کریر نوزاد ایرانی چی بخریم؟

0

کریر نوزاد یکی از وسایل مهم و ضروری سیسمونی نوزاد است. این وسیله کاربرد بسیار زیادی برای والدین نوزاد دارند و حمل و نگه‌داری از نوزاد را در طول مسافرت برای والدین راحت‌تر می‌کنند. علاوه‌بر این داخل کریرها به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌است که نوزاد احساس راحتی کند. مدل‌های متنوعی از کریر نوزاد در بازار موجود است که هرکدام از آن‌ها دارای یک‌سری ویژگی و کیفیت هستند. مدل‌های جدید کریر به‌راحتی قابل نصب بر روی صندلی ماشین هستند و به همین دلیل نگه‌داری از نوزاد را داخل ماشین برای والدین راحت‌تر می‌کنند. استفاده از کریر مانع از بیدار شدن نوزاد در حین جابه‌جایی می‌شود. به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که امروزه ابزارها و وسایل متنوعی برای حمل نوزادان و کودکان ساخته شده‌است. وسایل سیسمونی نوزاد به‌صورت وارداتی و تولیدات داخلی تأمین می‌شود. در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع وسایل سیسمونی و کریر نوزاد ایرانی آشنا کنیم.

کریر نوزاد ایرانی

نکات مهمی که در هنگام خرید کریر نوزاد باید به آن‌ها توجه شود.

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، برندها و شرکت‌های زیادی در داخل و خارج از ایران لوازم سیسمونی نوزاد تولید می‌کنند. به همین دلیل کریرهای تولید‌شده توسط برندهای مختلف، از کیفیت و کارایی یکسانی برخوردار نیستند. از طرفی انتخاب و خرید یک کریر نوزاد باکیفیت، بسیار مهم و حائز اهمیت است. والدین معمولاً در زمان خرید کریر و سایر لوازم سیسمونی نوزاد نمی‌دانند محصولات کدام برند بهتر است. به دلیل آسیب‌پذیر بودن بدن نوزادان باید وسایل سیسمونی آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند. به همین دلیل والدین باید قبل از خرید این وسیله، به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • جنس بدنۀ کریر

یکی از قسمت‌های مهم کریر نوزاد بدنۀ آن است که از پلاستیک‌های فشرده‌شده ساخته می‌شوند. پلاستیک‌های فشرده‌شده علاوه‌بر استحکام و دوام زیاد،سبک‌تر هستند و حمل آن برای والدین نوزاد راحت‌تر است. از طرفی جنس بدنۀ کریر بر روی امنیت و ایمنی نوزاد در حین جابه‌جایی بسیار تأثیرگذار است. به همین دلیل قبل از خرید باید به جنس بدنۀ آن توجه شود.

  • جنس دسته کریر

دسته کریر یکی دیگر از قسمت‌های مهم این وسیله است که در هنگام خرید باید به آن توجۀ ویژه‌ای شود، زیرا جنس دسته تأثیر بسیار زیادی در حمل و جابه‌جایی کریر دارد. اگر جنس آن از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، ممکن است در حین حمل نوزاد شکسته شود و سلامتی نوزاد را به خطر بیندازد.

کریر نوزاد ایرانی

  • ظرفیت وزنی کریر

کریرها دارای ظرفیت وزنی متفاوتی هستند و یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید این وسیله، توجه به ظرفیت وزنی آن است. بیشتر کریرها دارای ظرفیت وزنی ۱۰ الی ۱۳ کیلو هستند و اگر نوزاد یا کودک شما از این وزن بیشتر باشد، نباید آن را در داخل کریر قرار دهید، چون در این صورت فضای کریر نوزاد مناسب نخواهد بود و باعث اذیت شدن آن‌ها می‌شود. در برخی مواقع نیز ممکن است کریر تحمل وزن اضافه را نداشته باشد و در حین جابه‌جایی بدنۀ آن شکسته شود.

  • قابلیت نصب بر روی صندلی انواع خودرو

یکی از ویژگی‌ها خوب یک کریر، قابلیت اتصال آن به صندلی خودرو است که باعث می‌شود نوزاد در ماشین احساس راحتی کند. به همین دلیل در هنگام خرید این وسیله بهتر است به این قابلیت در آن‌ها توجه شود. برخی از کریرها قابلیت نصب شدن بر روی صندلی خودرو را ندارند و تنها برای حمل نوزاد به‌صورت دستی طراحی شده‌اند. برای این‌که از این وسیله استفادۀ بهتری بکنید، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که قابلیت نصب بر روی صندلی خودرو را داشته باشد.

کریر نوزاد ایرانی

معرفی بهترین کریر نوزاد

از آنجایی که کریرها از اهمیت بسیار زیادی در حمل و جابه‌جایی نوزاد برخوردارند، والدین همواره به دنبال خرید بهترین نوع آن هستند. یکی از بهترین کریرهای نوزاد که در داخل کشور تولید می‌شود، کریر سه‌کارۀ بی بی استار است. این وسیله دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است و به همین دلیل توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. ازجمله ویژگی‌های خوب این کریر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جنس بدنۀ کریر سه‌کاره از پلاستیک فشرده‌شده ساخته شده‌است و به همین دلیل از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد. علاوه‌بر این پلاستیک فشرده‌شده وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل حمل آن برای والدین نوزاد راحت‌تر است.
  • ساختار کریر سه‌کاره بی بی استار کاملاً براساس ارگونومی بدن نوزاد ساخته شده‌است. از آنجایی که ممکن است نوزادها برای ساعت طولانی در این وسیله قرار بگیرند، ساختار آن تأثیر بسیار زیادی بر روی بدن نوزاد دارد. ساختار این کریر به‌گونه‌ای است که نوزاد در آن کاملاً احساس راحتی کند و به قسمت‌های مانند سروگردن، پشت و پای نوزاد فشار وارد نشود.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این کریر، قابلیت نصب آن بر روی انواع صندلی خودرو و داشتن کمربند ایمنی است. این قابلیت باعث افزایش امنیت نوزاد در خودرو می‌شود.
  • دسته کریر سه‌کارۀ بی بی استار از جنس فلز ساخته شده‌است تا از مقاومت خوبی برخوردار باشد، چون تمام وزن کریر و نوزاد در هنگام حمل بر روی این قسمت وارد می‌شود.
  • تشک و پارچه‌های به‌کاررفته در بدنۀ این محصول قابلیت جدا شدن دارند و می‌توان در صورت کثیف شدن، آن‌ها را شست‌وشو داد.

کریر نوزاد ایرانی

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که امروزه وسایل و ابزارهای متنوعی برای حمل و جابه‌جایی نوزادان و کودکان ساخته شده‌است. از این ابزارها و وسایل می‌توانیم به مواردی همچون کالسکه مسافرتی، کریر نوزاد، روروک و… اشاره کنیم. استفاده از این وسایل، حمل و جابه‌جایی نوزاد و کودک را برای والدین راحت‌تر می‌کند. کریر نوزاد و کالسکه مسافرتی جزو وسایل مهم در سیسمونی نوزاد هستند که در هنگام خرید آن‌ها باید به نکات مهمی توجه شود. کیفیت و ویژگی‌های ساختاری این وسایل تأثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی نوزاد و راحتی والدین دارد. کریر سه‌کارۀ بی بی استار یکی از بهترین کریرهای ساخته‌شده در ایران است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این کریر به دلیل داشتن ویژگی‌های ساختاری منحصربه‌فردی که دارد، توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

نظرات