آخرین خبر از تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف

0

تعطیلی ادارات پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ | کدام ادارات فردا ۲۲ دی تعطیل است؟

به دلیل بارش برف و سرمای شدید مدارس و ادارات برخی شهرها فردا پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل است. پیش از این مدارس، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرها و استان های البرز، کردستان، اصفهان، گیلان، سمنان، بیرجند، هرمزگان روز پنجشنبه تعطیل اعلام شدند.

تعطیلی ادارات پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ | کدام ادارات پنجشنبه 22 دی تعطیل هستند؟

تعطیلی ادارات فردا ۲۲ دی ۱۴۰۱

در صورتی که ادارات دیگر شهرها در روز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل شد در همین بخش خبری به اطلاع شما می رسانیم.

ادارات هرمزگان پنجشنبه ۲۲ دی تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان: تمامی دستگاه‌های اجرایی، مجموعه ستادی بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و موسسات عمومی از پنجشنبه این هفته ۲۲ دی‌ماه تا پایان سال جاری تعطیل خواهند بود.

محسن خاکی‌نهاد، اظهار داشت: با موافقت استاندار و به منظور مدیریت مصرف انرژی دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان پنجشنبه‌ها تعطیل شد.
وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی، مجموعه ستادی بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و موسسات عمومی از پنجشنبه این هفته ۲۲ دی‌ماه تا پایان سال جاری تعطیل خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان درباره تغییر ساعت کاری ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه گفت: ساعت کار ادارات از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۵ تعیین شده است.

استان البرز

البرز: تمام مدارس، ادارات و بانک های البرز چهارشنبه تعطیل شد و امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

اصفهان

اصفهان: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان ۲۲ دی ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

کردستان

کردستان: به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی امروز و فردا ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان تعطیل خواهند بود.

گیلان

گیلان: چهارشنبه و پنجشنبه کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری خواهند بود.

سمنان

سمنان: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنج‌شنبه ۲۲ دی تعطیل است.

بیرجند

بیرجند: امتحانات تمامی دانشجویان در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه طبق برنامه اعلامی با یک ساعت تأخیر برگزار خواهد شد.

تعطیلی ادارات و مدارس زنجان روز پنجشنبه ۲۲ دی

سیدمحمد شعاعی معاون امور عمرانی استاندار زنجان اظهار داشت: با توجه به سرد شدن هوا و ورود سامانه جدید بارشی به کشور و استان زنجان جلسه مدیریت بحرانی در استانداری زنجان برگزار شد.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان افزود: استان به جز دستگاه های خدمات‌رسان و بانک‌ها روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل است.

در حال تکمیل…

لازم به ذکر است که بارش برف،کاهش دما و یخبندان این روزها سبب تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و دورکاری اداره‌های برخی از استان‌های کشور و یا تاخیر در آغاز به‌کار آن شده است.

هواشناسی کشور نسبت به کولاک برف،‌ آب‌گرفتگی معابر و کاهش شدید دما و خسارت به کشاورزان در نقاط مختلف کشور هشدار داده و از مدیریت بحران در استان‌ها نیز خواسته شده آمادگی لازم را داشته باشند.

همچنین شرکت ملی گاز ایران اعلام کرده است، با ورود یک سامانه بارشی جدید و تشدید برودت هوا و آغاز یک دوره سرمای پایدار در کشور، پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری از مرز ۶۷۰ میلیون مترمکعب در روز فراتر رود.

از هموطنان عزیز درخواست شده با رعایت نکات ساده مانند، پوشیدن لباس گرم، استفاده از پرده‌های ضخیم در منازل و سایر موارد، کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی را رقم بزنند تا امکان حفظ جریان پایدار گاز برای تمام نقاط کشور فراهم باشد.

نظرات