آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

83

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

آخرین وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف و آلودگی هوا تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ مشخص شد + کدام‌مدارس روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا و بارش برف را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس 25 دی 1401

کدام مدارس ۲۵ دی ۱۴۰۱ تعطیل شدند؟

تا این ساعت بجز مدارس خراسان شمالی و جنوبی و گیلان و قزوین و قم که روز یکشنبه ۲۵ دیماه (۱۴۰۱) به خاطر سرما و مصرف گاز تعطیل و غیر حضور شدند، باقی مدارس و دانشگاه ها تعطیل نیست و کلاس ها دایر می باشند. وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات دیگر شهرها تا ساعاتی به اطلاع شما می رسانیم.

توجه: خبرهای جدید درباره تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه از مراجع رسمی کشور منتشر شد به اطلاع شما می رسانیم، احتمال تعطیلی مجدد به دلیل بارش برف و آلودگی هوای تهران وجود دارد. ما تا ساعاتی دیگر خبرهای جدید را به اطلاع شما می رسانیم.

تکمیلی ۱: مدارس قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری خواهند بود.

امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود.

تکمیلی ۲: تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان شمالی

به‌ دلیل سرما و کمبود گاز تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان شمالی تا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تمدید شد

تکمیلی ۳: تعطیلی ادارات و مدارس استان خراسان جنوبی روز یکشنبه ۲۵ دی

تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

تکمیلی ۴: سرما و بارش برف مدارس و دانشگاه‌های گیلان را غیرحضوری کرد

مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.
در این راستا شروع فعالیت ادارات در روز یکشنبه ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

تکمیلی ۵: مدارس قم ۲۵ دی ماه مجازی شد

استانداری قم اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای یکشنبه ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است./تسنیم

تکمیلی ۶: مدارس استان سمنان روز یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

در پی صرفه جویی مصرف گاز و آلودگی هوا و سرما، جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد: فعالیت مراکز آموزشی و مدارس در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه بصورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

تکمیلی ۷: تعطیلی مدارس استان گلستان فردا یکشنبه ۲۵ دی

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

ادارات گلستان دورکار و مدارس غیرحضوری شد: تداوم سرما در استان گلستان سبب شده مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته و برخی مناطق استان با افت فشار و قطعی گاز روبه‌رو شوند و براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

تکمیلی ۸: مدارس مشهد تا آخر هفته تعطیل شد

تعطیلی مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته خبر داد.

مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دیماه تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی بجز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، نیز روز یکشنبه دورکار خواهند شد.

فرماندار مشهد از تعطیلی مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته خبر داد.

تکمیلی ۹: تعطیلی مدارس و ادارات و دانشگاه های همدان روز یک‌شنبه

🔹 بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا روز یک‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵، به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

🔹 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، به اطلاع هم‌استانی‌های عزیز می‌رساند، به استناد مصوبه هیئت وزیران و صورتجلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی مقرر شد《همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح استان(به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها) فردا یک‌شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ تعطیل هستند.》

🔹 همچنین《همه مراکز دانشگاهی(بخش اداری و آموزشی) و کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان بجز امتحانات سراسری پایه دوازدهم) به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.》

🔹 لازم به ذکر است که مراکز تعطیل ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ می‌باشند.

تکمیلی ۱۰: وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات تهران روز یکشنبه ۲۵ دی ماه

استانداری تهران: کلاس های مدارس استان تهران فردا بصورت غیرحضوری برگزار می شود و امتحانات پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار می شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل است./زیرنویس شبکه خبر

در ادامه افت شدید دما و برودت هوا و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی ، بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان، تمامی مدارس ، آموزشگاههای علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان یکشنبه ۲۵ دی ماه  غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

تکمیلی ۱۱: امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

امتحانات داخلی و هماهنگ استانی لغو و زمان برگزاری متعاقبا از طریق مدیران مدارس به دانش اموزان و اولیای گرامی اطلاع رسانی خواهد شد

توصیه به مدیران‌ محترم مدارس : جهت کمک به کاهش مصرف سوخت مقتضی است موارد ذیل از سوی مدیران محترم مدارس رعایت گردد:

۱-  کلیه تجهیزات گرمایشی برقی و انواع بخاری خاموش و تجهیزات گرمایش مرکزی مانند پکیج و موتورخانه تا حداقل مقدار مصرف کاهش یابد
۲- سایر اقدامات ضروری متناسب با محل ابنیه مطابق استانداردهای موجود انجام گیرد.

تکمیلی ۱۲: وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات آذربایجان غربی

🔹رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به این نهاد، روز یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری هم غیرحضوری خواهد بود و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

🔹 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در راستای اجرای مصوبه كارگروه سوخت استان و به منظور مديريت بهينه مصرف انرژی، ادارات آذربایجان غربی فردا یکشنبه نیز دو ساعت زودتر از وقت قانونی تعطیل می شود.

براساس این بخشنامه فعاليت كليه دستگاه های اجرایی، واحدهای تابعه، بانكها و مراكز آموزشی به استثناء مراكز امدادی و خدمات رسان و بهداشت درمان در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه به مدت دو ساعت زودتر از موعد قانون تعطيل می شود.

تکمیلی ۱۳: مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل است

🔹کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان تهران روز یکشنبه ۲۵ دی با حضور یک سوم کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

🔹دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

🔹یک سوم تعداد شعب هربانک به عنوان شعب منتخب در استان تهران ازساعت ۹صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

🔹کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است.

🔹امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود.

تکمیلی ۱۴: آموزش مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان فردا غیرحضوری شد

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان:
آموزش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز و بخش نصرت آباد فردا یکشنبه به صورت غیرحضوری است.

تکمیلی ۱۵: اصفهان فردا هم تعطیل شد

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یک شنبه ۲۵ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

تکمیلی ۱۶: مدارس و دانشگاه های آذربایجان شرقی در روز یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

استانداری آذربایجان شرقی: ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز یکشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ خواهد بود.

🔹همچنین شروع کار شعب بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و پایان کار آنها طبق روال روزهای عادی خواهد بود.

🔹فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها نیز به‌صورت غیرحضوری بوده، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود./ایرنا

تکمیلی ۱۷: مدارس اردبیل تعطیل شد

آموزش و پرورش اردبیل: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل، فعالیت های آموزشی تمامی مدارس در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری است.

🔹روز یکشنبه برنامه های آموزشی مدارس از طریق شبکه آموزشی شاد انجام و امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد./ایرنا

تکمیلی ۱۸: مدارس استان البرز غیرحضوری و دانشگاه‌ها تعطیل است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی البرز: به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز فردا (یکشنبه ۲۵دی) کلیه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی با حضور ۵۰ درصد کارمندان دایر است و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

🔹یک سوم تعداد شعب هر بانک به ‌عنوان شعب منتخب دراستان البرز فعال هستند.

🔹 مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است./ایسنا

تکمیلی ۱۹: فعالیت کارکنان ادارات قم فردا یکشنبه به صورت دورکاری است

🔹فعالیت کارکنان ادارات قم به موجب مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان فردا یکشنبه به صورت دورکاری خواهد بود./ایرنا

تکمیلی ۲۰: مدارس زنجان غیرحضوری شد

مدارس زنجان فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ غصپیرحضوری شد

وضعیت هواشناسی سرما و بارش ها

همزمان با بارش برف و سرد شدن هوا و افت شدسید فشار گاز و صرفه جویی در مصرف در گاز، بیشتر مدارس و ادارات تعطیل شدند و سازمان هواشناسی اعلام کرده که در هفته جاری دو سامانه بارشی دیگر وارد گشور می شود. نکته مهم این خبر این است که هوای سرد و بردوت هوا تا اوایپسط هفته جاری باقی خواهد ماند، در نهایت احتمال تعطیلی مجدد مدارس تا اواسط هفته وجود دارد.

توصیه ای به دانش آموزان عزیز و والدین گرامی در روزهایی که سرمای شدیدی بیشتر مناطق کشور را در برگرفته و همین امر باعث بروز مشکلاتی چون بالا رفتن مصرف گاز شده است و باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم تا این مشکل برطرف شود و خدای نکرده گاز خانگی در برخی شهرها قطع نشود.

83 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

  1. پوشولیم گفت:

    ارومیه رو تعطیل کنیدددد لطفااااااا

  2. تهرانی یخ زده گفت:

    تهرانو تروندا تعطیل کنید
    هوا سرده داره برف میاد برف نشسته

  3. پریسا گفت:

    ایلام چی?

  4. سنندجی گفت:

    گردستان سنندج ؟؟؟

  5. اسرافیل گفت:

    مدارس کرمانشاه تعطیل شد فردا صبح یکشنبه ۲۵ دی

  6. اسرافیل گفت:

    کرمانشاه هم تعطیل شد لطفا خبر قرار بدهید شهروندان زودتر متوجه شوند

  7. اسرافیل گفت:

    اخبار تان دیر میرسه
    فراد یک شنبه ۲۵ دی ماه کلیه مدارس کرمانشاه هم تعطیله

  8. میرزا گفت:
    1
    5

    کلا ایران رو تعطیل کنیم و بعدش هم توقع آینده ای بهتر برای فرزندانم داشته باشیم …..
    یه کم فکر کنید دوسال بخاطر کرونا تقریبا تعطیل بودیم ….
    روزها و هفته ها بخاطر آلودگی هوا …..
    حالا هم که واسه سردی و کمبود گرمایش داریم تعطیل میشیم …..
    وای!!!!!!
    چقدر تعطیلی و چقدر عقب افتادن از کار و تلاش و تحصیل ؟؟؟؟؟

    والا این خوب و شایسته نیست……

  9. عاشق مدرسه مجازی گفت:
    1
    5

    ما بوشهری‌ها چه گناهی کردیم که برف نداریم.مدارس کل کشور مجازی شده خب ماهم مجازی کنید تازه قول میدیم حجاب را هم رعایت کنیم،نماز و روزه هامون هم به موقع انجام بدیم.ببینید چقدر بچه های خوبی هستیم.حالا مدرسه را مجازی کنید دیگگگگگه.

  10. ... گفت:

    کرمانشاه تعطیل نیست🙄همه شهرا تعطیله بجز کرمانشاه 😒تعطیل کنین لطفا

  11. ...... گفت:
    2
    1

    وای تورو خدااا استان مازندران رو تعطیل کنید…..
    داریم از شدت سرما یخ میزنیممممم‌‍……
    مدرسه مون هم شوفاژ اصلان روشن نمیکنننننن….
    مریض بشیم بهتره یا مجازی بشههه

  12. Negin گفت:

    الان مدارس‌ استان البرز تعطیله یا بازه؟؟

  13. ایرانی گفت:

    چرا خودتون اذیت میکنید ، اینطور که الان شبکه خبر داره زیرنویس می‌کنه و از بحران اساسی گاز در مناطق شمالی شرقی شمال شرقی و مازندران و گلستان میگه …. حداقل یک هفته کامل همه مدارس غیر حضوری و ادارات دورکاری کنید تا در مصرف گاز صرفه جویی بشه ، گناه دارن مردم از سرما یخ نزنن 😥😢

  14. رایان گفت:

    خواهشا البرزو تعطیل کنید لطفا

  15. amir گفت:

    لطفا البرز رو هم تعطیل کنید

  16. .... گفت:

    توروخدا کرجم تعطیل کنید واقعا خیلی سرده مریضیه الودگیه درس مهمه یا سلامتی بچه ها واقعا

  17. مریم گفت:

    چرا البرز تعطیل نشد؟

  18. پارسا گفت:

    اصفهان بخ زدیما😐

  19. مریم گفت:

    اصفهان خیلی سرده نعطیل کنید

  20. یه بدبختی که امتحان داره و میره مدرسه گفت:
    6
    2

    تبریک میگم تعطیل شد تهران

  21. فردا تعطیل بشه گفت:

    آدمی که فردا مدارس اصفهانو دایر کنه

  22. اکبر گفت:

    اصفهان تعطیل کنید سردههههههه. آلوده هم هستتتتتتت

  23. علی گفت:

    مرسی آقا
    خوی و استان آذربایجان غربی رو تعطیل کردید
    ممنونم از شما

  24. مرادی گفت:
    1
    1

    اصفهان سرده خیلی

  25. محمد گفت:

    تورو خدا اصفهان تعطیل کنید هم سرده هم آلوده

  26. اصفهانی بد بخت گفت:

    ناموصا اصفهان تعطیل کنید هوا خیلی سرده
    ب این شدت هس ک میریم بیرون راه ک میریم میخوریم زمین😐
    #اصفهان_سرد

  27. 💜💜 گفت:

    مدارس تهران تعطیل هست

  28. 💜💜 گفت:

    مدارس تهران تعطیل هست

  29. ... گفت:

    تو رو خدا کردستان رو هم تعطیل کنید
    والا داریم از سرما یخ میزنیم
    درکمون کنید

  30. اصفهانی بد بخت گفت:

    به قرآن اصفهان اینقدر سرد و آلوده هس که آب ها توکوچه ها یخ بسته و همینجور که راه میریم میخوریم زمین
    لطفا پیگیری کنید

  31. Reza گفت:

    در همه جا رو تخته کنید

  32. حامد گفت:

    اصففهان رو طعطیل کنید. ناموسا سرده

  33. hdojpjodj گفت:

    هوا واقعا سرده مسئولین هم میخوان همه چی روال عادی باشه و گاز خیلی کم استفاده شه جالبه واقعا
    تعطیل کنید مردم از سرما دارن میمیرن میان بخاری روشن کنن میبینن گاز نیست
    بچه ها سر کلاس سرما میخورن

  34. لولو بعدی گفت:

    شما هرچی بگید که این یارو کاری نمیتونه بکنه دست آموزش پرورش هس این فقط اطلاع میده هنوز نفهمیدید😐

  35. Amir گفت:

    چرا هیچی اعلام نمیکنن

  36. نامی گفت:

    چرا نمی فهمید الان موضوع فقط آلودگی نیست سرمای شدید و کرونا هم اضافه شده کمی شعور داشته باشید بد نیست

  37. خدا بزرگ است گفت:

    یکم به فکر بچه ها باشید اینجا اورمیه درسته دما پایینه ولی سرما ادم‌رو میبوره امیدوارم یکم به دانش آموزان ارزش قائل باشید باتشکر

  38. یه بدبختی که امتحان داره گفت:

    وای سریع تر بگید دیگه تعطیله خسته شدیم میزارید ۹ شب میگید اه

  39. اسما گفت:

    تو رو خدا تبریز رو تعطیل کنید

  40. Army گفت:

    پس آذربایجان غربی چی؟
    ما اینجا یخ می زنیم

  41. محصل تیز هوشان گفت:

    با سلام
    اگه دستتون میرسه و میتونید تاثیری داشته باشید بگید زاهدان رو واسه فردا تعطیل کنن که خیلی سرده
    توی خونه ها داریم یخ می زنیم
    متشکرم

  42. امیر گفت:
    10
    2

    تعطیله؟

  43. نیکا دخی ورزشکار گفت:
    19
    8

    میدونم که چندین سال مدارس تعطیل بود اما در عوضش سلامتمون برامون خیلی مهمه بعدشم تو این سرمایی که اگه مدارس باز باشه اخرش سرما میخوریم و موجه میشیم و در درسمون عقب میوفتیم یکمی هم مارا درک کنید و یک هفته رو تعطیل کنید

  44. اصفهانی گفت:
    48
    2

    آقا ناموسا اصفهان را تعطیل کنید هوا سرد و آلوده است بریم بیرون مردیم

  45. ،،، گفت:
    10
    5

    اگه اینانِ میگن زمستان سخت اروپای تهران و با کاپشن سه بعدی بگذرونین و بین مدرسه

  46. نیکا دختر ورزشکار گفت:
    15
    2

    بخدا امروز که رفتم بیرون دستم خیلی یخ زده بود الانم سرما خوردم کمی بعدشم شوفاز رو کم کردیم بخاطر قطعی گاز و هم تو مدارس ما گاز رو بسییییییاااااااااااار کم میکنن بعدش پنجره تو باز میکنن حتی با کاپشن هم یخ میزنیم لطفا مدارس تهران رو تعطیل کنید بخدا من خودمم درس میخونم

  47. رایان گفت:
    33
    2

    لطفا البرزو تعطیل کنید من صبح از شدت سرما حتی با لباسای گرمم نتونستم برم بیرون

  48. مهدی گفت:

    اصفهان هم تعطیل کنید ادم صبح ها پا میشه بره مدرسه یخ میزنه و اصفهان هم خیلی سرده وهم آلوده لطفا تعطیل کنید که در مصرف گاز هم صرفه جویی بشه

  49. Parmis گفت:
    14
    3

    لطفا مدارس تهران رو تعطیل کنید واقعا هوا سرده همه مریض شدیم داریم یخ میزنیم

  50. عماد گفت:

    تو رو قرآن فردا مدارس رو تعطیل کنید

  51. Aaaa گفت:

    بابا تعطیل کنید دیگه اه چرا آخر شب اعلام میکنید الان بگید تکلیف مشخص بشه

  52. لطفا گفت:

    آره آذربایجان غربی رو جون مادرتون تعطیل کنید

  53. آترین گفت:

    ترو خدا تعطیل کنید خیلی هوا سرده ما یخ می زنیم لطفاً مدارس اصفهان رو تعطیل کنید فردا

  54. یک بدبخت که منتظر تعطیلی مدارس میباشد گفت:

    مدارس تهران را تعطیل کنید خیلی خیلی خیلی خیلی سرده

  55. Army گفت:

    آذربایجان غربی مخصوصا ارومیه و سلماس و میاندوآب خیلی سردن طفا تعطیل کنید

  56. آوا گفت:

    من اصفهانیم خواهش میکنممم تعطیل کنید به قرآن هوا اصفهان بدتر از تهرانه اگه تعطیل شه واقعا خوب میشه اصلا یه دقیقه که از خونه میرم بیرون همه جا بدنم یخ میزنه بعد میگن فردا برف میاد و …. به خدا اصا عادلانه نیست این کارتون . یکم به فکر بچه های اصفهان هم باشید .

  57. بدبختی که منتظر تعطیلی مدارس هست گفت:

    مدارس تهران را تعطیل کنید هوا خیلی خیلی خیلی خیلی سردهست

  58. مهدی گفت:
    28
    2

    کرمانشاه رو تعطیل کنید اینجا گاز قطعه

  59. ،،، گفت:
    43
    7

    زمستان سختیه ترو خدا تعطیل کنید😂😝

  60. کسی که داره از سرما میمیره گفت:

    تروخدا تعطیل کنید بخدا قسم بیرون رفتنی عزا میگیرم از سرما منم سرمایی
    تروخدا تعطیلی کنید سرما الکی نیست

  61. mahyar گفت:

    لطفا مدارس تبریز رو تعطیل کنین آدم وقتی میره بیرن یخ میبند خواهشن تعطیل کنید

  62. Liyan گفت:

    عاشق کامنتاتونم یعنی🤣🤣

  63. مهدی گفت:

    مدارس تبریز تعطیله؟

  64. چرا؟ گفت:

    تعطیل کنید انصافا خیلی سرده یخ میبنده ادم

  65. چرا؟ گفت:

    تعطیل کنید انصافا خیلی سرده یخ میبنده ادم

  66. Aylin گفت:

    خواهش میکنم اصفهان رو هم تعطیل کنین به خدا فقط سمنان و گیلان و اینا نیست که سرده الان ما تو خونه همه ی شوفاژ ها رو روشن کردیم ولی با سرده

  67. تکواند‌‌و کار گفت:

    اصفهان خیلی سرده و اگر بریم مدرسه شوفاژ ها کار میکنند و مصرف گاز میره بالا تعطیل کنید خیلی سرده اینجوری سرما می خوریم سرماش سوز داره

  68. ندا گفت:

    مدارس سیستان بلوچستان رو هم تعطیل کنید هوا ۱- درجه اس شبا هم به بدترین شکل ممکن اس..

  69. یه بد بختی که فردا امتحان تفکر داره گفت:

    اقا ما نفهمیدیم فردا تهران مدارس تعطیل هست یا نه

  70. علی گفت:
    22
    2

    اقا ما خوی آذربایجان غربی یخ بستیم
    مدارس و امتحانات خوی مخصوصا دبیرستان و راهنمایی
    تعطیل بشود

  71. یه بدبختی که امتحان داره گفت:

    مدارس تهرانو تعطیل کنید
    مگه ما تهرانیا بدنمون از پوست خرسه که تعطیل نمیکنید؟!!

  72. بنیامین گفت:
    42
    3

    بابا البرز منفی ۵ درجس فردا تعطیل کنین گازم که قطع شده یخ میزنیم تعطیل کنین

  73. به تو چه گفت:

    بابا فردا تعطیل کنید امتحان دارم هیچی نخوندم

  74. امپراتور گفت:
    53
    8

    یک هفته رو تعطیل کنید
    مخصوصا آذربایجان غربی طرف های ارومیه و خوی و سلماس هوا خیلی سرده
    شب هوا منفی ۱۹ درجه بود
    هر روز هم سرد میشه

  75. مبینا گفت:

    اصفهان را تعطیل کنید هوا انقدر سرده که یک دقیقه هم از سرما بدن آدم بی حس میشه

  76. یه بدبختی که امتحان داره و میره مدرسه گفت:
    59
    3

    بخدا سرده جون مادرتون تعطیل کنین بریم بیرون یخ میبندیم

  77. علیرض گفت:
    47
    9

    بی تس اس فنم اگ تعطیل بشه من نشینم امتحان بعدی رو بخونم اقا تعطیل کنید

  78. سارا گفت:

    توروخدا مدارس و دانشگاه های آذربایجان غربی و شرقی رو تعطیل کنید کل وجودمون یخ میبنده

  79. هعی... گفت:
    91
    8

    مدارس تهران رو تعطیل کنین جون مادرتون!

  80. ذبیحی گفت:
    81
    6

    خداوکیلی تعطیل کنید انقدر سرده هوا من دو دقیقه رفتم بیرون دستام از سدت سرما بی حس شد و کمرمم هنوز درد میکنه واقعا هوا وحشتناک هستش

  81. لولو گفت:
    101
    6

    تهران هوا سرده خدایی تعطیل کنین دیگه حالا امتحان عقب بی افته چیزی نمیشههه سلامتی مهم تره

  82. نصر اصفهانی گفت:
    144
    3

    کل مدارس ایران را یک هفته آنلاین و مجازی کنید تا در مصرف گاز صرفه جویی بشه ، اصفهان هم خیلی سرد و آلوده است ، شیشه فروش یک هفته مجازی کن تا در مصرف گاز صرفه جویی بشه

نظرات