بهترین جارو برقی فیلیپس

0

یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های هر یک از شما های جارو کردن و تمیز کاری خانه خود است. در طول روز ممکن است به عناوین مختلفی در جایگاه منزل شما آشغال بریزد یا ممکن است. در طول روز ده ها و سر و بدن شما در خانه بریزد این روزها بسیاری از مردم در خانه های خود حیوانات خانگی همچون گربه و سگ نگهداری می کند. همانطور که میدانید بسیاری از موی حیوانات در خانه میریزد. برای تمیز کردن خانه خود از آشغال ها موها و غیره به دستگاه نیاز دارید. تا بتوانیم به کمک آن منزل خود یا محل کار خود را به کمک آن تمیز کنید. و آن را پاکیزه نگه دارید امروزه شرکت های بزرگی در سراسر دنیا مشغول به تولید جارو برقی برای تمیز کردن منزل و محل کار شما عزیزان هستند. به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع جاروبرقی میتوان از شرکت فیلیپس یادکرد. محصولات این برند توسط شرکت ایران فیلیپس نمایندگی فیلیپس در تهران به کشور عزیزمان ایران وارد می شود. جارو برقی فیلیپس در بازار این روزها یکی از بهترین و کاملترین دستگاه ها در میان شرکت‌های دیگر تولید کننده انواع جاروبرقی در سراسر دنیا است.

جارو برقی فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس با توجه به نیاز بازار جهانی شروع به طراحی و تولید مدل های بسیار متنوعی از انواع جاروبرقی فیلیپس کرده است. دستگاه های این شرکت در مدل های جاروبرقی کیسه ای فیلیپس جاروبرقی مخزنی فیلیپس و جارو شارژی پایه بلند و پای کوتاه فیلیپس تولید شده‌اند. شرکت ایران فیلیپس وارد کننده تمامی انواع جاروبرقی فیلیپس اصل به کشورمان است. این تمامی دستگاه های که توسط نمایندگی فیلیپس وارد شده‌اند است و دارای گارانتی ۲۴ ماهه شرکت ایران فیلیپس میباشد. شما عزیزان میتوانید از روی وب سایت اصلی نمایندگی فیلیپس در تهران نسبت به خرید جاروبرقی فیلیپس اصل اقدام نمایید. ارسال شرکت مادر تهران به روز و رایگان می باشد. برای رفاه حال شما خریداران و رضایت شما از تجربه خرید از نمایندگی فیلیپس نحوه پرداخت این شرکت در محل میباشد. همچنین در صورت وجود مشکل در دستگاه های این شرکت در ۲۴ ساعت اول دستگاه شما تعویض میشود. تمامی محصولات شرکت فیلیپس دارای گارانتی ۷ روزه اصالت کالا میباشد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین جاروبرقی های شرکت فیلیپس پرداخته‌ایم.

۹۱۷۶ جارو برقی کیسه ای فیلیپس مدل

همانطور که پیشتر گفته شد شرکت هلندی فیلیپس سه نوع مختلف یارو برقی کیسه جاروبرقی مخزنی و جارو شارژی پایه بلند و کوتاه تولید می کند. جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ و ۹۱۷۶ از جاروبرقی های کیسه ای شرکت فیلیپس است. در کل قدرت موتور جاروبرقی کیسه ای فیلیپس نسبت به جاروبرقی مخزنی فیلیپس بالاتر است. امروزه اکثر برندهای بزرگ تولید کننده انواع لوازم خانگی و غیر محصولات خود را در کشورهای مختلف تحت لیسانس و نظارت کشور مبدا برند تولید می‌کنند شرکت تولیدی نیز همانند دیگر تولیدکنندگان محصولات مختلف خود را در کشورهای مختلفی تولید می کند. علت این کار هم صرفه جویی در هزینه های تولید و نگهداری است. دستگاه های جارو برقی فیلیپس کیسه‌ای اکثراً ساخت کشور لهستان هستند. دستگاه های جاروبرقی مخزنی هم ساخت کشور چین تحت لیسانس هلند هستند. و برقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ و ۹۱۷۴ جزو جاروبرقی های بسیار پر قدرت و کم صدای شرکت هلندی فیلیپس است قدرت موتور این مدل ۲۲۰۰ وات است. این توان در بین دستگاههای برند برندهای مختلف توان بسیار بالایی به شمار میرود. صدای مدل جاروبرقی فیلیپس زیر ۸۰ دسیبل است. با توجه به توان بالای این دستگاه ها صدای بسیار کمی دارد. توان مکش جاروبرقی ۹۱۷۴ فیلیپس معادل ۵۰۰ وات است این مدل فقط در یک رنگ مشکی تولید شده است. گنجایش کیسه این مدل جاروبرقی ۴ لیتر است و حدودا هر پاکت سه ماه بازدهی دارد این جارو برقی مجهز به سیستم سیم جمع کن خودکار است و می توانید به راحتی با زدن یک دکمه تمام سیم جارو را در چند ثانیه در خود جاروبرقی جمع کنید. توله سیمین جاروبرقی حدود ۶ متر می باشد.. و با کمک لوله خرطومی و لوله تلسکوپی شعاع کارکرد این دستگاه حدود ۹ متر می باشد وزن دستگاه فیلیپس ۹۱۷۶ معادل ۶.۳ کیلوگرم است. در قسمت پشتی این مدل یک عدد فیلتر با نام hepa13 وجود دارد که از خروج ۹۹.۹۹ در قسمت پشتی این دستگاه دو عدد چرخ بزرگ وجود دارد و در قسمت جلوی آن یک عدد هرزگرد وجود دارد که این سه چرخ باعث می شود جاروبرقی به راحتی به طرفی حرکت کند.

۹۱۷۴ جارو برقی فیلیپس مدل

شرکت هلندی فیلیپس جاروبرقی مدل ۹۱۷۴ را مناسب افرادی تولید و طراحی کرده است در منزل خود حیوانات خانگی همچون گربه یا سگ نگهداری می کند. همانطور که می دانید از بدن حیوانات خانگی مقدار زیادی پر می ریزد این مدل جاروبرقی دارای پارویی است. یک پارویی برای تمیز کردن معمولی و پا روی دوم برای جمع آوری پست های حیوانات استفاده می شوند جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۴ همچون مدل ۹۱۷۶ در کشور لهستان تحت لیسانس کشور هلند تولید شده است. جاروبرقی های لهستانی فیلیپس به توان بسیار بالا و صدای بسیار پایین خود معروف هستند. توان موتور این دستگاه ۲۲۰۰ وات است و توان مکش آن معادل ۵۰۰ وات می‌شود. میزان صدای خروجی دستگاهم زیر ۸۰ دسی بل است و با مقدار حجم کیسه این دستگاه ۴ لیتر است. و این مقدار برای خانواده دونفره حدوداً سه ماه می باشد. در قسمت پشتی این مدل هم همانند مدل بالاتر آن یک عدد فیلتر hepa13 وجود دارد. که از خروج ۹۹.۹% گرد و غبار از جارو جلوگیری می کند این مدل دارای سیم جمع کن اتوماتیک است که سیم ۶ متری آن را فقط در چند ثانیه کامل جمع می کند. جنس لوله خرطومی این دستگاه ژله ای است و به راحتی پاره نمیشود..

۹۱۷۰ جـارو بـرقی فیلیپس مدل

جاروبرقی فیلیپس کیسه مدل ۹۱۷۰ یکی از دستگاه های بسیار عالی و پر فروش این شرکت هلندی می باشد. اینجا رو فقط یک پارویی دارد و پارویی بیشتری برای جمع آوری پول های حیوانات خانگی ندارد. اینجا رو هم همچون سه مدل پیش در کشور لهستان تحت لیسانس کشور هلند تولید می شود. توان موتور مدل همه مانند مدل قبلی ۲۲۰۰ وات توان مکش آن معادل ۵۰۰ وات می شو.د طول سیم این مدل ۶ متر تا به کمک لوله خرطومی و لوله تلسکوپی این دستگاه شعاع کارکرد ان به۹ متر می‌رسد. جنس لوله خرطومی جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ هم همانند دو مدل بالاتر آن ژله ای است ۹۱۷۰ فیلتر Hepa13

می باشد. که از خروج ۹۹.۹% گرد و غبار جلوگیری میکند. هر مدل جاروبرقی های شرکت فیلیپس فقط در یک رنگ طراحی و تولید شده اند جاروبرقی کیسه ای فیلیپس مدل ۹۱۷۰ در رنگ سرمه ای تولید و به بازار جهانی ارائه شده است. تمامیه این سه مدل که در بلو از آنها نام برده شده مناسب برای منازل و محل کار حدود ۱۲۰ متری مناسب هستند بهتر است در این سه مدل جاروبرقی از پاکت یکبار مصرف نیز استفاده بشود. شما عزیزان همه روزه می توانید لیست قیمت و موجودی جاروبرقی های فیلیپس را از نمایندگی فیلیپس در تهران بگیرید.

نظرات