بیوگرافی فرهاد ظریف والیبالیست و همسر و دخترش + سوابق و جنجال اخیر

6

بیوگرافی فرهاد ظریف والیبالیست و همسر اول و دومش + سوابق و جنجال اخیر

فرهاد ظریف والیبالیست و لیبرو سابق تیم ملی والیبال ایران میباشد او متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۱ در مشهد است و سابقه بازی در تیم های صنام و پیکان و سایپا را در کارنامه دارد در ادامه صفحه بیوگرافی فرهاد ظریف و همسرش و دخترش با حواشی و جنجال های اخیر او می پردازیم.

زندگینامه فرهاد ظریف بازیکن والیبال

زندگینامه و بیوگرافی فرهاد ظریف والیبالیست

فرهاد ظریف نام کامل فرهاد ظریف آهنگران ورزنده از والیبالیست های قدیمی و با سابقه ایران می باشد که سال ها در پست لیبرو برای تیم ملی والیبال ایران و باشگا های پیکان و ساپیا و صنام بازی کرده است.

او متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۱ در مشهد بوده و عضو سابق تیم ملی والیبال مردان ایران می‌باشد. فرهاد ظریف در مسابقات والیبال مردان آسیا در سال ۲۰۱۱ وی بهترین لیبرو آسیا نام گرفت.

بیوگرافی فرهاد ظریف بازیکن والیبال و همسر اول و دومش + سوابق و جنجال اخیر

همسر فرهاد ظریف کیست

فرهاد ظریف لیبروی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در سال ۱۳۸۲ با دختری به نام مهسا امینی ازدواج کرد. برخی منابع گفتند فرهاد ظریف از همسر اولش جدا شده و خود او نیز در برنامه دورهمی شایعه طلاق از همسرش را تایید کرد. و ثمره این ازدواج یک دختر بنام ترمه است.

همسر فرهاد ظریف کیست

فرهاد ظریف بازيكن سابق تيم ملي واليبال ايران با انتشار پستي در صفحه شخصي خود خبر  ازدواج مجدد خود را تاكيد كرد.

فرهاد ظريف در برنامه خندوانه جدايي از همسرش را تاييد كرد و گفت: تا چند وقت پیش درگیر جدایی از همسرم بودم که تمام دوستانم و آقای لوزانو خیلی از لحاظ روحی و کاری کمکم کردند.

 بیوگرافی فرهاد ظریف و همسر اول و دومش

شروع والیبال

فرهاد ظریف از دوران نوجوانی وارد ورزش والیبال شد، اما به دلیل کوتاهی قد برای پست لیبرو در نظر گرفته شد. او دارای قد ۱۶۹ سانتیمتر است و برای همین در پست لیبرو بازی کرده است.

او درباه شروع والیبال گفته: در سال ۸۰ هنگامی که برای نوجوانان توپ میزدم یکی از بزرگترین شانس های لژیونر شدن را از دست دادم، یعنی رد کردن پیشنهاد تیم دینامو ی روسیه. البته بعد از آن هم یکی از تیم های لیگ هلند به من پیشنهاد داده بود که به دلیل متاهل بودن و این که اجازه ی همراهی همسرش را به وی نمیدادند این پیشنهاد را نیز رد کردم.

ظریف والیبال حرفه ای را با بازی در تیم صنام آغاز کرد و سپس به پیکان و بعد از آن به سایپا و در سال ۲۰۱۳ به کاله مازندران پیوست.

او با کاله مازندران پیوست به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و پس از آن با قراردادی دو ساله به میزان خراسان و بانک سرمایه پیوست

سابق فرهاد ظریف

تیم ملی والیبال ایران

اوج درخشش فرهاد ظریف در تیم ملی ولیبال ایران بود که توانایی ها و استعدادهای او کشف شد. او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ عضو تیم ملی بزرگسالان ایران بود و جام‌ها و افتخارات زیادی را همراه با ایران کسب نموده‌است.

خداحافظی از تیم ملی

آقای ظریف قبل از مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۳ تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت اما با مخالفت شدید قرار گرفت اما قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ در مصاحبه‌ای گفت تصمیم به خداحافظی در اوج را دارد و دلیل خداحافظی اش فرزند و خانواده اش هستند، ظریف پس از حضور در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ قهرمان قاره‌ها و پس از قرار گرفتن در تیم ستارگان و منتخب جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ با بوسیدن چهار گوشه زمین این تصمیم خود را عملی کرد و از دنیای والیبال خداحافظی کرد.

اما پس از خداحافظی از تیم ملی والیبال ایران، دوباره از سوی کواچ به تیم ملی دعوت شد.

فرهاد ظریف کجاست

حکم بازداشت فرهاد ظریف

۲۴ دی ۱۴۰۱ خبرگزاری قوهٔ قضائیهٔ جمهوری اسلامی ایران خبر داد که حکم جلب فرهاد ظریف به دنبال انتشار استوری‌ای که در اینستاگرامش منتشر کرده است، به جرم توهین به مقدسات، به دستور علی صالحی دادستان تهران، صادر شده است.

بیوگرافی فرهاد ظریف و همسر اول و دومش

افتخارات فردی و گروهی

قهرمانی نوجوانان آسیا
قهرمانی جوانان آسیا
بهترین دریافت‌کننده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۱
مرد سال والیبال ایران در سال ۱۳۸۰
حضور در جمع ۱۰ بازیکن برتر والیبال ایران در دو دوره لیگ برتر ایران
بهترین لیبرو در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲
۳ دوره بهترین لیبرو آسیا ۲۰۰۲، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳
نایت قهرمانی نوجوانان جهان
قهرمانی ۴ دوره لیگ برتر والیبال با تیم‌های مختلف
چهار نایب قهرمانی با تیم‌های مختلف لیگ برتر
حضور در لیگ جهانی در سال ۲۰۱۳
کسب مقام چهارمی به همراه تیم ملی ایران در مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ (قهرمان قاره‌ها)
کسب عنوان بهترین لیبرو جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ (قهرمان قاره‌ها)

6 دیدگاه در “بیوگرافی فرهاد ظریف والیبالیست و همسر و دخترش + سوابق و جنجال اخیر

  1. کارون گفت:

    اسم همسر اولش رو زدید مهسا امینی!!!! چیزی زدید؟؟؟

  2. سعید گفت:
    6
    7

    این لمپنهای بی هنر صرفا برای جلب نظر و سلبریتی شدن به امور منفی میپردازند والا خود احمقشان هم میدانند که در سیاست وهنر ودین تبحری ندارند و هماهنگ گوش به فرمان دشمنند.

  3. سعید گفت:
    7
    5

    این همه برای شهرت وجلب نظر فالوورهایشان است اگرچه ورزشکار و هنرپیشه را چه دهلی به سیاست وهنر ودین در همه زمینه ها صاحب نظر شده آمد آنهم مغرضانه و هماهنگ با دشمن!!

  4. ایرانی گفت:
    9
    7

    سلبریتیا تو همین کشور با ورزش و هنر این مملکت به پول و ثروت و شهرت رسیدن ولی دارن لگد میزنن. اینا به خودشون اجازه میدن در مورد همه چی نظر بدن!!! در حالیکه اکثرشون سواد کافی ندارن.

  5. مهدی گفت:
    17
    11

    واقعا جای تاسف دارد اولا ازدواج حضرت زهرا سلام الله علیها در شرایط ۱۴۰۰ سال پیش صورت گرفته که اعراب جاهلی دخترانشان را زنده بگور میکردند که پیامبر اکرم )ص( این رسم را برانداخت و دوما رسیدن به سن بلوغ در زمان و مکان و نژاد های مختلف متفاوت بوده است با شرایط امروزی قضاوت کردن عملکرد ۱۴۰۰ سال پیش ناشی از تکبر و جهل است متاسفانه ایشان هیچ درک درستی از جایگاه زن در آن زمان ندارند یعنی پیامبر اکرم )ص(مصلحت دختر خویش را نمی دانستند که شما و آقای کریمی بخواهید برای آنها ترحم کنید این که شما والیبال خوبی بازی کردید درست و ممنون ولی دلیلی بر آگاهی داشتن در دیگر مسائل نیست

  6. ایرانی گفت:
    24
    13

    انشاالله به حق فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام ریشه این سگبریدی های منافق وطن فروش کافر پست فطرت ریشه کن بشه

نظرات