بیوگرافی الناز ملک بازیگر جدید ایرانی با عکس و جنجال ها + زندگی خصوصی و آثار

8

بیوگرافی الناز ملک بازیگر جدید ایرانی با عکس و جنجال ها + زندگی خصوصی و آثار

زندگی شخصی و خصوصی الناز ملک متولد سال ۱۳۷۴ در تبریز بازیگر اهل ایران است. که با بازی در سریال سقوط در نقش آیسان به چهره ای معروف تبدیل شد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی الناز ملک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همسرش با عکس های شخصی و فیلم ها و سریال های او می پردازیم تا با این بازیگر جدید آشنا شوید.

بیوگرافی الناز ملک و همسرش

الناز ملک (زادهٔ ١٩ آذر ۱۳۷۴)، هنرپیشه ایرانی است، اصالتا اهل تبریز و از بازیگران ترک و آذری زبان است. الناز ملک پور با بازی در سریال سقوط وارد حیطه سینما و تئاتر شد. او به تازگی علاوه بر سریال سقوط، در سریال نمایش خانگی آکتور نیز بازی کرده است که در بهمن ماه ۱۴۰۱ از فیلیمو پخش شد

جالب است بدانید او اصلا شاگرد موسسه امین تارخ و فرزاد موتمن نبوده و فقط از ۵ سال پیش در کلاس های ازاد بازیگری امیر دژاکام شرکت کرده است.

شایعات زیادی درباره اینکه او شاگرد مرحوم امین تارخ و فرزاد موتمن بوده در برخی رسانه ها منتشر شده که صحت ندارد. او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری در موسسه اندیشه ماهان زیر نظر استاد امیر دژکام آغاز کرد و با نقش آفرینی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ و دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان توانست وارد عرصه بازیگری شود.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر جدید ایرانی با عکس و جنجال ها + زندگی خصوصی و آثار

زندگی خصوصی الناز ملک بازیگر چشم رنگی سریال سقوط

درباره زندگی خصوصی الناز ملک بازیگر چشم رنگی سریال سقوط تاکنون اطلاعاتی به دست نیامده و خودش این بازیگر نیز با هیچ خبرگزاری مصاحبه نکرده است. قد الناز ملک ۱۷۴ سانتی متر است و حدود ۷۰ کیلوگرم وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی قهوه ای و چشم های به رنگ سبز و راست دست بودنش اشاره کرد. خانواده الناز ملک به ظاهر کم جمعیت است اما اطلاعاتی چندانی از پدر، مادر، تعداد برادر و خواهر و همچنین شغل پدر و مادرش در دسترس نیست.

حتی تحصیلات الناز ملک، مشخص نیست و حتی در اینستاگرام این هنرپیشه به اینکه در کدام دانشگاه و در چه رشته ای مشغول به تحصیل است اشاره ای نشده است.

سوابق بازیگری

خانم الناز ملک از بازیگران تئاتر ایران است که بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در چندین نمایش چون مکبس به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است. او در اولین تجربه خود در زمینه بازیگری، مقابل دوربین سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده رفت. او نقش دختری به نام آیسان را در سریال سقوط بازی میکند. تجربه ای که در کنار بازیگران مطرحی چون حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی و امین میری و … به دست اورد و توانست بازی خوبی را ارائه دهد.

وی فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام های مکبث و ایوب خان بود.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر سریال سقوط

موسیقی و نوازندگی الناز ملک

جالب است بدانید که الناز ملک علاوه بر بازیگری، نوازنده خوبی نیز است و بسیار زیبا کمانچه می نوازد و با زبان ترکی آشنایی کاملی دارد. این بازیگر در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد و در صفحه اینستاگرام خود بارها هنر نوازندگیش با نواختن قطعات زیبا به رخ کشیده است.

وضعیت ازدواج

الناز ملک در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

سوابق الناز ملک پور بازیگر

پیج اینستاگرام الناز ملک

Elnaazmalek

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

در بیوگرافی الناز ملک امده او در سریال سقوط در نقش آیسان بازی میکند. او دختری است که به همراه همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه میشود، اما در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ او و همسرش هست. حمید فرخ نژاد نیز در این سریال نقش مامور امنیتی را بر عهده دارد.

پیج اینستاگرام الناز ملک

او در اینستاگرامش درباره بازی در سریال سقوط نوشته است : کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد! در من زندان ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمیکرد من با نخستین نگاه تو آغاز شدم.

گفتنی است که سریال سقوط جدیدترین سریال نمایش خانگی است که پخش آن از دیماه ۱۴۰۱ از فیلیمو آغاز گردید و به صورت هفتگی قرار است منتشر شود.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست

عکس ها و تصاویر جذاب و دیدنی الناز ملک بازیگر

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند…سفری که پایان اش تاریکی است.

فیلم شناسی الناز ملک

تئاتر

مکبث

ایوب خان

سریال

آنتن
سقوط

آکتور

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

عکس های شخصی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری و آثارزندگی شخصی الناز ملک بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری و آثار

8 دیدگاه در “بیوگرافی الناز ملک بازیگر جدید ایرانی با عکس و جنجال ها + زندگی خصوصی و آثار

  1. امیر گفت:

    به نظر من واقعا خیلی عالی بازی میکنه
    و واقعا هم خیلی خوشگله

  2. امیر علی اکبری گفت:

    سلام و تقدیر و تشکر از خانم ملک که در سریال سقوط فوق‌العاده زیبا و دوست داشتنی بازی کردند دمتون گرم واقعا ممنون ازتون من عاشق بازیگری خانوم ملک هستم 💓💓💜💜😍🌹

  3. امیر علی اکبری گفت:

    خانوم ملک خیلی قشنگ داخل سریال سقوط بازی کردن من عاشق بازیگری ایشون هستم ممنون و دمتون گرم خانوم ملک عزیزی

  4. زهره بیگی گفت:

    خانم الناز ملک واقعا عالی هستن من عاشق بازی و خودشون هستم و زبان ترکی رو خیلی شیرین صحبت میکنن

  5. علیرضا گفت:

    لهجه ترکی اش بیشتر به شاهین دژ میخوره تا تبریزی

  6. ابراهیم سلیمانی گفت:
    3
    2

    خیلی خوشگله….همین….عاشقش شدم.🤔

  7. احد گفت:
    17
    1

    بسیار عالی بازی میکنه هرمی ایراد میگیره دختره و از حسادته… تا کور شود هرآنکه نتوان دید این بازیگر. یبای کشورمون رو. به جای این کا ا دعا کنید پیشرفتش ببینیم تا کارما این دعا رو به خودتونم برگردونه. سعه صدر داشته باشید

  8. محسن شامحمدی گفت:
    9
    1

    خانم الناز ملک به مدت ۵ سال فقط شاگرد آقای امیر دژاکام بودن و لطفا اصلاح کنید در موسسه اندیشه ماهان

نظرات