طالع بینی سال ۲۰۲۳ + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

0

بیشتر افراد دوست دارند بدانند در سال ۲۰۲۳ برایشان چه اتفاقی می افتد. در این پست طالع بینی سال ۲۰۲۳ و پیشگویی برای متولدین ماه ها را قرار داده ایم تا بتوانید از این طریق چیزی که قرار است برایتان در سال جدید رقم بخورد مطلع شوید.

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

طالع بینی سال ۲۰۲۳ + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

حیوان سال ۲۰۲۳ خرگوش (گربه) است. این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد. خرگوش نماد طول عمر، آرامش و موفقیت است. خرگوش تند و تیز و چابک و باهوش است. خرگوش در عشق و زندگی روزمره خود با هوش و ذکاوت عمل می کند. توصیه می شود که در تمام امور صرفا دنباله رو خرگوش نباشید.

متولدین سالهای خرگوش

متولدین سال خرگوش ۱۳۱۸ ، ۱۳۳۰ ، ۱۳۴۲ ، ۱۳۵۴ ، ۱۳۶۶ ، ۱۳۷۸ ، ۱۳۹۰،۱۹۵۱ – ۱۹۶۳ – ۱۹۷۵ – ۱۹۸۷ – ۱۹۹۹

نقاط قوت: شاد، خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل، بردبار و کمی بلند پرواز

نقاط ضعف: صفت جاه طلبی ندارند، بسیار ترسو و فاقد احساس امنیت،

خصوصیات مردان متولد سال خرگوش در طالع بینی سال ۲۰۲۳

مردان متولد سال خرگوش صفت جاه طلبی ندارند و گاهی بسیار ترسو و فاقد احساس امنیت هستند که این ویژگی با آرزوی دیگرشان که داشتن یک زندگی راحت است در تناقض است. متولدین این سال مردانی اهل خانواده و زندگی هستند. آنها به آشپزی، نظافت، چمن زنی و بسیاری از دیگر کارهای منزل علاقمندند. این مردان دوست دارند با معشوق خود زندگی پایداری داشته باشند.

خرگوش در انطباق با تای سوی قرار دارد از این رو بهترین موقعیت برای متولدین سال خرگوش است که جشن بگیرند و خوش بگذرانند. البته منظور ما تنها جشن و پایکوبی نیست زیرا اتفاقات شادی بخشی مانند تولد فرزند، نامزد کردن یا ازدواج کردن در سال خوک برای متولدین سال خرگوش بسیار مناسب است و احتمال آن بیشتر از هر زمان دیگری است. بنابراین به متولدین سال خرگوش توصیه می کنیم که در سال ۲۰۱۹ بیشتر روی خانواده و روابط خود تمرکز داشته باشند.

خصوصیات زنان متولد سال خرکوش

متولدین سال خرگوش شادترین انسان‌ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل، بردبار و کمی بلند پرواز هستند. هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می‌کنند و هیچ کس نمی‌تواند آن‌ها را دست کم بگیرد؛ زیرا همراهان خوبی هستند و می‌دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

زنان متولد سال خرگوش به دلیل شخصیت خود در بین بسیاری از مردان محبوب هستند و برای خانواده خود ارزش زیادی قائل هستند.

رابطه دوستي متولدين سال خرگوش با سالهای دیگر :

سگ: بله، دست كم خرگوش از روي ترحم حرف هاي خرگوش را گوش خواهد داد، حتي اگر كاري از دستش ساخته نباشد.

شخصیت مهم متولد سال خرگوش

فیدل کاسترو، رئیس جمهور تروخیلو، ملکه ویکتوریا، استالین، دومدیسی و رئیس جمهور بورقیبه ، مارتین لوترکینگ، کنفسیوس و مالکوم ماگریدج ، ماری آنتوانت، آن بولین، اواپرون یا گاریبالدی ، پیراندلو، اینشتاین، اورسون ولز، توسکانی نی، فیلد مارشال سلیم، آرتور میلر، استاندال و ژرژسیمون.

خصوصیات متولدین هر ماه در سال حیوان خرگوش (گربه)

فروردین : گربه وحشی! او اغلب چنگ می زند.

اردیبهشت : گربه ملوس! او کنار آتش می خوابد و چنگ نمی زند.

خرداد : گربه ولگرد و نا آرام! او به دنبال خطر می رود.

تیر : گربه ناز پرورده! او به بی کاری و بی هدفی خود اهمیتی نمی دهد. او ناز و دوست داشتنی و کمی وارفته است

مرداد : گربه ببر صفت! او در نگاه اول آرام به نظر می رسد، اما مراقب پنجه هایش باشید!

شهریور : گربه عاقل! او به خوبی می تواند از عهده کارها بر آید.

مهر : گربه چاپلوس! او کمی غمگین و مالیخولیایی، و دارای حالتی زنانه است. گربه متولد مهر جذاب و مورد علاقه خانم هاست

آبان : گربه افسونگر! مراقب سحر و افسون او باشید

آذر : گربه نابغه! او بهترین و متعادل ترین گربه هاست

دی : گربه بازیچه افسوس گذشته! او خشک ترین و غیر اجتماعی ترین گربه هاست.

بهمن : گربه دستکار و فداکار! دوست فوق العاده است و باید نویسنده شود.

اسفند : گربه، گربه، گربه! بله، گربه ضرب در سه. همنشینی با او، در جمع دوستان، واقعا لذت بخش است.

طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای فروردین ماهی‌ها

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

احساس می کنید بزرگتر از زندگی هستید و امسال بسیار اعتماد به نفس دارید. چیزی که به همراه دارید شجاعت عاطفی است: شما آماده هستید که روابطی را که از اولین دوره آن گذشته است رها کنید. با این حال، ممکن است زمانی که نوبت به پایان دادن به این موقعیت‌ها می‌رسد، مایل نباشید کارهای سنگین انجام دهید، اما به همین دلیل است که اگر بخواهید با معشوق خود بمانید یا هر رابطه دیگری که فکرش را بکنید، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید. خوب یعنی چی؟ منیت خود را کنار بگذارید و خود را وقف درک بهتر یا عمیق تر شریک زندگی خود کنید و با آنچه می یابید صلح کنید.

متولدین اردیبهشت

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

اردیبهشت ماهی عزیز، حتی اگر می دانید که تغییر را دوست ندارید، امسال مزایای پذیرش رشد درونی را خواهید دید. این به معنای کشف علایق مختلف برای شماست. اگر می خواهید به یک مکان دور سفر کنید، با دوستان و خانواده در کلاس شرکت کنید، یک برنامه جدید یا یک زبان خارجی یاد بگیرید.

رنگ خوش شانسی: زرد

عدد شانس: ۳، ۹

ماه های خوش: تیر، شهریور

طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای خرداد ماهی‌ها

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

شما دو سال گذشته را صرف درمان ذهن، جسم و روح خود کرده اید. چه متوجه شوید یا نه، ممکن است دیگران را از خود دور نگه داشته باشید. اکنون آماده بازگشت به زمین هستید تا بهترین جنبه های خود را به نمایش بگذارید و با کسانی که ارتباط خود را با آنها از دست داده اید دوباره ارتباط برقرار کنید. سال ۲۰۲۳ زمانی است که بیرون می روید و دوباره با دوستان و خانواده قدیمی ارتباط برقرار می کنید تا خرد خود را به اشتراک بگذارید. ما امیدواریم که آنها را تشویق کنید تا سفر خود را آغاز کنند.

در مورد مسائل عشقی، امسال به شما یادآوری می‌کند که صمیمیت می‌توانند حتی در محیط‌های روزمره و اهمیت ارتباط انسانی همزیستی داشته باشند.

طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای تیر ماهی‌ها

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

سال ۱۴۰۲ دلایل فراوانی برای لبخند زدن دارد، تیرماهی عزیز! شغل شما با امکانات بی پایان روشن می شود. اگر ترفیع یا موقعیتی وجود دارد که تصور می‌کنید، وقت آن است که روی تحقق این رویاها تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت شخصی، باید تعادل را در زندگی خود پیدا کنید. از آنجایی که ماه بر شما حکومت می کند، باید به ماه گرفتگی های امسال توجه بیشتری داشته باشید. این می تواند باعث شوک های بزرگ در زندگی جنسی و عشقی شما شود. اما نگران نباشید، ستاره ها بهترین ها را برای شما می خواهند.

رنگ خوش شانسی: سفید

عدد شانس: ۶، ۹

ماه های خوش: دی، اردیبهشت، شهریور.

طالع بینی متولدین مرداد در سال ۱۴۰۲

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

سال ۲۰۲۳ برای مرداد ماهی‌ها، جهت گیری شغلی شما را در مسیری متفاوت از جایی که سال ها پیش شروع کرده بود می برد. به جای فرار و اجتناب از تغییراتی که برایتان پیش می آید، سعی کنید با آغوش باز آنها را در آغوش بگیرید. برای همگام شدن با زمان، به روش های خلاقانه و مدرن برای ترویج و پیشرفت به کسب و کار خود روی بیاورید. ۲۰۲۳ این پتانسیل را دارد که شور و اشتیاق زیادی را وارد زندگی عاشقانه شما کند. با این حال، برای این که این اتفاق بیفتد، باید نفوذ مریخ جنگجو را به سمت تمایلات جنسی هدایت کنید تا نزاع واقعی. اما در ماراتن های دوستیابی گرفتار نشوید، فراموش نکنید که دوستی های خود را افزایش دهید.

متولدین شهریور

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

شهریورماهی عزیز! سال ۱۴۰۲ سال شما، روابط شما راضی کننده تر خواهد شد، و این فقط به این دلیل است که شما برای طرف مقابل باز هستید. مرزهای سالمی را برای شکوفایی رابطه تعیین کنید. تا زمانی که شریک زندگی شما آماده باشد که شما را در اولویت قرار دهد (که این کار را انجام خواهد داد)، اوضاع بهتر خواهد شد و انرژی مثبت بیشتری در رابطه وجود خواهد داشت.

رنگ خوش شانس: سبز

عدد شانس: ۶، ۸

ماه های خوش: فروردین، شهریور

طالع بینی متولدین مهر در سال ۱۴۰۲

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

سال ۲۰۲۳ برای مهر ماهی‌ها یکی از بسیاری از زمینه های زندگی شما که در سال ۲۰۲۳ تغییر خواهد کرد، روال زندگی سالم شماست. امسال در حلقه اجتماعی شما فعالیتی وجود دارد. شما در حال پیدا کردن دوستان جدید هستید، اما نگران نباشید، از دیدن دوستان قدیمی خود خوشحال خواهید شد. در حالی که هر ماه حاوی لحظات عاشقانه است، زمانی که مریخ در پایان ماه آگوست وارد نشانه شما می شود، از عشق و تمایلات جنسی احساس خوشحالی خواهید کرد، حتی اگر شبیه آنچه انتظار داشتید نباشد.

متولدین آبان

آبان ماهی عزیز اگر در سال ۲۰۲۳ برنامه منظم و برنامه ریزی شده را رعایت نکنید، تغییر در برنامه روزانه شما بر زندگی شخصی شما تأثیر منفی می گذارد. تغییر مدیریت در محل کار شما را دیر به دفتر می‌آورد که باعث ایجاد درگیری در خانه می‌شود. قبل از اینکه به دیوار برخورد کنید و فرسودگی شغلی را تجربه کنید، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید کمک بخواهید. در سکوت رنج نکشید. اگر مشکلی خارج از کنترل شما پیش آمد، صحبت کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی به شما کمک می کند یا چقدر می توانید کمک بگیرید مگر اینکه آن را بخواهید.

رنگ خوش شانسی: هلویی

عدد شانس: ۵، ۹

ماه های خوش: دی، اردیبهشت، مهر.

طالع بینی سال ۲۰۲۳ متولدین آذر

شرایط آذر ماهی‌ها در سال ۲۰۲۳  این سال برای شما سال خلقت خواهد بود. ممکن است متوجه شوید که به هنر علاقه دارید یا از آن الهام گرفته اید که چیزی معنادار برای دیدن یا استفاده جهان ایجاد کنید. شما تنها مانع تحقق این ایده هستید! اجازه ندهید افکار منفی به ذهن شما نفوذ کند. خوش بینانه فکر کنید و روی غرق شدن در خلاقیت تمرکز کنید. ممکن است در نهایت خود را در این روند بیابید.

متولدین دی

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

سال ۱۴۰۲ برای دی ماه ها تلاش برای موفقیت وضعیت شما را بالا کشیده است – اما آیا باعث شده که از شادی بدرخشید؟ احتمالا در حال حاضر انجام می شود، اما ممکن است در دراز مدت نباشد. وقت آن است که جرقه درونی خود را دوباره روشن کنید و کودک درون خود را در آغوش بگیرید. با فعالیت هایی که در کودکی از انجام آنها لذت می بردید ارتباط برقرار کنید. قبل از اینکه بترسی، به یاد بیاور که کی هستی! برج جدی به دلیل سخت کوشی خود در طالع بینی شناخته می شود. ۲۰۲۳ به آنها کمک می کند تا قدرت خود را افزایش دهند و به مقامی برسند که غلبه بر آن دشوار است. برج جدی فقط باید موقعیت را شناسایی کند و از فرصت استفاده کند وگرنه ممکن است از دست آنها خارج شود.

رنگ خوش شانسی: آبی تیره

عدد شانس: ۴، ۸

ماه های خوش: دی، اردیبهشت، شهریور

طالع بینی سال ۲۰۲۳ متولدین بهمن

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

سال ۱۴۰۲ برای بهمن ماهی‌ها پنجره ای به سوی رستگاری خواهد بود. در پایان، شما از محدودیت ها و موقعیت های محدود کننده ای که شما را از آن چیزی که هستید باز می دارد رها می شوید. اکنون می توانید خود منحصر به فرد و واقعی خود را بدون احساس نیاز به پنهان شدن به دنیا نشان دهید. ممکن است لحظاتی درگیری و کشمکش درونی با دیگرانی وجود داشته باشد که نمی توانند شما واقعی را بپذیرند – اما این بهای ناچیزی برای داشتن فرصتی برای زندگی بر اساس شرایط خودتان است.

متولدین اسفند

طالع بینی سال 2023 + طالع بینی سال ۲۰۲۳ برای متولدین ماه ها

در سال ۲۰۲۳، مزایای تعلیق را خواهید دید. در حالی که بقیه در حال برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی خود هستند، شما ترجیح می دهید پول های خود را برای یک روز بارانی پس انداز کنید و از سفر طولانی تر برای تعطیلات یا اقامت کوتاه تر صرف نظر کنید. ممکن است متوجه شوید که می توانید با ساخت داربست های قوی تر به ارتفاعات جدیدی برسید. سر شما در ابرها نخواهد بود، اما منظره زیبایی خواهید داشت. نشانه های حوت بالاخره می توانند رویاهای خود را برآورده کنند.

رنگ خوش شانسی: قرمز

عدد شانس: ۲، ۹

ماه های خوش: اسفند، خرداد، آذر

نظرات