ماجرای طلاق بهاره رهنما و همسر دومش علت جدایی بهاره رهنما و حاجی

9

علت جدایی بهاره رهنما و همسر دومش امیرخسرو عباسی بعد از افشاگری به مناسبت حضور در برنامه شب آهنگی مشخص شد و این بازیگر در نهایت فروردین ۱۴۰۱ طلاق و جدایی از همسر دومش را تلویحا تایید کرد. ماجرای جدایی و طلاق بهاره رهنما از حاجی بعد از مدتی سکوت خبری حالا در جدیدترین اخبار توسط خود بهاره رهنما بعد از حضور متفاوت در برنامه شب آهنگی به همراه همسرش امیرخسرو عباسی تایید شد. در ادامه جزئیات را بخوانید.

ماجرای کامل طلاق بهاره رهنما و همسر دومش امیرخسرو عباسی علت طلاق بهاره رهنما و حاجی

ماجرای طلاق بهاره رهنما و همسر دومش علت جدایی بهاره رهنما و حاجی

به گزارش مجله حرف تازه؛ مدتی است که خبر جدایی و طلاق بهاره رهنما و حاجی در شبکه های اجتماعی و فضا مجازی داغ است و تاکنون ابن دو چهره هنری درباره این اخبار زندگی خصوصی خود سکوت کردند، اما حالا بعد از مدت ها بهاره رهنما به این خبرها واکنش نشان داد.

حضور متفاوت بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شب آهنگی که با هم در این برنامه شرکت کرده بودند، باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده، اما استوری بهاره رهنما باعثشد تا طلاق و جدایی آنها تایید شود و او توضیحاتی درباره این اتفاق بدهد.

علت طلاق بهاره رهنما از حاجی

علت طلاق بهاره رهنما از حاجی

خانم بازیگر در استوری اینستاگرامش نوشت: به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” :عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم “طلب خیر” برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت: برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.

همچنین بخوانید: دانلود کامل فیلم شب آهنگی بهاره رهنما قسمت ۱۷ فصل دوم شباهنگی با لینک مستقیم

جدایی بهاره رهنما از همسر دومش

 

این استوری، اولین واکنش او به اخبار مربوط به جدایی از همسر دومش بود و بهاره رهنما بظاهر حقیقت ماجرا را به گونه ای غیرمستقیم فاش کرد. البته او امیرخسرو عباسی را نیز از فصفحه اینستاگرامش حذف کرده است!

ماجرای طلاق بهاره رهنما از همسر دومش

تاریخ ازدواج

بهاره رهنما پس از جدایی از همسر اولش، پیمان قاسم خانی در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۶ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. ماهها قبل با تغییری محسوس در عکسهای اینستاگرامی بهاره رهنما و حال و هوای پست های او در فضای مجازی، مخاطبان متوجه غیبت همسر دوم خانم بازیگر شده و شایعات مربوط به جدایی بهاره از حاجی سر زبان ها افتاد.

بهاره رهنما که یکی از پرکارترین بازیگران زن ایرانی محسوب میشود، پس از نقش آفرینی در سریال پژمان سروش صحت همکاری های متعددی با منوچهر هادی انجام داده و علاوه بر سریال گیسو در فیلم آینه بغل، سریال خوب بد زشت و خداحافظ بچه با همسر یکتا ناصر همکاری داشته است.

 

9 دیدگاه در “ماجرای طلاق بهاره رهنما و همسر دومش علت جدایی بهاره رهنما و حاجی

  1. فرزاد گفت:
    6
    5

    منتظر سوممی باشید ایشون به قول خودش ضرر مالی داشته به هر حال یه جوری باید جبران اون ضرر در بیاد!

  2. جیران گفت:
    20
    6

    از این عقده ای تر و چیپ تر مگه داریم ؟ بی شخصیت ترین بازیگر ایرانی با فاصله خودشه

  3. سیما گفت:
    40
    25

    امیدوارم زودتر باهم آشتی کنند ولی توجه داشته باشید که ازدواج و بعد طلاق خیلی بهتر از ازدواج سفید هست بچه‌های حاصل ازدواج حلال زاده هستند ولی ازدواج سفید که متاسفانه داره رونق می‌گیره حرام زاده حساب می‌شن و کلا گناه بزرگی حساب میشه در حالیکه ازدواج و طلاق اگر چه مورد پسند جامعه نیست ولی خلاف شرع هم نیست لطفا نسبت به خلاف شرع و قبح شکنی حساسیت داشته باشید اصلا خیلی از این ازدواج‌ها ازدواج موقت هست که اونم حلال هست ولی با ازدواج سفید خیلی فرق داره

  4. اکبرع گفت:
    26
    4

    بازیگران ایرانی خدا شاهده تو جنبه طلاق استاد هستند الان نگاه کنید چه زن چه مرد بازیگر ۹۰درصدشان تجربه جدایی دارن. بهاره رهنما هم آخرین نماز رو با حاجی خوند و طلاق گرفت

  5. کوروش کبیر گفت:
    31
    17

    بهاره رهنما نماد کامل یه زن ** بازه ؛؛متاسفم برای تمام کسانی که الگوشون هنرمندان هستن؛اینها با این زندگی مایه ننگ تمدن ایران هستن؛

  6. رضا گفت:
    24
    7

    طلاق امری بسیار عادی نزد این قشر دنیا پرست است

  7. مهران گفت:
    32
    7

    ایشون می تونه به عنوان یک کیس مناسب مورد مطالعه روانکاوی قرار بگیره.

  8. غزل گفت:
    4
    3

    نیاز جامعه و نیاز خانواده و نیاز تک تک افراد تا نیاز زوجین هست .

    تکمیل پیام ثبلی م

  9. غزل گفت:
    16
    7

    متاسف شدم / عجبا / کاش بشه اشتی کنن / بنظرم جفت شون بد نیستن به تنهایی پس چرا دور شدن ؟! گذشت و مهربانی و رعایت حقوق و قوانین ارتباطات نیاز جامعه ست

نظرات