آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا)

وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و تداوم آلاینده ها آیا مدارس فردا تعطیل شد؟ یا نه نیست یکی از خبرهای مهم و حائز اهمیت برای خانواده ها و دانش اموزان است که بدانند آیا فردا چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ مدارس تعطیل است و تکلیف چیست؟

تعطیلی مدارس فردا 14 دی

با توجه به آلودگی شدید هوا مدارس و دانشگاه‌های برخی شهرها روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه تعطیل شد و به صوت غیرحضوری و از طریق شاد برگزار میشود.

مدارس تبریز فردا چهارشنبه ۱۴ دی تعطیل شد

با توجه به آلودگی هوا در کلانشهر ها مدارس در آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه تعطیل شد. مدارس دولتی و غیردولتی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند و مدارس شهری اسکو و دهستان باویل در نوبت صبح تمام دوره های تحصیلی غیرحضوری بوده و برگزاری امتحانات داخلی مدارس روزانه عادی طبق اعلام بعدی اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

مدارس قم فردا غیرحضوری شد

مدارس ابتدایی قم فردا روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه تعطیل شد و برگزاری امتحانات داخلی مدارس روزانه عادی طبق اعلام بعدی اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

♦️ مدارس ابتدایی شهر اراک در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۴ دی ماه غیر حضوری اعلام شد.

🔸 با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مدارس ابتدایی #اراک فردا چهار شنبه چهاردهم دی ماه در دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می شود .

♦️کدام مدارس استان قزوین چهارشنبه ۱۴ دی تعطیل است؟

🔹فعالیت مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مراکز استثنایی ابتدایی، نواحی یک و ۲ در شهرستان قزوین در نوبت صبح و مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی ابتدایی شهرستان‌های البرز و آبیک طی نوبت صبح و بعدازظهر روز چهارشنبه چهاردهم دی ماه تعطیل است.

 

این خبر تکمیل می شود…

وضعیت هواشناسی و آلودگی هوا فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری، کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری همچنین ورود سامانه بارشی و کاهش دما از چهارشنبه (۱۴ دی‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی پیرو هشدار سطح نارنجی شماره ۸ ، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا ساعات بعد از ظهر چهارشنبه ( ۱۲ تا ۱۴ دی) ، آسمان صاف تا کمی ابری همراه با پایداری و سکون نسبی جو، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما در بیشتر مناطق استان به‌ویژه مناطق پرتردد شهری، پرجمعیت و صنعتی، غبارآلود همراه با انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن تداوم کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش‌بینی از بعد از ظهر چهارشنبه با آغاز فعالیت سامانه بارشی به‌تدریج شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد و در اواخر وقت بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان به‌ویژه بارش برف در ارتفاعات و ادامه آن تا صبح روز جمعه(۱۶ دی) خواهیم بود.

از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به استان کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران در روز چهارشنبه (۱۴ دی‌) قسمتی ابری همراه با غبار محلی در بعد از ظهر افزایش ابر و از اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات