همسر علی دایی کیست بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی + خانواده و سوابق

0

همسر علی دایی کیست بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی + خانواده و سوابق و اینستاگرام

همسر علی دایی مونا فرخ آذری است که در حرفه جواهر فروشی فعالیت دارد. گالری جواهرآلات نور واقع در مجتمع روماسنتر متعلق به “مونا فرخ آذری” همسر علی دایی است.

همسر علی دایی کیست بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی + خانواده و سوابق

بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی

مونا فرخ آذری متولد سال ۱۳۵۶ در اردبیل بوده و دارای مدرک دانشگاهی کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی می باشد. او در بهمن ماه ۱۳۸۳ با علی دایی فوتبالیست معروف ایرانی ازدواج کرد و حالا یک دختر به نام نورا دارد. “مونا فرخ آذری” همسر علی دایی، نمایندگی برندهای معروف لباس و رستوران داری در ایران را دارد.

بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی

سوابق شغلی

همسر علی دایی در کار فروش جواهرات گرانقیمت و لوکس فعالیت دارد و صاحب جواهرفروشی در تهران می باشد. خانم فرخ آذری با اینکه در رشته تغذیه تحصیل کرده، اما تصمیم گرفت بعد از ازدواج وارد حیطه شغل آزاد و تجارت شود، به همین منظور گالری را دایر کرد.

علی دایی نیز علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان‌سازی و بساز بفروش بسیار فعال است. همچنین شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران های پدر خوب متعلق به وی است. او بعنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می‌کند.

بیوگرافی مونا فرخ آذری

ماجرای سفر به دبی

در دی ماه خبری مبنی بر ممانعت از خروج مونا فرخ آذری همسر علی دایی و نورا دایی دختر او از کشور منتشر شد. بر اساس آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده، صبح امروز پرواز شرکت هواپیمایی ماهان تهران را به مقصد دوبی ترک کرد اما این پرواز پس از ساعتی در کیش به زمین نشست و ماموران امنیتی نورا دایی و مونا فرخ آذری همسر علی دایی را از هواپیما پیاده کردند.

علی دایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: همسر و دخترم امروز از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند و دختر و همسر من را از پرواز پیاده کرده‌اند اما بازداشت نشدند. الان هم پیگیر کارهای آنها هستم تا از کیش به تهران برگردند.

عکس های جدید مونا فرخ آذری

نحوه آشنایی و ازدواج مونا آذری با علی دایی

این زوج در اردیبهشت ماه ۸۴، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود. علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می‌گوید: همسرم فرزند اول خانواده است و از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است.

مونا فرخ آذری کیست

مبلغ مهریه

طبق شنیده ها مهریه همسر علی دایی مثل مهریه حضرت فاطمه (س) « آب» است و او گفته: «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه‌شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س) « آب» است. خیلی‌ها فکر می‌کردن که مهریه همسرم سکه‌های زیادی است، به قول این جدیدی ها! … اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت‌ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

پیج اینستاگرام مونا فرخ آذری همسر علی دایی

وی درباره همسرش گفته: همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است. من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

نظرات