ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش‌؛ علت جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش

0

ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش‌؛ علت جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش

علت جدایی نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان بعد از پست اخیرش در اینستاگرام با متنی غمگین این بازیگر در نهایت دی ماه ۱۴۰۱ طلاق و جدایی از همسرش را تلویحا تایید کرد، اما بطور رسمی اشاره ای به طلاقش نکرده است. ماجرای جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسر تاجرش بعد از مدتی سکوت خبری حالا در جدیدترین اخبار، انتشار متنی در صفحه اینستاگرام این بازیگر، این شائبه را در بین کاربران ایجاد کرده که آیا نیوشا ضیغمی از همسرش جدا شده یا نه، هنوز این خبر به بطور رسمی از سوی خود خانم نیوشا ضیغمی تایید و یا تکذیب نشده است. در ادامه جزئیات را بخوانید.

ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش‌؛ علت جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش

علت طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش و آیا صحت دارد؟

ماجرای جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش بعد از مدتی سکوت خبری حالا در جدیدترین اخبار، انتشار متنی در صفحه اینستاگرام این بازیگر، این شائبه را در بین کاربران ایجاد کرده که آیا نیوشا ضیغمی بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده یا نه، هنوز این خبر به بطور رسمی از سوی خود خانم نیوشا ضیغمی تایید و یا تکذیب نشده است.

علت طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش و آیا صحت دارد؟

مدتی است که خبر جدایی و طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان در شبکه های اجتماعی و فضا مجازی داغ است و تاکنون ابن دو چهره هنری درباره این اخبار زندگی خصوصی خود سکوت کردند، اما حالا بعد از مدت ها نیوشا ضیغمی با متنی از تنهایی به این خبرها واکنش نشان داد. البته مشخص نیست که آیا او این متن را برای روزهای غمگین و تنهایی و دل گرفتگی خودش نوشته و یا جدایی و طلاق از همسرش. اما این نوشته باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسرش دوباره سر زبان ها بیافتد.

او در صفحه ایسنتاگرامش نوشت:

و این منم

زنی تنها

در آستانه فصلی سرد

در ابتدای درک هستی الوده زمین

و یأس ساده و غمناک آسمان

و ناتوانی این دستهای سیمانی

و سپس با هشتگ تنهایی و فروغ فرخزاد متنش را تمام کرده است.

موضوعی که خبر طلاق نیوشا ضیغمی را داغ می کند و حکایت از جدایی او ااز همسر تاجرش دارد، این است همه عکس های دو نفره نیوشا ضیغمی و همسرش آرش از صفحع اینستاگرامش حذف شده و همچنین همدیگر را انفالو کردند و در لیست فالورهای هم نیستند.

لازم به ذکر است که نیوشا ضیغمی در آبان ماه ۱۳۸۹ با فردی به نام آرش پولادخان که تاجر نقره و اهل اصفهان بود ازدواج کرد. ثمره این ازدواج یک دختر به نام لنا است.

طلاق نیوشا ضیغمی

او پیشتر گفته: روزی که ازدواج کردم همه می گفتند در این سن و با این موقعیت چرا می خواهی ازدواج کنی؟! ی ترسی موقعیتت را از دست بدهی و… در حالی که من معتقد بودم این دو بحث هیچ ربطی به هم ندارند.

در ضمن چرا بازیگر باید بخش مهمی از زندگی اش که خانواده و مادرشدن است را از خودش بگیرد؛ از ترس اینکه شهرتش از دست برود. من ازدواج کردم؛ الان هم چهار سال گذشته؛ نمی خواهم بگویم لحظه لحظه زندگی ام پر از عشق و خوبی بوده، سختی های خودش را هم داشته است. اما نمی توان از خوشی ها به دلیل وجود برخی سختی ها گذشت.

ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش‌؛ علت جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش

چون اگر بخواهم طبیعی ترین چیزهای زندگی را از خودم سلب کنم، وقتی به ۵۰ سالگی برسم، می بینم که نه شهرت دارم، نه شوهر و نه بچه. هیچ چیز ندارم. آنوقت من مانده ام و خودم و تنهایی ام و چروک های صورتم. حالا چه کار کنم؟! برای همین اگر به خودمان به عنوان انسان نگاه کنیم، زندگی مان را جوری تعریف می کنیم که بتوانیم با چنین شرایطی چگونه کنار بیاییم.

جزئیات

نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است. روشا ضیغمی (بازیگر) خواهر کوچکتر اوست. نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد.

نظرات