بزرگترین کارخانه بیسکویت ایران

2

بیسکویت از آن تنقلات خوشمزه ­ای است که مورد علاقه افراد در سنین مختلف می‌باشد. شما می‌توانید این خوراکی خوشمزه را به عنوان میان وعده و یا برای پذیرایی از دوستان و همکارانتان، استفاده کنید. خوشبختانه این خوراکی­ها در طرح­های متفاوتی تولید می‌شوند و می‌توانند سلایق اکثر افراد را پوشش دهند. در این مقاله قصد داریم به شما بزرگ­ترین کارخانه تولید کننده بیسکویت پذیرایی ایران را معرفی کنیم. کارخانه ­ای که تمامی محصولات را با کیفیت بالا و با بالاترین استاندارد موجود، تولید می‌کند. اگر قصد دارید این محصول را به صورت عمده و یا به شکل بیسکویت فله تهیه کنید؛ می­توانید آن­ها را در میان لیست محصولات کارخانه دنیای بیسکویت یافته و شرایط فروش محصولات آن را بررسی کنید.

بزرگترین کارخانه بیسکویت ایران کجاست؟

بیسکویت زبان پرتقال

اگرچه کارخانجات بسیاری تولیدکننده انواع بیسکویت پذیرایی در کشور هستند و البته که رقابت تنگاتنگی هم بین آن­ها برقرار است، اما در این بین تنها کارخانجاتی موفق می‌شوند بازار را در دست بگیرند که محصولات آن­ها از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. در این صورت است که حتی می‌توان روی صادرات این محصول به کشورهای دیگر هم حساب ویژه­ ای باز کرد.

دنیای بیسکویت، با استفاده از فناوری­های روز و همچنین با به­ کار بردن مواد اولیه باکیفیت جزء بزرگ­ترین کارخانه­ های تولید کننده بیسکویت پذیرایی در ایران می‌باشد. این شرکت مفتخر است با تنوع بی­نظیری که در تولیدات خود دارد، رضایت اکثر افراد را جلب کند. شما می‌توانید محصولات این کارخانه را هم به صورت فله و هم به صورت بسته ­بندی و به شکل عمده آن هم با یک قیمت مقرون به صرفه، سفارش دهید.

انواع بیسکویت کارخانه ای در دنیای بیسکویت

بیسکویت 5 کیلویی

شما می‌توانید در این شرکت، اکثر طعم ­های محبوب را پیدا کنید. اگر از طرفداران بیسکویت میوه ای هستید، راه را درست آمده­اید. در دنیای بیسکویت می‌توانید انواع ویفرها را سفارش دهید.

به طور کلی محصولات دنیای بیسکویت عبارتند از:

–         انواع میوه­ای با طعم­های پرتقالی، نارگیلی و موزی

–         بیسکویت جو با تزیین کنجد و شوید

–         نوع کنجدی

–         بیسکویت کاکائویی

–         بیسکویت سبوسدار

–         ویفر با طعم پرتقال و موز

–         بیسکویت کرمدار با طعم پرتقال و موز

–         نوع وانیلی با کرم سفید

–         نوع وانیلی با کرم کاکائو

–         نوع کاکائو با کرم سفید

–         بیسکویت ۵ کیلویی

–         ویفر ۳ کیلویی

تمامی محصولات ذکر شده با نشان سیب سلامت و با بالاترین کیفیت، عرضه می‌شوند. بنابراین، با خیال راحت می‌توانید محصولات این شرکت را خریداری و مصرف نمایید.

شرایط فروش عمده بیسکویت پذیرایی

مبدا فعالیت این مجموعه تولید کننده بیسکویت پذیرایی در اصفهان می­باشد که علاوه بر صادرات بیسکویت اصفهان به کشور های دیگر، در اکثر شهرها نمایندگی رسمی داشته و مغازه­ داران و خرده­ فروشان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ها، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معمولاً بسته­ بندی­ ها به صورت بیسکویت ۵ کیلویی و ویفر ۳ کیلویی، تهیه می‌شوند. برای خرید عمده می‌توانید به درب کارخانه مراجعه کرده و متناسب با نیازی که دارید؛ هر کدام از محصولات را تهیه نمایید.

بیسکویت کرمدار

شما مشتریان عزیز می‌توانید برای خرید عمده این خوراکی­ها به کارخانه دنیای بیسکویت به عنوان تولید کننده بیسکویت پذیرایی مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را به قیمت درب کارخانه، تهیه کنید. علاوه بر این، برای راحتی بیشتر مشتریان، امکان خرید از شرکت­های بازرگانی و نمایندگی­های فعال هم میسر می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت­ها نیز می‌توانید با این شرکت، تماس بگیرید.

یکی از موارد مهمی که به هنگام خرید به صورت عمده باید در نظر بگیرید، کیفیت این محصولات است. بیسکویت­ها باید با مواد اولیه ارگانیک و کاملاً باکیفیت، تهیه شده و توسط وزارت بهداشت نیز تایید شده باشند. وجود بسته­ بندی­ های متنوع برای بیسکویت­ ها ضروری به نظر می‌رسد.

بسته­ بندی­ ها باید به نحوی باشند که کیفیت و ساختار محصولات، طی حمل­ و نقل و جابجایی، دچار تغییر نشود. این مورد مخصوصاً در مورد بیسکویت پذیرایی اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند. چرا که شما قرار است از این محصول، برای پذیرایی از مهمانان­ تان، استفاده کنید. پس نباید آنها طی جابجایی دچار له­شدگی و یا شکستگی شوند.

خوشبختانه در این کارخانه تولید کننده بیسکویت پذیرایی هیچ­کدام از این مشکلات دیده نمی‌شود. چرا که بسته­ بندی­ ها به دقت و با استفاده از دستگاه­های به­ روز و اتوماتیک، انجام می‌شود.

صادرکننده موفق بیسـکویت در ایران

این محصولات، جدای از اینکه جزء میان وعده­ های خوشمزه محسوب می‌شوند، ارزش غذایی بالایی هم دارند. البته میزان ارزش غذایی این خوراکی به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، بستگی دارد. دنیای بیسکویت مفتخر است با بهترین مواد اولیه این محصول را تهیه کرده و به کشورهای دیگر، صادر کند.

امروزه بازار رقابت برای صادرات ویفر و دیگر انواع بیسـکویت، حسابی داغ است. اما برای اینکه بتوان این محصول را به دیگر کشورها صادر کرد، باید مواردی را حتماً در نظر گرفت. اینکه محصول مورد نظر حتماً تاریخ تولید و انقضا داشته باشد و یا اینکه مطابق با استانداردها تولید شده باشد، اهمیت زیادی دارد.

بیسکویت میوه ای

علاوه بر مواردی که در خصوص بهترین تولید کننده بیسـکویت پذیرایی ذکر شد؛ برای اینکه یک کارخانه بتواند در بحث صادرات موفق عمل کند، باید محصولات خود را در بسته­ بندی­ های شکیل و زیبا عرضه کند. هر چقدر بتوانید در این زمینه از طراحان کمک گرفته و سلیقه به خرج دهید، در زمینه صادرات موفق ­تر خواهید بود.

تمامی محصولات تولید شده در دنیای بیسـکویت از جمله بیسـکویت پذیرایی، ویفر، بیسـکویت کرمدار و… به دیگر کشورها، صادر می‌شود. البته برای صادرات بیسـکویت تنها تولید این محصول در طعم­ های مختلف کافی نیست. هر کدام از کارخانه­ های تولید بیسـکویت باید مجوزهای لازم را در این زمینه، دریافت کرده باشند. علاوه بر این، برای اینکه محصول مورد نظر در کشور هدف مورد استقبال واقع شود؛ باید کاملاً با ذائقه و فرهنگ آن کشور، مطابقت داشته باشد. بر همین اساس، بررسی در مورد فرهنگ کشورهای مختلف جزء پیش­زمینه­ های امر صادرات می‌باشد.

بیسکویت جو دنیای بیسکویت

جمع بندی

دنیای بیسـکویت، به عنوان تولید کننده بیسکویت پذیرایی، تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز، انجام می‌دهد تا بتواند یک محصول ایده­ آل و باکیفیت را به دست آن­ها برساند. مشتریان می‌توانند انواع بیسـکویت پذیرایی، ویفر و یا بیسـکویت کرمدار را با قیمت اقتصادی درب کارخانه، خریداری نمایند.

2 دیدگاه در “بزرگترین کارخانه بیسکویت ایران

  1. سارا گفت:

    محصولات دنیای بیسکویت خیلی خوشمزه هست. توی نمایشگاه تهیه کردیم. عالی بود. واقعاً بهترین کارخونه بیسکویت، دنیای بیسکوییته

  2. مینا گفت:

    سلام
    محصولات دنیای بیسکویت عالی هستند.
    من توی همدان تهیه کردم، خیلی عالی و تازه بودن.
    ممنون از کارخانه دنیای بیسکویت بخاطر طعم خوب محصولاتش.

نظرات