملی اسپانیا بازی کرده است.

او متولد ۷ مارس ۱۹۸۹ ‏در اسپانیا بوده که در حال حاضر برای تیم فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران بازی میکند. وی دارای قد ۱٫۷۸ متر و از بازیکنان جدید تیم فولاد است که در نیم فصل زمستانی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در دی ماه ۱۴۰۱ به باشگاه فولاد پیوست. روبرتو تورس با جواد نکونام در بین سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴-۲۰۱۵ – هم‌تیمی بود.

زندگینامه و بیوگرافی روبرتو تورس فوتبالیست

سوابق ورزشی

روبرتو تورس در شهر پامپلونا، اسپانیا متولد شد. جالب است بدانید که این فوتبالیست اسپانیایی در طول فعالیت های ورزشی خود، فقط در تیم اوساسانو بازی کرده و به یک بازیکن حرفه ای فوتبال تبدیل شده است. او ۳۲۶ بار برای تیم خود به میدان رفته و ۵۸ گل زده در کارنامه اش دارد.

تورس در دیماه ۱۴۰۱ به باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر خلیج فارس پیوست.

بیوگرافی روبرتو تورس بازیکن فوتبال و همسرش + زندگی خصوصی با عکس جدید

او فوتبال حرفه ای را از تیم اوساسونا آغاز کرد. تیمی که جواد نکونام نیز سابقه بازی در آن را دارد. او هفت فصل کامل در پست هافبک تهاجمی در تیم بی اوساسونا در سگوندا دیویسیون بی بازی کرد و در فصل ۱۲–۲۰۱۱ در ۳۵ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند. تورس اولین بازی خود را برای تیم اصلی اوساسونا در لالیگا، در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۱ انجام داد

پس از درخشش تورس در فصل های قبلی، باشگاه اوساسونا با تمدید قرارداد او تا سال ۲۰۲۱ موافقت کرد. او در دسامبر ۲۰۲۲ با زدن ۵۷ گل در ۳۱۹ بازی رسمی در تمامی رقابت‌ها به دوران ۱۷ ساله خود اوساسونا پایان داد.

سوابق روبرتو تورس

تیم ملی

روبرتو تورس یکی از بازیکنان سابق تیم ملی اسپانیا است که در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۳، اولین بازی خود را برای تیم کشور باسک در یک بازی دوستانه مقابل پرو انجام داد و یکی از شش گل را به ثمر رساند.

روبرتو تورس در فولاد خوزستان

تورس در دی ماه ۱۴۰۱ به باشگاه فولاد خوزستان پیوست تا در نیم فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ همراه این تیم باشد. او پس از ۱۸ سال حضور در اوساسونا، به فوتبال خود در فولاد ایران ادامه خواهد داد و با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد. قرارداد تورس با فولاد برای نیم فصل بسته شده است.

تیم فولاد خوزستان برای تقویت خط میانی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال یک بازیکن اسپانیایی را جذب کرد و روز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ به صورت رسمی به فولاد پیوست. تورس چند روزی است در ایران به سر می‌برد، اولین خرید زمستانی تیم جواد نکونام محسوب می‌شود.

بیوگرافی روبرتو تورس بازیکن فولاد و همسرش + زندگی خصوصی با عکس جدید

عکس های روبرتو تورس

پیج اینستاگرام روبرتو تورس

روبرتو تورس کیست

نظرات