تماشا خلیج فارس؛ اقامت در بهترین هتل‌ های ساحلی جزیره کیش

0

جزیره کیش، باوجود آن که مساحت زیادی ندارد اما دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شگفت‌انگیزی است که برای تمام افراد خانواده در سنین مختلف می‌تواند سرگرم کننده باشد. هتل‌های لوکس در این شهر کم نیستند اما هتل‌ های ساحلی کیش و هتل های رو به دریا در میان گردشگران و مسافران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. هتل ‌های ساحلی کیش، بیشترین تعداد درخواست رزرو را داشته و گردشگران بیشتری مایل به اقامت در این نوع هتل‌ها هستند.

 هتل های کیش

هتل ‌های ساحلی معمولا دارای چشم انداز رو به دریا، ساحل اختصاصی و تفریحات آبی هستند و این ویژگی‌ها این نوع هتل را از سایر اقامتگاه‌ها متفاوت می‌کند. با رزرو هتل های ساحلی کیش، با بهترین قیمت سفری بی‌نظیر به این جزیره زیبا خواهید داشت و می‌توانید لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. درادامه بهترین هتل‌ های ساحلی کیش را برای انتخاب بهتر معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که این هتل‌ها در کدام مناطق کیش واقع شده‌اند و چه امکاناتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند؟

هتل ترنج کیش

هتل دریایی ترنج، یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی کیش

یکی از رویایی‌ترین هتل‌ های ساحلی کیش با طراحی منحصر به فرد، هتل ترنج کیش است که واقع در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان است. این هتل مجلل در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس آغاز کرد. خوب است بدانید برای انتخاب مکان مناسب ساخت هتل دریایی ترنج کیش تحقیقات گسترده‌ای در اطراف جزیره انجام شده و موقعیت جغرافیای کنونی هتل، به دلیل یکدست بودن سطح دریا از ساحل خلیج فارس تا حدود هزار متر انتخاب شده است. گفته می‌شود این منطقه هیچ وقت دارای طوفان یا موج شدید نخواهد بود، چرا که اختلاف سطح بعد از هزار متر، در دریا یک موج‌شکن طبیعی ایجاد می‌کند؛ از این رو می‌تواند یکی از بهترین هتل های کیش باشد. گردشگرانی که به دنبال اقامتی لوکس و متفاوت در جنوب ایران و رزرو هتل‌ های ساحلی کیش هستند، بی‌شک انتخاب و رزرو هتل ترنج کیش بهترین گزینه برای آن‌ها خواهد بود. اتاق‌های هتل دریایی ترنج، دارای چشم اندازهایی رو به دریا و غروب خورشید بوده و همچنین سوئیت‌هایی با همین چشم اندازها برای اقامت با تعداد نفرات بیشتری است. هتل ترنج اتاقی خاص با منظره اختصاصی برای زوج‌های جوان مهیا کرده است؛ پس می‌تواند رویایی‌ترین انتخاب برای سفر ماه عسل باشد.  تمامی اتاق‌های هتل ترنج کیش، دریچه ای شیشه ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به راحتی از زیبایی‌های چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب خورشید در این جزیره لذت ببرید. این هتل پنج ستاره از کافی شاپ و رستوران دریایی و ساحلی برخوردار است. رستوران هتل ترنج کیش با انواع غذاهای سنتی و ایرانی، غذاهای بین‌المللی، فست فود و غذای دریایی از میهمانان پذیرایی می‌کند. سالن بدنسازی، آتلیه، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان، کرایه اتومبیل، خدمات لاندری و … از امکانات بی‌نظیر این هتل باشکوه است. با رزرو هتل ترنج کیش تا فرودگاه بین ‌المللی کیش حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارید. همچنین فاصله شما تا مراکز خرید معروف کیش مانند مجتمع مرجان، بازار مروارید، بازار مریم، مرکز خرید دامون، پردیس یک و دو و…کمتر از نیم ساعت با ماشین است.

هتل داریوش کیش

بهترین هتل ساحلی کیش، هتل داریوش

هتل داریوش، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش و معروف‌ترین هتل‌های ایران است. هتل داریوش واقع در شمال شرق کیش، در میدان داریوش با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره کیش به حساب می‌آید. اتاق‌های این هتل با چشم‌اندازهای مختلف رو به دریا، ساحل، محوطه هتل و اندازه‌های متفاوت دبل، توئین، رویال متناسب با هر سلیقه‌ای ارائه می‌شوند. با اقامت در هتل داریوش کیش می‌توانید خاطره‌ای به یاد ماندنی و متفاوت برای خود بسازید. این هتل امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که لحظاتی مفرح را برای میهمانانش فراهم می‌کند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین‌های ورزشی، تنها بخشی از امکانات آن است. موقعیت مکانی داریوش به گونه‌ای است که دسترسی خوبی به جاذبه‌های کیش مانند پلاژ آقایان و بانوان، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها، اسکله بزرگ کیش و … دارد و نزدیک مراکز خرید کیش ازجمله مرکز خرید مرجان و زیتون است. دو رستوران اصلی این هتل پاسارگاد و آپادانا هستند که هر دو معماری به سبک هخامنشیان دارند و انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی در این رستوران‌ها سرو می‌شود.

هتل لوکس و بی‌نظیر پالاس کیش

هتل پالاس یکی از هتل‌های لوکس و بی‌نظیر در جزیره کیش است که اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زند. این هتل زیبا  در بین میدان داریوش و سیری قرار گرفته ‌و در سال ۱۴۰۰ تأسیس شده است. با توجه به اینکه جزو هتل‌های جدیدالاحداث به شمار می‌رود، در میان مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند شهرت دارد. در ساخت این هتل از استانداردهای هتل‌داری استفاده‌ شده است و شما می‌توانید با اقامت در این هتل به ‌آسانی به ساحل زیبای خلیج‌فارس دسترسی داشته باشید. هتل پالاس کیش دارای ۱۵ طبقه ساختمانی است که ۲۲۳ اتاق درون این طبقات قرار گرفته‌اند. هر کدام از اتاق‌های این هتل دارای طراحی‌های متفاوتی هستند که سلیقه هر شخصی را به خوبی تامین می‌کند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است تا میهمانان نهایت آرامش را در اتاق خود تجربه کنند. اسپیلت برای گرمایش و سرمایش، حمام با ملزومات بهداشتی شخصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبل، تلویزیون صفحه تخت و … از جمله امکانات و خدماتی هستند که در اتاق‌ها وجود دارند. هتل پالاس کیش برای علاقمندان به گشت و گذار در مراکز خرید بسیار ایده آل و مطلوب است، این هتل تا مراکز خریدی همچون میکامال و پردیس کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این شما می‌توانید به راحتی به مراکز خرید دیگری مانند پردیس، پانیذ، رویال مال و مرکز تجاری کیش که در نزدیکی هتل پالاس قرار دارند، دیدن کنید.

هتل پارمیس کیش

هتل شیک فلامینگو

فلامینگو، هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین است. هتل ۴ ستاره فلامینگو با فضای سبز روح انگیز به همراه  آلاچیق‌های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است.  فاصله هتل فلامینگو کیش تا خط ساحلی نزدیک به ۶۰۰ متر است که شما می‌توانید با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به ساحل خلیج فارس برسید. ازامکانات این هتل بزرگ  می‌توان به رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد. فضای سبز و آب‌نمای موجود در محوطه هتل فلامینگو، مکانی آرام و دل‌انگیز را برای گذراندن اوقات مهمانان گرامی مهیا کرده‌است. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و مراکز تفریحی مانند جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و… دارد. این هتل در میدان امیر کبیر، ضلع غربی بلوار دریا واقع شده است.

هتل ارم از هتل‌های نزدیک ساحل کیش

از معروف‌ترین هتل‌ های ساحلی کیش، هتل ارم است که در بلوار خیام، میدان پردیس قرار دارد. چشم انداز همه اتاق‌های این هتل به گونه ای است که شما نظاره گر نمای زیبای دریا و ساحل زیبایی آن هستید. این هتل ساحلی کیش دارای اتاق‌های دو تخته و سه تخته رو به جزیره و دریا، سوئیت‌های دوتخته رویال رو به دریا و نیز سوئیت‌های چهارتخته رویال رو به دریا است. بعضی از سوئیت‌ها دارای بالکنی دلباز و شگفت‌انگیز بوده که با چشم اندازی رو به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می‌دهد. در این واحدها که بزرگ و دلباز که دارای نورپردازی خارق‌العاده هستند، تمام امکانات رفاهی لازم پیش بینی شده است. با رزرو هتل ارم کیش شما به امکانات تفریحی و ورزشی هم دسترسی خواهید داشت. هتل ارم سه رستوران دارد که یکی از آن‌ها رستوران گردان در طبقه آخر هتل است و دیگری رستوران‌های رویال و صدف است. شما در این رستوران‌ها به منویی متنوع و خوشمزه متشکل از انواع غذاهای دریایی، سالادها و دسرها دسترسی خواهید داشت. هتل ارم کیش به مراکز خرید مهم جزیره مانند پردیس یک و دو، مرجان و مروارید دسترسی آسان و سریع دارد. علاوه بر این شما تا مهم‌ترین جاذبه دیدنی کیش یعنی کشتی یونانی تنها ۱۸ دقیقه فاصله دارید و برای رسیدن به پلاژ و پارک ساحلی به کمتر از ۱۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

هتل مارینا پارک کیش

هتل ساحلی مارینا کیش

هتل ساحلی مارینا به دلیل معماری منحصر به فرد، عنوان قلب جزیره را به خود اختصاص داده است. هتل پنج ستاره مارینا واقع در بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو که از ساحل اختصاصی برخوردار است، سفری فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. این هتل با تعداد ۱۹۰ اتاق خدمات ویژه‌ای را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل مارینا همچنین با ارائه خدمات رایگانی همچون استقبال فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه کامل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق و لابی آماده پذیرایی از مهمانان خود است. درب با‌لکن‌ اتاق‌ها در تمامی فصول سال به علت مسائلی از جمله امنیت مهمانان و جلوگیری از ورود حشرات موذی، بسته است. نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری در دور تا دور جزیره، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ تایلندی، رستوران اختصاصی بام مارینا و … امکانات هتل مارینا پارک کیش است. از مزایای اقامت در هتل مارینا کیش، می‌توان به ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی مانند قایق سواری اختصاصی، پاراسل، ماهیگیری و گشت‌های دریایی اشاره کرد. به علاوه، مرکز آموزش ورزش‌های آبی هتل مارینا، امکان یادگیری غواصی و کایت بردینگ را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. برای رفتن به پارک ساحلی و اسکله مرجان به حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. بازار مرجان نیز در همان اطراف قرار دارد و برای خرید می‌توانید به آن سر بزنید. مرکز خرید کوروش در میدان مرجان نیز گزینه‌ای دیگر در نزدیکی هتل مارینا کیش است.

هتل لیلیوم کیش

یکی از جذاب‌ترین هتل‌ های کیش، هتل لیلیوم است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل لیلیوم کیش در میدان پردیس، ابتدای خیابان رودکی قرار گرفته و به بازارها و مکان‌های تفریحی زیادی، دسترسی دارد. هتل لیلیوم کیش با خدمات و امکانات بالا در مدت زمان کم، توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند و  فاصله‌ی کمی که تا دریا دارد، یکی دیگر از مزیت‌های آن بشمار می رود.لابی مجلل و زیبای این هتل از نظر وسعت بسیار خوب بوده و به امکانات عالی مجهز است. اما متأسفانه هتل لیلیوم فاقد مجموعه‌های آبی از جمله استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ است. این هتل ۴ ستاره، رستورانی فوق العاده زیبا دارد که انواع غذاهای بین المللی و ایرانی را با کیفیتی فوق العاده ارائه می‌دهد. کافی شاپ هتل لیلیوم نیز مکانی عالی برای قرارهای کاری و دوستانه است. انواع نوشیدنی‌های خنک و گرم، کافه گلاسه‌ها و آیس پک‌های خوشمزه، کیک‌های نرم و… در منوی این کافی شاپ وجود دارد. این هتل نزدیک بهترین بازار کیش، بازار پردیس است که تنها با چند قدم پیاده روی در دسترس میهمانان عزیز قرار گرفته است. فاصله این هتل ساحلی کیش تا اسکله تفریحی کمتر از ۵ دقیقه با خودرو است.

هتل سه ستاره سیمرغ کیش

اگر به دنبال اقامت در محیطی آرام و در نزدیکی خلیج فارس هستید، هتل های ساحلی کیش انتخاب خوبی برای شما به شمار می‌رود. هتل ساحلی سیمرغ در بلندترین منطقه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین اقامتگاه‌ها برای خانواده‌هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. این مجموعه دارای ۸۵ اتاق با امکانات و تجهیزات رفاهی ویژه از جمله ساحل اختصاصی و کادری مجرب است. هتل ساحلی سیمرغ علاوه بر نزدیکی‌اش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان، آکواریوم و پارک دفین‌ها ندارد، از این رو از می‌توان گفت که از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه‌هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که این هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است. قیمت رزرو هتل سیمرغ کیش نسبت به خدمات هتل، مناسب به نظر می‌رسد و مهمانان هتل تا به امروز از آن رضایت داشته‌اند. نزدیکی این هتل به ساحل باعث شده که فاصله هتل سیمرغ از مرکز شهر و مراکز خرید زیاد  به چشم نیاید.

هتل ساحلی شایان کیش

هتل شایان، هتل ساحلی کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش، یکی از هتل‌های محبوب در این جزیره است. این هتل ساحلی کیش همانند هتل‌های دیگر از امکانات بالایی برخوردار است که می‌تواند سفری خاطره‌انگیز برای شما باشد. البته هتل شایان کیش، از هتل‌های قدیمی و اصیل جزیره کیش به حساب می‌آید. این هتل  پنج ستاره با تعداد ۱۹۳ اتاق و سوئیت در بنای شش طبقه‌ای خود، به پذیرایی از مسافران می‌پردازد. امکانات تفریحی متنوعی هم در هتل و هم در اطراف آن قرار گرفته است. فضای سبز و محوطه زیبا و دنج هتل و همچنین نزدیکی به ساحل خلیج فارس، از مزایای اصلی اقامت در هتل شایان کیش به‌شمار می‌روند. رستوران و کافی‌شاپ هتل، برای صرف غذا و یا نوشیدنی، گزینه‌هایی ایده‌آل و نزدیک به شما هستند. موقعیت مکانی این هتل سبب شده تا دسترسی مناسبی به مناطق گردشگری مختلف شهر مانند مراکز خرید زیتون، ونوس، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز غواصی کیش داشته باشد. هتل شایان کیش در میدان ساحل، روبه روی اسکله تفریحی قرار دارد.

هتل ویدا، یکی از هتل های رو به دریا کیش

یکی از هتل‌ های ساحلی کیش که در بلوار موج و در فاصله ۱٫۵ کیلومتری از ساحل قرار دارد، هتل ویدا است. این هتل، جزو هتل‌های تازه ‌تاسیس کیش است چرا که در سال ۱۳۹۶به بهره برداری رسیده است. هتل ویدا کیش ۱۲ طبقه دارد و با داشتن ۱۴۴ اتاق لوکس و سوئیت‌های مجلل، آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است. اتاق‌هایی در طبقات پنجم و بالاتر قرار دارند که دارای نمای رو به دریا هستند. این هتل پنج ستاره دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و انواع فست‌فود، سالن کنفرانس و سالن همایش است. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، شارژ چای و نسکافه در اتاق‌ها و… از امکانات رایگان هتل ویدا است که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه دارای تراس و جکوزی هستند که می‌تواند اقامت خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند. اگر با خودروی شخصی به کیش سفر می‌کنید، نگران پیدا کردن پارکینگ نباشید؛ مهمانان هتل ویدا می‌توانند به‌صورت رایگان خودروی خود را در پارکینگ هتل ویدا پارک کنند. هتل ویدا به بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش، ‌مراکز خرید و مراکز تفریحی لب ساحل دسترسی دارد. این هتل با پارک برفی پنگوئن، کاریز کیش و  پارک دلفین کیش فاصله چندانی ندارد و در عرض چند دقیقه با ماشین می‌توانید از این مکان‌ها دیدن کنید.

هتل پارمیس کیش، هتلی رو به دریا

اگر به دنبال مکانی دنج و آرام برای سپری کردن اوقات فراغت خود در سفر هستید، پیشنهاد ما هتل پارمیس کیش است. این هتل از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌ های نزدیک ساحل کیش محسوب می‌شود که در موقیعت مکانی خوبی قرار دارد. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۱۶۸ اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. لازم به ذکر است اتاق‌های هتل نمای دریا ندارند و منظور از اتاق‌های سمت دریا، جهت آن به سمت دریا است. همچنین مجموعه آبی هتل در حال بازسازی است. یکی  از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل پنج ستاره داشتن رستوران‌های متنوع در این هتل است. هتل پارمیس چهار رستوران دارد. رستوران ایرانی با ارائه انواع غذاهاى ايرانى، رستورانی با سرو غذاهای فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران‌خانه اسپاگتى که غذاهاى ايتاليايى را ارائه می‌دهد. در هتل پارمیس کیش امکاناتی مانند اتاق کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسات، و سالن همایش قرار دارند که این هتل را به مکانی ایده‌آل برای ملاقات‌های کاری و رسمی تبدیل می‌کند. اگر نزدیکی به نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش برایتان اهمیت دارد، هتل پارمیس کیش در ۱٫۵ کیلومتری این محل قرار گرفته است. موقعیت  مکانی عالی این هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و پردیس ۲ و مناطق تفریحی جزیره گردیده است. کافی‌شاپ هتل پارمیس بی‌نظیر است. در این هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای لذیذ، کوکتل و اسنک، باکیفیتی عالی سرو می‌شوند. کافی‌شاپ هتل برای تولد و دورهمی‌های دوستانه مسافران و گردشگران بسیار مناسب است.

در انتها…

سفر به کیش یکی از خاطره‌انگیزترین‌ تفریحات برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. برای سفر به کیش، امکانات رفاهی و اقامت راحت و آسوده از معیارهای مهم مسافران و مهمانان عزیز است. برخی از افراد می‌خواهند که در طول سفر بیشتر بودجه خود را صرف خرید یا استفاده از مراکز تفریحی کرده و کمتر در هتل بمانند، بنابراین ترجیح می‌دهند اقدام به رزرو هتل ارزان نمایند. اما، برخی دیگر از افراد خواهان اقامت در هتلی مجلل، با امکانات زیاد و نزدیک به دریا هستند تا در دوران اقامت‌شان بتواند به خوبی استراحت کرده و تجدید قوا کنند. در این مطلب به معرفی چند نمونه از هتل های ساحلی کیش پرداخته‌ایم و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای اقامت در این هتل‌ها و امکانات آن‌ها را بررسی کردیم. جهت رزرو هتل‌ با تخفیفات ویژه می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

نظرات