آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

2

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

آیا فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ مدارس تعطیل است

فوری: فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه مدارس تهران و قم و اصفهان به دلیل الودگی هوا تعطیل است و درباره مدارس سایر شهرهای کشور تا ساعاتی دیگر اطلاع رسانی خواهد شد. پایانی شب که آلودگی هوا مشهود و مشخص خواهد شد درباره فردا تکلیف مدارس دیگر شهرها مشخص شود

این خبر تکمیل می شود…

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه 12 دی 1401 بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

با توجه به آلودگی شدید هوا دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

آیا فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ نیز مدارس تعطیل است یا نه نیست یکی از خبرهای مهم و حائز اهمیت برای خانواده ها و دانش اموزان است که بدانند آیا فردا مدارس تعطیل است یا نه و آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ واقعیت دارد تعطیلند یا نه و تکلیف چیست.

اخبار تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

فوری: فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه مدارس تهران و قم و اصفهان به دلیل الودگی هوا تعطیل است و درباره مدارس سایر شهرهای کشور تا ساعاتی دیگر تصمیم گیری خواهد شد. پایانی شب که آلودگی هوا مشهود و مشخص خواهد شد درباره فردا تکلیف مدارس دیگر شهرها مشخص شود

برخی مدارس اصفهان ۱۲ و ۱۳ دی ماه تعطیل شد

دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

ایسنا: اصفهان دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به‌صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

شیشه فروش افزود: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اعمال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: طی این مدت هرگونه تخلف در بخش منابع آلاینده ثابت همچون صنایع، کارگاه‌ها و نیز منابع آلاینده سیار ازجمله خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط محیط زیست و عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شیشه فروش تأکید کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

مدارس ابتدایی قم فرد دوشنبه ۱۲ دی ماه تعطیل شد

به دلیل انباشت آلاینده ها مدارس ابتدایی قم فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه تعطیل شد و از طرق غیر حضوری و شاد برگزار خواهد شد

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود…

همانند روزهای گذشته، تعطیلی مدارس در ساعاتی پایانی شب اعلام میشود و متاسفانه دانش آموزان با نگرانی و استرس منتظر اعلام تعطیلی و یا غیر حضوری شدن مدارس هستند، والدین و خانواده ها بر این عقیده هستند که اگر قرار است تعطیلی اعلام شود، همان ساعاتی اولیه اطلاع رسانی شود تا دانش اموزان تکلیف خود را بدانند که آیا مدارس حضوری است یا مجازی

مدارس و دانشگاه های تهران تعطیل است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

تمام دانشگاه‌ها و مدارس استان البرز غیرحضوری شد

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و برودت هوا و طوفان ریزگرد و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا

در پی آلودگی شدید هوای البرز، آموزش در تمام دانشگاه‌ها و مدارس استان در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی، در پی آلودگی شدید هوای البرز، آموزش در تمام دانشگاه ها و مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه به صورت مجازی برگزار شده و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

احمد افضلی شنبه شب در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده‌ها را علت اصلی این وضعیت ذکر کرد و اظهار داشت: بر این اساس مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: آلودگی هوای استان البرز تا روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ادامه دارد. در این راستا از تمام شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری در سطح شهرها خودداری کرده و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وضعیت آلودگی هوا فردا

محسن روشنی مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره آلاینده شاخص این روزها گفت: آلاینده شاخص هر روز ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون بوده است و آلاینده دیگری بالاتر از حد مجاز قرار نگرفته است.

وی درباره احتمال تداوم چنین شرایط توضیح داد: این شرایط حداقل تا دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز احتمال شرایط نامطلوب وجود دارد اما اینکه ناسالم برای همه یا تنها ناسالم برای گروه‌های حساس باشد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

روشنی در پایان باتوجه به آلودگی هوای این روزهای تهران به ارائه توصیه‌ای پرداخت و گفت: شهروندان از وسایل نقلیه شخصی به‌ویژه وسایل فرسوده و فاقد معاینه فنی تا حد امکان کمتر استفاده کنند.

در حال بروزرسانی:

2 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

  1. ممد گفت:
    4
    1

    ارومیه خیلی سرده الودم هست البته شاخص رو دستکاری میکنین تعطیل کنین

  2. . گفت:
    15
    1

    خدا وکیلی اصفهان هم تعطیل کنید بخدا دیشب نگاه میکنم میبینم الودگی اصفهان ۱۳۰ هست صبح که میشه ۱۰۴ میشه جریانش چیه ؟

نظرات