پیام تبریک گرفتن پست + عکس نوشته انتصاب شغل جدید

0

در این پست می توانید متن های کوتاه درباره تبریک ریاست و متن تبریک شغل جدید و پیام تبریک گرفتن پست و عکس نوشته انتصاب شغل جدید و پیام تبریک شغل جدید و عکس استوری تبریک مقام جدید و عکس استوری تبریک رتبه برتر را مشاهده کنید.

 پیام تبریک گرفتن پست

پیام تبریک گرفتن پست

جناب آقای …..

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر…. به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

بدین گونه مقدم ان فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق های روشت توام با سعادت و تداوم توفیقات همکاران شما را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.

از طرف….

پیام تبریک گرفتن پست

جناب آقای….

حسن انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در پیش بردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و …..از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

از طرف

پیام تبریک گرفتن پست

سلام علیکم

با احترام بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی، انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به سمت….. صمیمانه تبریک عرض نمایم.

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی، مؤمن و متعهد در آن جایگاه گرانسنگ بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش درکالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی دانشگاه تمنا دارد.

پیام تبریک گرفتن پست

پیام تبریک شغل جدید

دوست وهمکار گرامی جناب آقای / سرکار خانم

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی رابه عنوان …………که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی های بر جسته ان برادر / خواهر گرامی در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و وطن اسلامی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

پیام تبریک گرفتن پست

جناب آقای …….

با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان که بحق از سرمایه هاي‌ ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله هاي‌ رفیع توسعه شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک اهالی خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

پیام تبریک گرفتن پست

جناب آقای / سرکار خانم

با کمال مسرت و افتخار انتصاب مجدد جنابعالی به ……… را که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند آن عزیز فرهیخته وتلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی می باشد تبریک عرض مینمائیم .امید است در سایه الطاف الهی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامیایران و جامعه دانشگاهی موفق و سربلند باشید

پیام تبریک گرفتن پست

عکس استوری تبریک مقام جدید

«هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که مورد توجه و ستایش دیگران قرار نمی گیرد»

تلاش ها کوچک و بزرگتان شایسته ستایش است.

همکار محترم کسب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می کنیم.

پیام تبریک گرفتن پست

برادر محترم جناب آقای….
رئیس محترم…..
با درود و احترام؛
خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان هاي‌ انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست میکنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می‌گردند و حال که شما برادر محترم بعنوان رئیس……. منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی کشور می نمایم.
سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

پیام تبریک گرفتن پست

ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ

جناب آقای / سرکار خانم

انتصاب شايسته جناب عالی به عنوان ………….. را تبريك عرض مي نمايد. رجای واثق دارد حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمي صديق و ولايتمدار با كوله بار گرانی از تجربه ، نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش آن مدیریت محترم خواهد گرديد. دوام توفيقات و مزيد عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

با تجدید احترام

نظرات