رزرو بهترین هتل های شیراز با تخفیف ویژه در رهی نو

0

سفر به شهر شعر و ادب و بهار نارنج، می‌تواند یکی از بی‌نظیرترین مسافرت‌های شما باشد. اما چرا باید با انتخاب یک اقامتگاه اشتباه آن را خراب کنید؟ شما می‌توانید با رزرو بهترین هتل های شیراز با تخفیف ویژه در رهی نو سفری فراموش‌نشدنی را برای خودتان رقم بزنید.

شیراز شهری است که اگر بارها و بارها به آن سفر کنید، هیچ‌وقت خسته نمی‌شوید. دلتان می‌خواهد بارها و بارها به آن سر بزنید تا بوی بهارنارنج مستتان کند، کلم‌ پلوی خوشمزه نوش جان کنید و از فالوده شیرازی غافل نشوید. به همین دلیل در طول سال، گردشگران زیادی از ایران و خارج، شیراز را برای سفر خودشان انتخاب می‌کنند. در این شهر هتل‌های زیادی وجود دارد که با رزرو آنها می‌توانید اقامت راحتی را تجربه کنید. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های شیراز می‌پردازیم.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یک هتل ۵ ستاره در ۱۳ طبقه است که ۱۵۸ اتاق و وسوئیت مجلل آن، امکان بهترین میزبانی از ۳۵۰ مسافر را دارد. این اقامتگاه از یک معماری بسیار جذاب و منحصر به فرد شبیه به یک کشتی بهره می‌برد و همه استانداردهای بین‌المللی هتل‌های ۵ ستاره در آن رعایت شده است. هتل بزرگ شیراز تنها نمونه Grade A در این شهر است و بزرگترین رستوران گردان ایران نیز در آن قرار دارد. این هتل در ورودی شهر شیراز قرار دارد و اگر از سمت دروازه قرآن وارد این شهر شوید به راحتی می‌توانید نمای متفاوت آن را ببینید. این اقامتگاه دسترسی خیلی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شیراز از جمله شاه‌چراغ، آرامگاه حافظ و سعدی، بازار مسگرها، حمام و بازار وکیل و… دارد و در برای رسیدن به هر کدام از آنها نهایتا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارید.

 بهترین هتل های شیراز

هتل زندیه شیراز

این هتل هم یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره شیراز است که می‌توانید اقامتی بی‌نظیر را در آن تجربه کنید. هتل زندیه شیراز فقط ۷ سال قدمت دارد و به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی شیراز از جمله پارک آزادی، باغ عفیف ‌آباد و باغ ارم، یکی از بهترین اقامتگاه‌های این شهر است. یکی از ویژگی‌های مهم هتل این است که سازندگان آن تلاش کرده‌اند به خوبی از معماری ایرانی استفاده کنند. استخر و حمام سنتی این هتل به گونه‌ای طراحی شده است که شما را به یاد حمام وکیل می‌اندازد. ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنیم از چایخانه سنتی این اقامتگاه اصلاً غافل نشوید. هتل زندیه شیراز ۷۰ اتاق و سوئیت مدرن دارد که مسافران می‌توانند با رزرو آنها، اقامتی جذاب را تجربه کنند.

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس این شهر است که ۵۰ سال از عمر آن می‌گذرد، ولی همچنان استوار و باشکوه از مهمانانش پذیرایی می‌کند. البته سال ۱۳۹۵ یک بار هتل هما شیراز بازسازی شده است. این اقامتگاه لوکس و مجلل، ۲۳۲ اتاق و سوئیت دارد که در ۸ طبقه با سبک معماری طبقاتی قرار گرفته‌اند. این هتل دیدِ بسیار خوبی به بوستان آزادی و فضای زیبای بیرون دارد و نزدیکی آن به جاهای دیدنی شیراز از جمله باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان‌نما و آرامگاه حافظ باعث شده است تا یکی از گزینه‌های اصلی گردشگران برای اقامت باشد. پرسنل آموزش‌دیده و حرفه‌ای این هتل در همه ساعات آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.

بهترین هتل های شیراز

هتـل الیزه شیراز

شیراز، هتل خوب و جذاب برای اقامت کم ندارد. یکی دیگر از اقامتگاه‌های لوکس و ممتاز این شهر، هتل الیزه شیراز است که به عنوان یک هتل ۴ ستاره می‌توانید با امکاناتی در حد هتل‌های ۵ ستاره ولی با قیمت مناسب آن را رزرو کنید. این اقامتگاه در معالی آباد قرار دارد و دسترسی خیلی خوبی هم به سیستم حمل‌ونقل عمومی و نمایشگاه بین‌المللی شیراز دارد. هتل الیزه شیراز در ۷ طبقه با ۶۸ اتاق و سوئیت مدرن در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است و عمر آن حتی به ۱۰ سال هم نمی‌رسد.

هتـل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یکی از هتل‌های ۵ ستاره این شهر است که با معماری منحصر به فرد خودش در مرکز شیراز بنا شده تا علاوه‌بر اقامت راحت، بتوانید دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر داشته باشید. این هتل در ۷ طبقه ساخته شده است و ۱۰۴ اتاق و سوئیت لوکس و مجلل دارد که می‌توانند به بهترین شکل میزبان مسافران باشند. نزدیکی به جاذبه‌هایی چون آرامگاه حافظ و سعدی، حمام و بازار وکیل و… باعث شده است تا این اقامتگاه لوکس، همیشه جزو گزینه‌های اصلی مسافران برای رزرو باشد.

هتـل چمران شیراز

ساختمان سر به فلک کشیده هتل چمران شیراز چنان آسمان این شهر را در نوردیده که هر کسی دلش می‌خواهد حداقل یک شب در آن اقامت داشته باشد. این هتل ۵ ستاره و سرو قامت یکی از بلندترین بناهای شیراز است که در یک منطقه خوش آب و هوا و مشرف به قصرالدشت بنا شده است. در این اقامتگاه مجلل همه استانداردهای بین‌المللی یک هتل ۵ ستاره رعایت شده و ۲۵۰ اتاق و سوئیت مدرن آن در ۳۰ طبقه جای گرفته است.

رزرو بهترین های شیراز با تخفیف ویژه در رهی نو

سایت رهی نو جامع‌ترین مرجع برای رزرواسیون هتل‌ها در ایران است. این سایت با گزینه‌های زیاد و باکیفیتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد دست آنها را برای انتخاب مناسب باز می‌گذارد. رزرو بهترین هتل‌ها در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن و با ویژه‌ترین پیشنهادات از ویژگی‌های رهی نو است. کافی است شهر شیراز را در سایت جستجو کنید تا بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌ها با نمایش قیمت برای شما لیست شوند و انتخاب خودتان را از بین آنها انجام دهید.

نظرات