۳ مرکز خرید گران کیش که ارزش دیدن دارند

0

​جزیره کیش مراکز خرید بسیار متنوع دارد. این بار با هم ۳ مرکز خرید لوکس کیش را مرور می‌کنیم که بازدید از آن‌ها جذاب است.

مرکز خرید کیش

منطقه آزاد کیش یکی از جذاب‌ترین مقصدهای سفر در جنوب ایران به شمار می‌آید و رفتن به گرانترین مراکز خرید کیش کاری است مهیج. این جزیره ۹۱.۵ کیلومتر مربعی با داشتن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و نیز هتل‌های با کیفیت و مراکز خرید متعدد از جمله نقاط دیدنی کشورمان ایران است و به همین جهت سالانه ۲ میلیون مسافر و گردشگر از داخل و خارج کشور به آن سفر می‌کنند و علایق و سلایق متفاوت و محترمشان به راحتی و با خشنودی مرتفع می‌شود.

مراکز خرید لوکس و گران کیش

مراجعه به گرانترین مراکز خرید کیش از دلایل مهم سفر به این جزیره است، شمار زیادی از گردشگران برای گشت‌وگذار در این مرکزها و البته خرید اقلام گوناگون به آن سفر می‌کنند و این نقطه جذاب نیز به بهترین شکل پاسخ این شوق و ذوق را می‌دهد. در حال حاضر تعدادی از پاساژها و مرکزهای خریدی که در جزیره کیش وجود دارند از میان مراکز خرید متعدد آن، لوکس و گران محسوب می‌شوند و گفتنی است مرکزهای خرید رویا مال، دامون، کوروش و سارینا در همین دسته مراکز جای می‌گیرند.

۳ مـرکز خـرید گران کیش

مرکز خرید رویا مال: در لیست گرانترین مراکز خرید کیش، رویا مال به عنوان یکی از جدیدترین مراکز خرید به شمار می‌رود و در آن امکان خرید برندهای مشهور به سهولت وجود دارد. ۹۰ واحد تجاری این مرکز خرید در دو طبقه فعال هستند و می‌توان از آن‌ها علاوه بر انواع پوشاک و لوازم آرایشی، لوازم خانگی و کالای خواب نیز با کیفیتی مثال‌زدنی تهیه کرد. در صورتیکه تمایل به خرید کالای برند در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه همین‌طور کیف و کفش و نیز زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و لوازم جانبی باشد، بی‌شک رویا مال یکی از بهترین گزینه‌ها است.

نشانی: خیابان رودکی، مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید کیش

مرکز خرید دامون: این مرکز جذاب عمری ده ساله دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کالاهای برند به حساب می‌آید. دامون با داشتن واحدهای تجاری پر شمار توانسته به خوبی انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، مواد غذایی و کامپیوتر را تحت پوشش قرار دهد. در دامون با خیالی آسوده می‌توان به خرید لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه برند پرداخت و بعد برای عزیزان از واحدهای آرایشی و بهداشتی و حتی شکلات، سوغاتی تهیه کرد.

یکی از فضاهای خوب و مطلوب در گرانترین مراکز خرید کیش، وجود فود کورت است که سبب می‌شود قبل یا بعد از خریدی دل‌پذیر به آن‌ها مراجعه کرد و حسابی غذاهای باکیفیت تجربه کرد.

مرکز خرید دامون کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست و پیشنهاد می‌شود پس از خریدی دلچسب، به فود کورت آن رفت تا با خوردن غذایی با کیفیت و مطبوع خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به کیش و خرید از این مرکز به محل اقامت بازگشت، لازم به ذکر است فود کورت دامون تمام غذاهای ملل، ایرانی و اصطلاحا فست فود را در خود جای داده. نکته جالب این جا است که در طول خرید خود در جزیره کیش این سوال را مدام از خود می‌پرسید که چرا کیش چراغ قرمز ندارد؟

نشانی: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

مرکز خرید کیش

مرکز خرید کوروش: این مرکز به دلیل ارائه برندهای معتبر و مشهور جزء گرانترین مراکز خرید کیش قرار گرفته است، از این رو می‌توان اقلامی نظیر پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم دیجیتال و کیف و کفش را از برندهایی که در آن شعبه دارند خریداری کرد. حسن این مجموعه بعد از ارائه کالاهای برند، وجود کافه و رستوران‌های مختلف است که امکان استراحتی توأم با خوردن غذایی لذت‌بخش و با کیفیت یا نوشیدن فنجانی قهوه را فراهم کرده. کوروش در میدان مرجان و ابتدای بلوار پارس واقع شده و مشتریان خاص خود را می‌طلبد.

نظرات