همه چیز درباره نابریکا و خرید از ترکیه

0

خرید از ترکیه همواره یکی از گزینه‌های جذاب برای افرادی است که علاقه به تهیۀ لوازم خود از برندهای ترک یا سایر برندهای جهانی را دارند. تا چند سال قبل، برای خرید باید شخصاً به این کشور سفر می‌کردید، اما پیشرفت تکنولوژی این امکان را فراهم کرد تا از روش‌های دیگری نیز بتوانید خرید خود را انجام دهید.

چگونگی خرید مستقیم از ترکیه

بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای خرید از ترکیه باید به این کشور سفر کنند. اما با پیشرفت تکنولوژی، این امکان فراهم شده‌است تا افراد از هر نقطۀ دنیا، خرید خود را انجام داده و در هزینه‌ها به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنند. برای خرید راه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه دو مورد از اصلی‌ترین این راه‌ها را بررسی می‌کنیم:

 خرید از ترکیه

۱ . خرید از فروشگاه‌های آنلاین

بسیاری از فروشگاه‌ها و برندهایی که در کشور ترکیه فعالیت می‌کنند، برای آسان‌تر شدن ارائه خدمات به مشتریان، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اند تا افراد با چند کلیک، محصول موردنظر خود را خریداری کنند. کافی است به سایت یکی از این فروشگاه مراجعه کرده، در آن ثبت‌نام کنید و محصول موردنظر خود را از میان لیست محصولات موجود در سایت انتخاب کنید و به‌وسیلۀ کارت‌های بین‌المللی معتبر، مبلغ خریدتان را پرداخت نمایید.

۲ . خرید از ترکیه به کمک فروشگاه‌های واسط

روش دیگر خرید مستقیم از ترکیه، استفاده از فروشگاه‌های واسط است. در این روش لازم است ابتدا به سایت یکی از فروشگاه‌های واسط در ایران مراجعه و در آن ثبت‌نام کنید. برای استفاده از امکانات این سایت‌ها، شما باید اطلاعات هویتی و بانکی خود را تأیید کنید. بعد از انجام مراحل گفته‌شده، به سایت برند یا فروشگاه ترک مراجعه، محصول مورد نظرتان را پیدا و لینک صفحه را برای سایت واسط ایرانی ارسال کنید، سپس هزینۀ خرید کالا را پرداخت کرده تا خرید شما نهایی شود.

*بهترین روش خرید از سایت‌های واسط است.

مزایای خرید از ترکیه

خرید از کشور ترکیه مزایای متعددی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • کارمزد اندک

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با استفاده از فروشگاه‌های واسط خرید مستقیم خود از ترکیه را انجام دهند، کارمزد اندک است. اگر خودتان قصد خرید مستقیم از سایت‌های اینترنتی را داشته باشید، باید کارمزد بالایی برای خرید پرداخت کنید که هزینه‌های شما را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

خرید از ترکیه

  • امکان خرید در حراج‌های فصلی

یکی دیگر از مزیت‌های خرید از ترکیه که جذابیت آن را دوچندان می‌کند، امکان خرید غیرحضوری در حراج‌های فصلی از برندهای معتبر است. بسیاری از برندها با تغییر فصل، روی برخی از محصولات خود تخفیف‌های بسیار بالایی ارائه می‌کنند. بسیاری از مواقع، به دلیل مشغله‌های مختلف، امکان سفر به ترکیه و خرید به‌صورت حضوری فراهم نیست؛ با این روش می‌توانید محصول مدنظر خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

  • ارسال سریع محصولات

ارسال سریع کالا و محصولات مزیت دیگر استفاده از این روش است. با خرید از سایت‌های واسط، محصول در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شده و می‌توانید آن را در محل موردنظرتان تحویل بگیرید.

  • گارانتی بازگشت وجه و سلامت کالا

اگر قصد خرید از سایت‌های واسط را دارید، حتماً توضیحات ارائه‌شده درمورد گارانتی بازگشت وجه و سلامت کالا رابا دقت مطالعه کنید. درصورتی‌که سایت چنین تضمینی را ارائه نمی‌دهد، به آن اعتماد نکنید، زیرا بسیاری از کالاها شکستنی و حساس هستند و ممکن است در هنگام حمل دچار آسیب شوند. اگر شرکت واسط گارانتی بازگشت و سلامت کالا نداشته باشد، ضرر زیادی به شما وارد می‌شود.

*ارائه این گارانتی از طرف شرکت موجب می‌شود تا نهایت دقت را در هنگام حمل و جابه‌جایی کالا انجام دهد.

  • پشتیبانی قوی

پشتیبانی قوی یعنی تیمی وجود داشته باشد تا از لحظۀ خرید کالا تا زمان دریافت آن توسط شما، به همۀ سؤالات پاسخ دهد و شما را راهنمایی کند. اگر سایت ارائه‌دهندۀ خدمات خرید از ترکیه تیم پشتیبانی نداشته باشد، ممکن است در روند خرید و تحویل کالا مشکلات متعددی ایجاد شود.

معرفی معتبرترین سایت‌ها برای خرید از ترکیه

حال که با نحوۀ خرید مستقیم آشنا شدید، بهتر است بهترین سایت‌های فروشگاهی ترکیه را به شما معرفی کنیم تا روند خریدتان تسهیل شود.

*بهتر است قبل از خرید از هر سایت، قوانین و مقررات آن را به‌خوبی مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید.

  • سایت ترندویل

ترندویل یک سایت حراجی معتبر درزمینۀ فروش پوشاک است که امکان تهیۀ محصولات متنوع (بیش از شصت میلیون محصول) درزمینۀ مد و پوشاک را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل است که سالانه بسیاری از افراد محصولات موردنیاز خود را از این سایت تهیه می‌کنند.

*این سایت را می‌توان بزرگ‌ترین سایت فروش محصولات ترک در خاورمیانه دانست.

  • سایت دفاکتوی

دفاکتوی یکی دیگر از سایت‌های معتبر فروش لباس است که محصولات باکیفیتی را به فروش می‌رساند و جز ۵ سایت فروشگاهی برتر ترکیه به‌شمار می‌رود.

  • سایت مارکافونی

مارکافونی سایتی معتبر درزمینۀ فروش کالاهای ترک است که محصولات متنوعی را با قیمت باورنکردنی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در برخی حراجی‌های این سایت، قیمت محصولات تا ۹۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

*یکی از بهترین سایت‌های خرید از ترکیه که گزینۀ مناسبی برای فروشگاه‌ها و عمده‌فروشان است.

  • خرید از سایت ان یازده

سایتی که در سال ۲۰۱۱ باهدف فروش کالاهای مختلف تأسیس شد. یکی از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی، تنوع بالای محصولات است.

  • سایت ماوی

ماوی یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید لباس جین است که در سال ۱۹۹۱ در شهر استانبول تأسیس شد. این شرکت برای گروه‌های سنی مختلف لباس تولید می‌کند و شما می‌توانید تمامی محصولات آن را از سایت اینترنتی این شرکت به‌راحتی تهیه کنید.

  • سایت برشکا

فروشگاه برشکا در سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ شعبه در ۷۰ کشور جهان راه‌اندازی کرده‌است. با مراجعه به سایت اینترنتی این فروشگاه، می‌توانید محصول دلخواه‌تان را انتخاب و از طریق فروشگاه‌های واسط آن را خریداری کنید.

خرید از ترکیه

کلام آخر

اگر قصد خرید کالایی را دارید که در ایران موجود نیست یا قیمت جهانی آن بسیار کمتر از قیمت آن در فروشگاه‌های ایرانی است، خرید مستقیم می‌تواند گزینۀ بسیار مناسبی برای شما باشد. با استفاده از این روش، با پرداخت حداقل کارمزد، می‌توانید به‌روزترین و باکیفیت‌ترین محصولات را خریداری کرده و در محل موردنظر خود تحویل بگیرید.

نظرات