آشپزخانه‌ای از جنس تولیپس

0

لوازم‌ خانگی تولیپس محصول شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران بوده که به‌عنوان یک برند ایرانی تولید‌کننده لوازم‌ خانگی، جایگاه ویژه‌ای را در بازار به دست آورده است. ممنوع شدن واردات برخی از لوازم خانگی خارجی به داخل ایران؛ باعث شکوفایی و استفاده از توان و دانش داخل کشور و فرصت ارزشمندی برای تولیدکنندگان داخلی است. استفاده از این فرصت با رشد کیفیت محصولات این شرکت همگام با استانداردهای جهانی همراه بود؛ به همین دلیل یکی از برند‌هایی که امروزه در ایران به‌عنوان برند محبوب شناخته می‌شود، تولیپس است.

چنانچه قصد خرید این محصولات را دارید، می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه‌های لوازم‌ خانگی سراسر کشور یا سایت‌های معتبر و سایت ناسیونال ایران تهیه کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با این برند بیشتر آشنا شوید.

 لوازم‌ خانگی تولیپس

با تاریخچه شکل‌گیری برند تولیپس آشنا شوید!

تولیپس، به‌عنوان زیرمجموعه شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در سال ۱۳۸۴ به بازار معرفی شد. با تغییر سیاست‌های کشوری و جهانی و تأکید بر رونق تولید ملی، تولیپس وارد فاز عملیاتی فروش لوازم خانگی شد. این شرکت با بیش از ۵۵ سال تجربه و قدمت، تلاش کرده تا در کنار بررسی نیاز بازار ایران، لوازم خانگی تولیپس را با هدف داشتن کارایی مطلوب و کیفیت بالا، منطبق با سلیقه مصرف‌کنندگان ایرانی تولید کند.

کیفیت ساخت لوازم خانگی تولیپس چگونه است؟

تولیپس در کنار برند‌های معتبر بازار ایران در بخش لوازم خانگی کوچک فعالیت می‌کند. محصولات این برند لوازم خانگی، توسط مهندسان و متخصصان ایرانی و با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود. سال‌ها تجربه همکاری صنایع الکتریکی ناسیونال ایران و پاناسونیک ژاپن، خود پشتوانه کیفیت ساخت این محصولات است. این شرکت همواره در راستای به‌روز کردن امکانات مدرن و پیشرفته و طراحی شیک و جذاب محصولات، گام برداشته است.

لوازم خانگی تولیپس، دارای نشان استاندارد ملی ایران و ایمنی محصول است. تولیپس، همچنین گواهینامه‌های ایزو موردنیاز را نیز دریافت کرده که نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات آن است. در ادامه به فهرستی از گواهینامه‌های ایزو این شرکت که در دو سال اخیر اخذ یا تمدید شده اشاره می‌کنیم.

نام شماره مؤسسه ارزیاب
occupational health and safety (OH&S) management system ۴۵۰۰۱:۲۰۰۸ Quality Assessment Lia (QAL)
quality management system ۹۰۰۱:۲۰۱۵ Quality Assessment Lia (QAL)
environmental management system ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ Quality Assessment Lia (QAL)
integrated Management systems (IMS) IMS Quality Assessment Lia (QAL)
Quality management – Customer satisfaction – Guidelines for dispute resolution external to organizations ۱۰۰۰۳:۲۰۱۸ Quality Assessment Lia (QAL)
brand valuation ۱۰۶۶۸:۲۰۱۰ Quality Assessment Lia (QAL)
Quality management – Guidelines for competence management and people development ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ Quality Assessment Lia (QAL)
Customer Satisfaction and Complaints Handling ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ Arzyaban Keifiat Khavarmianeh (AKK)
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ Arzyaban Keifiat Khavarmianeh (AKK)

مشخصات برخی لوازم خانگی تولیپس

لوازم خانگی تولیپس شامل لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، سیستم‌های حرارتی – برودتی و لوازم صوتی و تصویری می‌شوند. افرادی که از لوازم آشپزخانه تولیپس استفاده کرده از کیفیت و کارایی آن رضایت داشته و خرید این محصولات را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنند. پلوپز، آون توستر، چرخ گوشت و آبمیوه‌گیری برخی از لوازم آشپزخانه تولیپس هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

آون توستر تولیپس

آون توستر، یکی از بهترین لوازم خانگی تولیپس بوده که قدرت موتور آن ۲۰۰۰ وات است. بدنه استیل ضد زنگ، جایگاه نگهداری به‌صورت قفسه، چراغ داخلی، جوجه‌گردان، قابلیت تنظیم درجه حرارت و زمان، برنامه‌های پخت از پیش تعیین‌شده و صفحه نمایش روی محصول، به‌عنوان برخی از ویژگی‌های این دستگاه است.

این آون توستر دارای فن کانوکشن برای توزیع هوای گرم است؛ همچنین نمایشگر دیجیتال لمسی و برنامه‌های متنوع پخت در برخی از مدل‌های این دستگاه آن را بسیار خاص و کاربردی کرده است.

لوازم‌ خانگی تولیپس

چرخ گوشت تولیپس

این محصول با طراحی کلاسیک، دارای بدنه پلاستیکی مقاوم و قدرت موتور ۲۰۰۰ وات به بالا است که قابلیت‌های زیادی به جز، چرخ‌کردن گوشت دارد. اتصالات درونی این چرخ گوشت، فلزی و از جنس استیل ضدزنگ هستند. ۲ تیغه مخصوص این محصول، برای چرخ کردن گوشت و سبزی استفاده می‌شوند. قطعات کباب ساز و سوسیس ساز نیز در محفظه بالایی دستگاه قرار گرفته است.

از مواردی که لوازم خانگی تولیپس به‌خصوص این چرخ گوشت را بسیار خاص کرده است، قابلیت‌های ویژه تعبیه‌شده در آن‌ها است. چرخ گوشت تولیپس، دارای کلید برگردان برای چرخش معکوس تیغه دستگاه است؛ در مواردی که گوشت یا مواد غذایی داخل دستگاه به هر علتی گیرکرده و چرخ نمی‌شوند از آن استفاده می‌شود. علاوه بر چرخش معکوس، کلید قطع کن هم در دستگاه تعبیه شده تا در صورت لزوم بتوان عملکرد دستگاه را متوقف کرد.

مولتی کوکر تولیپس

مولتی کوکر Tulips با توان ۹۰۰ وات و ظرفیت قابلمه ۵ لیتری در رنگ‌های مشکی و سفید تولید می‌شود. افراد باتوجه‌به سلیقه خود، نوع رنگ آن را انتخاب کرده و با وسایل دیگر در آشپزخانه هماهنگ می‌کنند. از ویژگی‌های خاص آن، قابلیت پخت برنج به سبک ایرانی با ته‌دیگ لذیذ طلایی در سه رنگ روشن، متوسط و تیره است. این محصول دارای سبد سرخ‌کن بوده و با برنامه‌های موجود در آن، دیگر نیازی به خرید سرخ‌کن مجزا ندارید.

با استفاده از ۱۲ برنامه پیش تنظیم، می‌توانید پخت انواع خورشت‌ها، برنج، سوپ، گوشت، مرغ، حلیم، فرنی و… را به‌راحتی انجام دهید. همچنین با برنامه شروع خودکار، زمان شروع پخت غذا را به‌دلخواه تعیین کرده تا دستگاه در زمان معین، شروع به کار کند.

آبمیوه‌گیر تـولیپس

آبمیوه‌گیر تولیپس با رنگ استیل و توان موتور ۸۰۰ وات، علاوه بر آبمیوه‌گیری توانایی آسیاب‌کردن و خرد‌کردن بسیاری از مواد غذایی را دارد. این دستگاه باکیفیت و کارآمد با استفاده از تیغه‌ها و فیلتر استیل ضدزنگ قابل‌شست‌وشو، به‌خوبی آبگیری را انجام می‌دهد. سرعت عملکرد این دستگاه توسط کلید مخصوص آن در دو حالت، قابل تنظیم است.

لوازم‌ خانگی تولیپس

خدمات طلایی تـولیپس با فروش محصولات شروع می‌شود!

خدمات تولیپس تنها محدود به بخش تولید و عرضه نبوده و زمانی که افراد آن را خریداری می‌کنند، نباید از خدمات پس از فروش آن غافل شوند. چنانچه یکی از محصولات صنایع الکتریکی ناسیونال ایران را خریداری کرده و از میزان کیفیت آن راضی نبودید، می‌توانید در قسمت شکایات سایت تولیپس، به‌صورت مستقیم مشکل خود را بیان کنید تا کارشناسان برند لوازم خانگی تولیپس بتوانند در محصولات بعدی این مشکل را حذف کنند.

نظرات