همسر هادی چوپان کیست؟ عکس شوکه کننده از همسر و فرزندان هادی چوپان

2

همسر هادی چوپان کیست؟ عکس جدید همسر و فرزندان هادی چوپان بعداز قهرمانی مستر المپیا در شبکه های اجتماعی خبرساز شد و به یکی از تصاویر پربازدید روز تبدیل شده است. هادی چوپان قهرمان بدنسازی و پرورش اندام با انتشار تصویر همسرش از او با متن عاشقانه تشکر کرد و او را قهرمان زندگیش معرفی کرد. جالب است بدانید که همسر هادی چوپان در زمینه ورزشی فعالیت جحرفه ای ندارد و خانه دار است.

بیوگرافی همسر هادی چوپان کیست و اهل کجاست

همسر هادی چوپان در زمینه ورزشی فعالیت حرفه ای ندارد و اهل سپیدان استان فارس است و با هم نسبت خانوادگی دارند. او به عنوان مادر و همسر سرآمد بوده و یکی از زنان با افتخار کشورمان می باشد که همیشه در مسابقات حامی همسرش بوده و او را تنها نگذاشته است.

با اینکه همسر هادی چوپان ورزشکار نبوده و نیست اما مانند یک ورزشکار روحیه ورزشی دارد و خیای بی حاشیه است. او با اینکه بر خلاف هادی چوپان در زمینه پرپروش اندام و بدنسازی فعالیتی نداشته اما استایل تنومندو  ورزیده ای دارد. این زوج در سال ۹۱ با هم ازدواج کردند. ثمره ابن ازدواج سه فرزند دو دختر و یک پسر است

همسر هادی چویان کیست؟ عکس شوکه کننده از همسر و فرزندان هادی چوپان

عکس همسر هادی چوپان کیست؟

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا با انتشار تصویر همسرش در کنار ۳ فرزندش با متن عاشقانه در صفحه اینستاگرامش از همسرش تشکر کرد و او را قهرمان زندگیش معرفی کرد. او نوشت:

آقای هادی چوپان که با لقب گرگ ایرانی در مسابقات پرورش اندام شناخته میشود، با انتشار متنی در فضای مجازی از زحمات خانواده‌اش برای او در راه رسیدن به مقام قهرمانی مستر المپیا تشکر کرد. او نوشت: «اگر در بهترین زمان دنیا و در بهترین مکان خوشبختی در بهترین نقطه دنیا باشید، اما در کنار خانواده نباشید، هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته. بانوی من بهترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما متشکرم. صبر و تلاش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو»

عکس جدید همسر و فرزندان گرگ ایرانی

همسر هادی چویان کیست؟ عکس جدید همسر و فرزندان هادی چوپان

لازه به ذکر است که آقای هادی چوپان به تازگی در رقابت‌های مسترالمپیای آمریکا مدال قهرمانی را از آن خود کرده و برای اولین بار توانست قهرمان مسابقات مستر المپیا شود.

او پس از کسب قهرمانی از زحمات همسرش تشکر و قدردانی کرده و جمله احساسی دوست دارم عزیزم را در صفحه اینستاگرامش برایش سند کرده است.

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و دارای سه فرزند دو پسر و یک دختر می باشد.

همسر هادی چویان

معرفی

تاکنون عکسی از زن آقای چوپان منتشر نشده و حالا عکس دیده نشده از خانواده هادی چوپان ورزشکار معروف در فضای مجازی به بحث داغ روز تبدیل شده است. , پست جدید هادی چوپان و جزئیاتی از حضور هادی چوپان در مستر المپیا را در قسمت زیر دنبال کنید.

هادی چوپان (۴ مهر ۱۳۶۶) بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. او تنها ایرانی است که توانسته قهرمان مسترالمپیا شود. وی از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را آغاز کرد. او چند سالی است که ازدواج کرده و ۳ فرزند دارد

2 دیدگاه در “همسر هادی چوپان کیست؟ عکس شوکه کننده از همسر و فرزندان هادی چوپان

  1. سعید گفت:
    14
    3

    عکس شوکه کننده
    از کجای این عکس باید شوکه بشیم

  2. مینا گفت:
    19
    2

    چقدر عالی خوشبخت باشید
    به این میگن مرد واقعی که در اوج شهرت هم خانواده شو فراموش نکرده
    افرین جناب چوپان

نظرات