آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و بارش برف)

0

وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا ۲۰ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا و سرمای شدید)

تا این ساعت  مدارس فردا فقط در استان خراسان شمالی و گلستان و مشهد تا اخر هفته تعطیل است و از طریق غیر حضوری پیگیری می شود و دیگر در هیچ کدام از استان ها و شهرها بابت آلودگی و برودت هوا اعلام نشده است.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و بارش برف منتشر شد! تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ مشخص شد در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، آبیک، کاشان، قزوین، کرمان وکدام مدارس فردا ۲۰ دی تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا و بارش برف منتشر شد را از حرف تازه میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 20 دی 1401 (آلودگی هوا و بارش برف)

تعطیلی سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ مشخص شد + اسامی شهرها

تا این لحظه در خبر تعطیلی مدارس فردا ۲۰ دی ماه فقط مدارس استان خراسان شمالی تعطیل و از طریق غیر حضوری پیگیری می شود و دیگر در هیچ کدام از استان ها و شهرها بابت آلودگی و برودت هوا اعلام نشده است.

تمامی مدارس استان آذربایجان غربی  امروز و فردا تعطیل هستند

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان، مبنی بر پیش بینی برودت هوا و افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف انرژی ،  تمامی مدارس استان آذربایجان غربی سه شنبه  و  چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ دی ماه) #غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

تعطیلی تمامی مدارس خراسان رضوی تا پایان هفته جاری/ادارات دور کار شدند

روابط عمومی استانداری خراسان رضوی:
🔹مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع از فردا تا پایان هفته تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
🔹دستگاه های اجرایی، ادارات بانک ها ، مراکز آموزش عالی و نهاد های عمومی بجز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دورکار خواهند شد.

تعطیلی اداره‌ها و مدارس گلستان

معاون استاندار گلستان: در پی ورود موج سرما تمام اداره‌ها و مراکز آموزشی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی از فردا به مدت ۳ روز تعطیل خواهند بود.

 

مدارس و دانشگاه‌های خراسان شمالی غیرحضوری شد

محمدتقی ولیان مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: با دستور استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی فعالیت تمام ادارات، سازمان‌ها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری‌ها و نهاد‌های عمومی از فردا ۲۰ دی تا ۲۲ دی ۱۴۰۱ دور کار است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

به گفته ولیان، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تمام مراکز آموزشی و دانشگاهی نیز به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و تنها حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات کردستان سه شنبه ۲۰ دی و چهارشنبه ۲۱ دی

طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی، به خاطر سرمای هوا روزهای سه شنبه و چهارشنبه با ۲ ساعت تاخیر (از ساعت ۹:۳۰ صبح)، شروع بکار می‌کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کردستان، با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان، به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه شروع به کار تمام ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان با ۲ ساعت تاخیر (از ساعت ۹:۳۰ صبح) خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها شامل این تاخیر ساعت کاری نیستند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان، دمای هوای استان از فردا سه شنبه تا اوایل هفته آینده بین پنج تا هفت درجه کاهش می یابد.

بارش برف و برودت هوا مدارس چند شهرستان خراسان رضوی را تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

🔹مدارس چند شهرستان به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا که از عصر امروز شروع شد در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۲۰ دی تعطیل است.

🔹فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی گلبهار و همچنین پیش دبستانی و ابتدایی فریمان، درگز، نوخندان، صالح آباد در نوبت صبح فردا به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد./ایرنا

🔺اطلاعیه فعالیت مدارس تبریز و خسروشاه

🔹با توجه به برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در شهرستان تبریز و منطقه خسروشاه، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه فردا (سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱) در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

🔹بر اساس این اطلاعیه کلیه امتحانات (داخلی و هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور) طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد گردید و تنها امتحانات داخلی که مقرر بود در ساعت هشت صبح برگزار گردد با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

🔺فعالیت مدارس #خواجه

🔹 با توجه به برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #خواجه، مدارس این منطقه، سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و تمامی مقاطع تحصیلی استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

🔹 بر اساس این اطلاعیه کلیه امتحانات ( داخلی و هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور ) طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد گردید و تنها امتحانات داخلی که مقرر بود در ساعت هشت صبح برگزار گردد با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

در حال تکمیل..

تا این ساعت مدارس فردا تعطیل نیست و تمامی آموزشگاه ها باز است. در حالیکه آلودگی هوای تهران برطرف شده و هم‌اکنون شاخص آلودگی هوا در اکثر مناطق در شرایط قابل قبول است، اما با توجه به بارش برف و آلودگی هوا در برخی شهرها و استان ها، احتمال تعطیلی مجدد مدارس برای فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه وجود دارد.

 

درصورتیکه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا و غیرحضوری شدن کلاس ها اتخاذ گردد این پست بروزرسانی خواهد شد.

وضعیت آب و هوا شهرها برای فردا

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۹۲ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۹۵ یعنی بازه قابل قبول قرار داشته است.

همچنین رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه‌شنبه (۲۰ دی) به‌جز شمال غرب و جنوب شرق کشور بقیه مناطق بارش خواهند داشت و شدت بارش در شرق و جنوب لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر است.

بنا بر اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، هوای سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفت. این شاخص‌ها نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است که بر اساس آن افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

 

نظرات