مدل لباس زمستانی زنانه ۲۰۲۳ + جدیدترین لباس زمستانه زنانه ۲۰۲۳

0

در این پست می توانید انواع لباس زنانه ۲۰۲۳ و شیک ترین لباس زمستانی زنانه ۲۰۲۳ و بهترین لباس زمستانه زنانه ۲۰۲۳ و مدل لباس زمستانی زنانه ۲۰۲۳ و جدیدترین لباس زمستانه زنانه ۲۰۲۳ و لباس زمستانی جدید را مشاهده کنید.

مدل لباس زمستانی زنانه

مدل لباس زمستانی زنانه ۲۰۲۳

زمستان چهارمین فصل از فصل‌های سال تقویم جلالی و اولین فصل تقویم میلادی است. این فصل سردترین فصل سال است. زمستان در نیم کره شمالی براساس تقویم جلالی ماه‌های دی، بهمن و اسفند است این در حالیست که در نیم کره جنوبی ماه‌های تیر، مرداد و شهریور زمستان است.

مدل لباس زمستانی زنانه

زمستان معمولاً سردترین فصل سال است و در بعضی نواحی دمای هوا به زیر صفر درجه سانتیگراد هم می‌رسد، مثلا در کشوری مانند روسیه حتی تا -۵۰ هم می‌رسد. در زمستان بعضی حیوانات به خواب زمستانی می‌روند و در فصل بهار دوباره زندگی را از سر می‌گیرند.

مدل لباس زمستانی زنانه

تیپ زمستانه اسپرت

مدل لباس زمستانی زنانه

اگر دوست دارید تیپ اسپرت و دخترانه بزنید می‌توانید یک شلوار جین با کاپشن و کفش اسپرت بپوشید به همراه کلاه که با رنگ کاپشن شما هم رنگ باشد تیپ خود را کامل کنید. در زمستان می‌توانید با توجه به فرم بدنتان از پالتو استفاده کنید. تنوع در پالتو نیز بسیار زیاد است. شما می‌توانید از پالتوهای طرح‌دار، چرم و یا ساده به همراه بوت و نیم بوت استفاده کنید. اگر دوست دارید یک تیپ زمستانی فوق العاده‌ای داشته باشید پالتو چرم را فراموش نکنید به خصوص اگر از کیف و کفش چرم همرنگ پالتو خود استفاده می‌کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که یک خانم شیک حتما از یک دستکش چرم نیز برای استایل و تیپ خود استفاده می‌کند.

مدل لباس زمستانی زنانه

در روزهایی از فصل زمستان که هوا سرد نمی‌باشد شما می‌توانید از ژاکت‌های طرح دار همراه با یک شلوار جین روشن استفاده کنید. حتی در این فصل می‌توانید از یک دامن پشمی ماکسی و یا میدی با کاپشن و یا پالتو به همراه نیم بوت ظاهری خاص داشته باشید. اگر قصد خرید زمستانی را دارید باید به این نکته توجه کنید که اول پالتو، بارانی، کت و کاپشن خود را انتخاب کنید بعد از آن به سراغ بوت و نیم بوت بروید و در آخر هماهنگ با دیگر لباس‌های خود به خرید کلاه، دستکش و شال بروید.

مدل لباس زمستانی زنانه

جدیدترین لباس زمستانی زنانه

مدل لباس زمستانی زنانه

چروک‌شدن پارچه را امتحان کنید، برای این کـه مطمئن باشید کـه لباسی راکه قرار اسـت در طول روز بـه تن داشته باشید بزودی چروک نمی شود باید برای چند ثانیه پارچه آنرا در دست مچاله کنید و ببینید کـه بـه اسانی چروک میشود یا نه بـه گزارش پارس ناز بـه این ترتیب اگر بـه اسانی چروک نشد، از جنس پارچه استفاده‌شده در آن کاملا مطمئن می شوید.

مدل لباس زمستانی زنانه

رنگ مناسب فصل زمستان

مدل لباس زمستانی زنانه

اگر می‌خواهید در این فصل بدرخشید و شیک باشید از یک رنگ استفاده نکنید. بهتر است در این فصل از رنگ‌های گوناگون استفاده کنید. البته در تیپ شما نباید بیشتر از سه رنگ استفاده شده باشد. بهتر است لباس‌های اصلی و مهم شما از رنگ‌های خنثی باشد که به راحتی بتوانید با بقیه لباس‌های خود آن را ست کنید. بهترین رنگ‌ها برای فصل زمستان رنگ‌های مشکی، خاکی، قهوه‌ای، شتری، خاکستری، سفید و سرمه‌ای می‌باشد. هنگام استفاده از بوت و نیم بوت‌ها به لباس اصلی خود توجه کنید برای مثال اگر فقط از یک کت ساده می‌خواهید استفاده کنید یک نیم بوت طرح‌دار بپوشید ولی اگر اهل پوشیدن پالتوهای خزدار هستید باید از بوت‌های چرمی بلند استفاده کنید.

نظرات